Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Laihduttajat!  (Luettu 7779 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Laihduttajat!
« Vastaus #105 : 06.01.07 - klo:19:35 »

Laihduttajat puhuvat jo koiransuklaasta! Pisteistä, hiilareista, kaloreista, rasvasta, sokerista jne...

ja mulla on näläkä!...mutta eipäs sorruta rasvoihin, sokereihin, hiilareihin, vaan otetaan palanen ruisleipää ja viherpippurisulatejuustoa päälle ja vettä palanpainikkeeksi  :-))

Mieluummin protskupatukka kuin koiransuklaa jos hyvää tekee mieli [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #106 : 06.01.07 - klo:19:36 »

Mieluummin protskupatukka kuin koiransuklaa jos hyvää tekee mieli [:-)]

Minä luin jo että perstupakka...noh samakai sekin  :-))
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

leila

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #107 : 06.01.07 - klo:19:52 »

Muuten Mese. Onko kampsujen ohje jo resepteissä? Olis kiva saada aito  :-)). Jos vaikka niitä syömään laihtuakseen.
Kirjattu
leila

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #108 : 06.01.07 - klo:19:57 »

Laitettu on...tiedä sitten mitään laihdutusruokaa, kun voin kanssa syödään  :-))
Kirjattu

leila

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #109 : 06.01.07 - klo:20:08 »

Kiitos Mese!
Eikös Jate sanonut jotain rasvasta [:-)].
Kirjattu
leila

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #110 : 06.01.07 - klo:20:36 »

Taidan kanssa keventää hiukan ruokavaliota samalla kun on tämä (kääk) tipaton tammikuu menossa.
Ainakin jokunen kalori jää "juomatta"  [:-DD]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #111 : 07.01.07 - klo:13:38 »

uppista! Mites menee...minä sorruin yhteen joulutorttuun...vaan haetanneeko tuo  :-)). Kahvin kanssa piti saada jotain...
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #112 : 07.01.07 - klo:13:51 »

Mese, ei se varmaan koko projektia kaada!

Mun on "pakko" saada joskus herkutella, vaikka kuinka yrittäisin keventyä. Jos en sitä tee hallitusti, niin sitten sorrun ihan holtittomaan mässäilyyn. Olen siis antanut itselleni luvan karkkipäivään, joka on samaan aikaan kun lasten karkkipäivä. En välttämättä syö samoja herkkuja, mutta jotain mitä mieli tekee. Kerran viikkon kun syö kerralla enempi, niin luulenpa, ettei siitä imeydykään niin paljoa tai ainakaan se ei ole romuttanut tai aiheuttanut edes mitään takapakkia hommaan. Sitä jaksaa kummasti odottaa sitä lauantaita kun tietää sen olevan tulossa. Jos taas ei ole "koko loppuelämässä" odottettavissa yhtään herkkuhetkeä hyvällä omalla tunnolla, niin johan se lannistaa herkkusuun laakista  :-)) Ja mikäs se sitten siihen auttaakaan muu kuin hallitsematon lohtusyöminen...
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Jate

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #113 : 07.01.07 - klo:16:24 »

Ullu, itseasiassa monessa tapauksessa "mässypäivä" edesauttaa laihtumista. Eli tällä mässypäivällä estetään elimistön meno "säästöliekille" jolloin paino ei tipu vaikka syödään alle kulutuksen. Jos tällä mässypäivällä pystyy estämään sen ettei napostele suklaata ym. nameja pitkin viikkoa niin kannattaa ehdottomasti pitää sellainen kalenterissa!
Kirjattu

Mustarastas

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #114 : 07.01.07 - klo:19:29 »

Arvatkaapas miten kävi kaalikeittokuurilleni? No tietenkin kaalikeitto meni wc-pytystä alas tänään  [:-DD]. Lounaalla söin kala(ei siis kaali)keittoa, joka sekin on kevyttä, jälkkäriksi pieni pala pannukakkua (olin vieraisilla) ja iltasella yksi appellsiini. No - kaalikeittokuuri korvataan järkevällä syömisellä - toivottavasti. [:-I]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #115 : 07.01.07 - klo:19:32 »

no sinne olisi kuitenkin joutunut  :-)), oikea osoite.
Pannukakku on kyllä oikea kaloripommi vaikkei uskoisi. Minä olen syönyt "järkevästi" koko päivän...ei karkkia ei sokeria, ei rasvaa (jaa...poronkäristystä  [:-I]), ei suklaata...muttei turhia välipaloja...

Mutta vaaka näyttää mitä sattuu...son rikki! [:-DD] Ihan oikeesti rikki. Huomenna ostan uuden.
Kirjattu

tassu-

• Vieras
« Vastaus #116 : 07.01.07 - klo:19:48 »

eräs ravitsemuksen luennoitsija sanoi kerran hyvin herkuttelupäivistä:

"Sillä ei ole mitään väliä mitä tänään syöt, vain sillä on väliä mitä syöt niinä kuutena muuna päivänä" [:-I]
Kirjattu

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #117 : 07.01.07 - klo:20:03 »

mese, mistä sen näkee, että vaaka on rikki? Minulla on sama homma, viisari ei värähdä, samaa näyttää joka aamu..  [:-I]
Tänään söin paikallisessa hotelliravintelissa "mehtäsonnikäristystä" muusilla eikä taaskaan viisari liikahtanu..   :-))
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #118 : 07.01.07 - klo:20:09 »

mese, mistä sen näkee, että vaaka on rikki? Minulla on sama homma, viisari ei värähdä, samaa näyttää joka aamu..  [:-I]

Kyllä se rikki on...nollaa näyttää ja kun liikahtaa näyttää 50 kg...ja sitten taas nollaa...

mehtäsonniahan se meilläkin oli...muistin väärin...etujalasta(lavasta) tehtyä vieläpä..ja puolukkahilloa ja perunoita vaan...
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #119 : 08.01.07 - klo:10:12 »

Käenpiika kyllä tosiaan sanoi hyvin ja ihan oikein että tärkeintä olisi oppia ne oikeat ruokailutottumukset ja pyrkiä pysyvään painonhallintaan.
Jos haluaa päästä parista ylikilosta niin se varmaan onnistuu kaalisoppakuurillakin, on ikäänkuin sellainen kurinpalautus.
Mutta rupeapa pudottamaan 30 kiloa kaalisoppakuurilla, ei tarvi kovin kummonen ennustaja olla kun tietää että epäonnistuu varmasti.

Jos ja kun tähän laihduttamiseen nyt on porukkaa mukavasti lähdössä mukaan, niin kuka avaisi ihan oman ketjun niille tavoitteille ja viikkoseurannalle. Jokainen voisi sitten muokkaamalla omaa viestiään päivittää saavutuksiaan.

Liikettä niveliin!
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sivu luotiin 0.062 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.