Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Laihduttajat!  (Luettu 7763 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Laihduttajat!
« Vastaus #180 : 10.01.07 - klo:12:05 »

Tiina,onnittelut hienosta painonpudotuksen alkamisesta siis jo kaksi  kiloa pois.On todella hieno aloitus sinulla!  [:5]

Tänk juu!  [KIPPIS] Alkukilot lähtee helposti kun on mistä ottaa.  :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Evis

• Vieras
« Vastaus #181 : 10.01.07 - klo:14:27 »

Hyvä Tiina!  [:5]
Tuntuu varmasti ihan hyvälle jo olo, kun on alkuun pääsyt!?

Suklaansyönti on loppunut meikäläiseltä! Ei enää himotakaan hirveästi. Sekin jo pudottaa painoa varmasti.  :-))

Marjuli kertoi päässeensä suklaanhimosta keventäjien ohjeilla, voisitko vähän vinkkiä antaa kuinka se onnistuu?
« Viimeksi muokattu: 10.01.07 - klo:14:29 kirjoittanut Evis »
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #182 : 10.01.07 - klo:14:39 »

Hyvä Tiina      [KIPPIS] <--raikasta vettä, vaiko huoneenlämpöistä

Että on hyvä olo, kun en heti kotiin tullessani hyökännyt ruokaa etsimään, oli niin heikko olo olevinaan. Nyt siitä on jo kaksi tuntia ja himo on kaikonnut. Kohta nautin omenan välipalaksi ja lähden ulos.

Ihanaa kun on muita matkassa mukana  [:-)]
Kyllä ryhtiä tarvitaan, tarttua itseäni niskasta kiinni ja opetella pois vanhoista syöpöttely= ahmimistavoistani.
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #183 : 10.01.07 - klo:14:47 »

Tietoa suklaasta ja sen himosta. Onneksi multa tämä himo puuttuu  [:-DD] muita onkin sitten ihan omiksi tarpeiksi.

http://www.yle.fi/akuutti/arkisto2002/221002_c.htm
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #184 : 10.01.07 - klo:14:49 »

Minulla on nyt sellainen mieliala,että täällä pönttölässä meistä jokainen saa painoa putoamaan yhteisellä yrittämisellä.Jokainen tietenkin etenee omaa tahtiaan,mutta kun tiedetään monen muunkin olevan mukana niin se antaa varmasti innostusta ja uskoa onnistumisen tiellä  [:5]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #185 : 10.01.07 - klo:16:48 »

Vähennän, nyt yksi karjalanpiirakka ja viinirypäleitä [:-I] Kokeilin aikoinani protskupatukoita pahimpaan makean nälkään mutta ei nekään laihduttanut. Mä ole toivoton tapaus mutta yritetään jollakin tavalla hiukkasen, vaikkakin 3-5 kiloa poistaa [:-)] Olen siis lievästi ylipainoinen just sen verran että muutamat lumput kiristää vyötäröltä.
« Viimeksi muokattu: 10.01.07 - klo:16:51 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

leila

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #186 : 10.01.07 - klo:17:13 »

Aloitan tänään tämän elämäntapamuutoksen harjoittelun.
Eilen kävin kalorilaskurilla tarkistamassa syönnit. Työpaikkaruokailun lisäksi ihan piti puputtaa ruokaa, että sain sekä painareitten pisteiden että kalorilaskurin ohjeiden mukaisen, keventävän ruokamäärän täyteen. Vuosikausia säästöliekillä ollut elimistö ei yhtäkkiä ala nesteitä ja läskejä luovuttaa.
Tasapainoitettu ruokailu (määrä, laatu, aikataulu) ja normaali arkiliikunta (enemmän kuin ei mitään) ovat tämän alkaneen jakson keinot.

Marle, 2 piirakkaahan vastaa energialtaan yhtä ateriaa. Rypäleitä aion välillä syödä max 2 kourallista päivässä, korvaan jonkin makean niillä. Kaupasta kannan kerrallaan vain tuon määrän. Kaapeissa ei vaani mitään naposteltavaa  :-)).
« Viimeksi muokattu: 10.01.07 - klo:17:37 kirjoittanut leila »
Kirjattu
leila

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #187 : 10.01.07 - klo:17:48 »

Ihanko totta!! 2 karjalanpiirakkaa ateria :-O Jopas jotakin. Mä en tiedä kalori,eenrgia yms. yhtään mitään [:-(] No nyt tiedän ainakin tuon. Siis, eihän tarkotius ollut sanoa että proteiinipatukat laihduttaa, sen vaikutelman sain omasta kirjoituksestani :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Laihduttajat!.... Entäs näin
« Vastaus #188 : 10.01.07 - klo:19:05 »

Jos paino indeksi näyttää isoja lukua voi laskea paljonko pitäisi laihduttaa että olisi taulukon mukainen paino, entä jos laskikin näin:

paljonko pitäisi kasvaa pituutta lisää ennen kuin painoindeksi tulisi taulukon normaalitasolle  [:-I] [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy
« Vastaus #189 : 10.01.07 - klo:19:20 »

:-)) :-))

Sain indeksin 20.7..aika normaali taitaa olla?
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #190 : 10.01.07 - klo:19:31 »

Anja,olet oikein hyvässä painossa ja ei ole tarvetta pudottaa yhtään grammaa painoasi.Olet minun mielestäni oikein hoikka tyttö  [:5]
Kirjattu

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy
« Vastaus #191 : 10.01.07 - klo:19:34 »

Kiitos käenpiika! Nooh, oon aika kuiva kääkkänä, enempi sais kyllä olla massaa! Ja riippuuhan paino pituudestakin! Älkää ihmeessä laihduttako liikaa! [:-P]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #192 : 10.01.07 - klo:19:40 »

Kysynpä sinulta Anja,onko sinulla koskaan ollut painosi kanssa ongelmia?Tarkoitan siis liikakilojen takia,ihan täällä kadehtien näen sieluni silmillä sinun hoikan olemuksesi.Minulla ei ole tuollaiseen painolukemaan tavoite ollut koskaan.Kunhan saan sellaisen hyvän olon painon itselleni,niin olen silloin hyvin tyytyväinen.Samoin kuin oma lääkärini,joka kovasti kannustaa minua tavoitteeseeni pääsemisessä.
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
Vs: Laihduttajat!.... Entäs näin
« Vastaus #193 : 10.01.07 - klo:19:41 »

Jos paino indeksi näyttää isoja lukua voi laskea paljonko pitäisi laihduttaa että olisi taulukon mukainen paino, entä jos laskikin näin:

paljonko pitäisi kasvaa pituutta lisää ennen kuin painoindeksi tulisi taulukon normaalitasolle  [:-I] [:-I]

190  :-O :-O [:-DD] [:-DD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #194 : 10.01.07 - klo:20:41 »

Tämä on pakko kierrättää:

Mun käly oli saanut yhdeltä kaveriltaan hyvän viinilaihdutusohjeen ja tietenkin kokeili sitä heti. Laittoi mulle sitten viestiä, että hienosti menee, heti ensimmäisen kokeilun jälkeen katosi kokonaista kolme p ä i v ä ä !
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sivu luotiin 0.061 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.