Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Laihduttajat!  (Luettu 7700 kertaa)

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Laihduttajat!
« Vastaus #75 : 06.01.07 - klo:13:51 »

Vinkkejä suklaanhimon hillintään otetaan vastaan... kromia olen testannu mutta ei auta ainaskaan minulla.   [:-I]  [:-I]
Paras konsti on jättää se sinne kaupan hyllyyn  :-)).
Mutta yksi hyvä konsti on syödä sitä tummaa suklaata, ei niin paha juttu.
Kyllä se sinisen puolikas (125 gr) meni mullakin harva se päivä...mutta nyt vähän vähennetään (pakko!)
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mustarastas

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #76 : 06.01.07 - klo:16:13 »

Apuuva :-)). Jos nyt joku teistä vielä muistaa niin viime keväänähän lupasin laihduttaa- joo ja lisäkiloja tuli - laihduttamisen sijasta - tai kilot menivät, mutta tulivat takaisin. Kesän aikana tuli syötyä yhtä ja toista. Muutama lisäkilo olisi saatava nyt pois - ehdottomasti.
Nyt ressukka yritän kaalikeittodieettiä, sipulit korvasin purjolla. Toinen päivä meneillään ja ei niin hirvittävän paha. Viikon verran pitäisi kestää , sitten parin päivän tauko ja uudestaan alusta. No - jos on motivaatiota - sen kestää, jos ei ole - ei sillekkään voi mitään, en sure. Olen tyyytyväinen itseeni. [:-I]
Makean himon saa kuulema pois syömässä ananasta, onko joku teistä todennut asian todeksi, vai onko pelkkää luulopuhetta?
Kaalikeittodieetiä on kehuttu ja hyväksi todettu, mutta kaalihan ei sovi kaikille, mun massuani se ei pistä sekaisin - vaan tuntuu että tämä keitto enemmänkin rauhoittaa vatsaani.
Tosin kaikki vihreät vihannekset alkaa äklöttää, onneksi huomenna saa syödä hedelmiä niin paljon kuin maha vetää, ylihuomenna kolme banaania jne. Kaalikeittodieetissähän on muutamia sääntöjä jotka pitäisi muistaa, ei sokeria, ei kahvia, ei teetä jne. Dieetin loppupuolellahan saa jo syödä esim. lihaa tai kanaa- eli ei ihan pelkää kaalikeitoa.
Tsemppiä kaikille kilojen karistajille - lujille ottaa , mutta kyllä me kestetään, eikös [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #77 : 06.01.07 - klo:16:21 »

Kaalikeittodieettiä olen kokeillut...aika yksipuolista ja inhoittavaa suoraan sanoen. [:64] mutta kyllä sitä syö jonkun kerran, sitten alkaa maistua puulle.
Tänään kaloreita aika vähän, loronlihakeittoa(?), pari siivua taatelikakkua kahvin kanssa, kaks täysjyväsämpylää, vettä ja vettä...alle 1500 kcal...riittää mulle.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #78 : 06.01.07 - klo:16:31 »

Minkälaista on Loronlihakeitto?  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #79 : 06.01.07 - klo:16:36 »

Täällähän on hyviä vinkkejä. Kaikkia en oo kerenny lukea. Laihdutin kerran seitsemän kiloa niin, että (olin lukenut homman Voi Hyvin - lehdestä), sokeria (karkkia) SAI syödä, mutta EI RASVAA. Niinpä en normaaliin tapaan pistänyt leivän päälle ensin rasvaa, sitten meetwurstia (rasvaa 50 %) ja juustoa. Vaan rasvan sijasta kermaviiliä (rasvaa 14 %, eli ei sata prosenttia) ja tomaattia ja mitä lie, keittokinkkua, kalkkunaleikettä, (rasvaa pari kolme prosenttia). Koskaan ei ollut nälkä ja ruoka oli koko ajan hyvää. Eikä mennyt liian rankaksi, kun sai syödä sokeria, siis karkkia. Asuin kerrostalon seitsemännessä kerroksessa ja KÄVELIN aina raput ylös. Ja HYPPÄSIN HYPPYNARUA. Muutama kerta päiväsääs vähintään 110 hyppyä. Aineenvaihdunta kiihtyy liikunnasta ja vaikutus jatkuu liikunnan jälkeen monta tuntia. Tuo hyppynaruhyppy esim. vei aikaa sellaisen minuutin, pari. Mutta tein sen ainaskin 5 kertaa päivässä. Oli vielä kerrostalossa niin iso parvekekin, että siellä mahtu pomppimaan hyppynarun kanssa. SUOSITTELEN!

7 kiloa lähti n. kolmessa kuukaudessa.

Laihtumisessa on semmoinen homma myös, että alussa, kun rasva alkaa lähteä, ne tyhjät rasvasolut täyttyvät VEDELLÄ, jolloin alussa tuntuu, ettei tapahdu mitään. Mutta kun nesteet alkvat niistä soluista poistua paino putoaa yhtäkkiä roimasti. Olin tään lukenut ja näin mulle myös kävi.

[:-)]
Kirjattu

Mustarastas

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #80 : 06.01.07 - klo:16:52 »

Joo - niitä laihdutusvinkkejä saakin tulla [:-)]. Kaalikeittodieetti perustuu kans aineenvaihdunnan vilkastuttamiseen. Kaikkein tuloksekkain dieetti oli mun mielestä painonvartioiden värikoodeihin pohjautuva dieetti. Punaisia tuotteita sai syödä niin ja niin paljon viikossa, keltaisia, vihreitä jne. niin ja niin paljon. On kokeiltu.. ja voisi kokeilla nytkin, mutta minä tykkään vaihtelusta- enkä ole nyt erityisen pitkäjänteinen. - tällä kertaa - tulos pitää näkyä nopeasti. Tiedän - ei ole erityisen viisasta..ajatella näin. Kun olisikin kärsivällisyyttä.
Nyt heillä on käytössään pisteet ja niistä en tiedä yhtään mitään.
« Viimeksi muokattu: 06.01.07 - klo:17:03 kirjoittanut Mustarastas »
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #81 : 06.01.07 - klo:16:57 »

Minä sanon tuolle kaalikeittokuurille yök-yök  [:64] [:64] se ei ole minulle sopivaa.Ja muutenkaan en usko noihin ihmekuureihin,tavallista ruokaa kevyemmin valmistettuna ja pienempiä annoksia.Paljon kasviksia ja tarpeeksi kaloritonta juotavaa päivittäin.Koska noilla ihmekuureillahan ei opi niitä uusia ruokailutottumuksia,joidenka avulla olisi tarkoitus elää se hoikempi loppuelämä.Kukaanhan ei voi eikä pysty esim. tuota kaalikeittoa kovin kauan syömään tuntematta inhotuksen tunteita pelkästään kaalisoppaa ajattelemalla.Mutta,jokainenhan saa pudottaa kilojaan ihan omilla kosteillaan.Ei tämä minun mielipiteeni tarvitse nostattaa eripuraa parhaasta keinosta pudottaa kiloja.Minusta hyvä sana monen asiantuntijankin käyttämänä on PAINONHALLINTA  [:5]
Minä noudatan Painonvartijoiden ohjeita omatoimisesti,en siis ole liittynyt PAinonvartijoihin.Olen saanut ohjeet ystävältäni ja minusta ohjeet ovat järkeviä ja selkeitä.Helppo laskea pisteitä ja muutenkin hyvin helppoa elää niiden ohjeiden mukaan.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #82 : 06.01.07 - klo:17:01 »

Minkälaista on Loronlihakeitto?  :-))

Tää on tsättivitsi, jonka joku tietää  :-))
Kirjattu

Mustarastas

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #83 : 06.01.07 - klo:17:05 »

Käenpiika - pliis kerrohan meillekin niistä pisteistä - edes jotain.
Kirjattu

Jate

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #84 : 06.01.07 - klo:17:05 »

Vielä tuosta Kalorilaskuri.fi:stä. Siinä näkee vielä kalorien lisäksi proteiinien, hiilareiden ja rasvojen jakauman päivän syömisistä. Uskallan väittää kalorilaskurin käytön pohjalta, että rasvat eivät ole kenelläkään lihomisen syy. Itseasiassa käy aika usein niin, että pitää syömällä syödä rasvoja (toki valkkaan hyviä rasvoja) jotta päivän rasvatavoitteen saa täyteen. Lihomisen aiheuttaa HIILARIT eli sokerit, pastat jne. Niitä tulee jatkuvasti liikaa. Leivät ovat olleet omalla kohdallani ongelma koska niistä tulee paljon hiilareita. Ja tämä koskee myös ruisleipää. On täysin väärä luulo, että ruisleipä ei lihottaisi. Ruisleivässä on paljon hiilareita joskin vähemmän kuin vaaleassa mutta paljon kuitenkin.
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #85 : 06.01.07 - klo:17:09 »

Käenpiika - pliis kerrohan meillekin niistä pisteistä - edes jotain.

Voi apua sentään  :-O mitä minun pitäisi niistä pisteistä oikein kertoa?Taitaa olla luvatontakin julkisesti kovin paljoa niistä kirjoittaa ja kertoa.Painonvartijoiden ohjekirjassa kielletään kopiointi ja muunkinlainen tiedon levittäminen.
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #86 : 06.01.07 - klo:17:10 »

Onko kukaan koskaan syönyt koiransuklaata? Mietin vaan jos yhtäkkiä
illalla iskee HIRVEÄ suklaanhimo ja koiransuklaa ainoa mitä saatavilla  [:-I]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #87 : 06.01.07 - klo:17:11 »

Todennäköisesti koiransuklaa on paljon terveellisempää kuin tavallinen!  [:-)]

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #88 : 06.01.07 - klo:17:12 »

Niin eikös tämä ihmisten suklaa olekin koirille epäterveellistä! Eli ei saisi antaa f:n sinistä koirille ollenkaan... [:-I]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #89 : 06.01.07 - klo:17:15 »

Se kertomani Voi Hyvin -lehden sokeri-rasva-jutska perustui siihen, että rasva varastoituu elimistössä suoraan rasvaksi, mutta sokeri tarvitsee energiaa muuttuessaan rasvaksi. Mulla se tehosi muiden laihdutuskonstien ohessa, mutta toki jos on tarkoitus aika kovaan laihduttamiseen, täytyy molempia välttää. Siis rasvaa ja hiilareita.

Alkoholi taas on PUHDASTA ENERGIAA. Sillä kulkee autotkin. Tiadoks.  [:-P]

[:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.057 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.