Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Laihduttajat!  (Luettu 7627 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Laihduttajat!
« Vastaus #315 : 16.01.07 - klo:20:43 »

Mikä Lidlin broisku haisee?
Me syötiin lauantaina Lidlin pakaste Gordon Bleu-broileria, ja oli hyvää.
Tosin sieltä nyt TAAS löytyi puolen sentin pätkä luuta, mitä ei pitäisi olla, jos puhutaan "fileestä".
Hitsi, mä hölmö heitin sen pois. Kerran vein Lidliin luun, joka oli nugeteissa. Sain heti uuden nugget-rasian ja myöhemmin vielä 5 euron lahjakortin  [:-DD] Kannatti valittaa!

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #316 : 16.01.07 - klo:20:44 »

...söisin jotakin ´pelkokerroin´sapuskaa , kirjoitti Marle!!!  :-))
Voi sua, hupakkoa!  :-)) :-))
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #317 : 16.01.07 - klo:20:58 »

Tää nyt ei ole laihdutusta, mutta ko. liikkeeseen liitttyy. Ostin moottorisahan ( oikeastaan tuttava osti minä maksoin) kahden vuoden takuu ja vuoden jälkeen se oli sökö. Onneksi oli kuitti tallessa.

Vein moottorisahan paketissaan ko. kauppaan. Kassa antoi kaikki rahat takaisin, eikä kysynyt eikä katsonut mitä pakkausessa oli (vaikka olisin kiviä pakannut). Nimi vain piti kirjoittaa kuittiin. Silloin olin iloisesti yllättynyt.
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #318 : 16.01.07 - klo:21:08 »

Niinhän ne hyvät ystävät aina ruukaavat sanoa,että juuri sinua varten olen ostanut tai juuri sinua varten olen leiponut tämän kakun tms.Siis ihan oikeasti en tykkää siitä,että jos olen ilmoittanut ettei minua varten tarvitse varata mitään herkkuja ja sitten kumminkin pöytään tuodaan niitä herkkuja.Silloin voisin olla näin   [:-//] [:-/] [:-//]

Eilen kävin kylässä Vantaalla yhden opiskelukaverin luona, ja olin etukäteen ilmoittanut että ei sitten tartte leipoa
pullaa eikä mitään herkkuja, jos jotain haluaa tarjota niin porkkana riittää.
Siellä sitten oli valtava kulhollinen fetasalaattia ja patonkeja joissa valkosipuli-kevytlevite  päällä.
Olin tosi iloisesti yllättynyt, ison vaivan oli tämä ystävä nähnyt.  [:-)]

Eilen illalla kyllä piti Keravalla syödä jäätelöä. Mutta, ei pahastikaan kun en edes puolta litraa syönyt  [NUT]

Tänään kaupassa hyppi silmille tarjous suklaakonvehdit, tuoreet lakritsit ja jopa pakasteesta tuulihatut huhuilivat kun ohi menin. Epäreilua.  [:´((] Huom, mikään näistä herkuista ei päätynyt ostoskärryyn. Täytin sen omenoilla, appelsiineilla, broilerilla yms. Itsekuri pitää.... [:-//]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #319 : 16.01.07 - klo:21:12 »

Mä olin joskus 50 päivää karkkilakossa ja pahus vie, suklaat kummitteli mun unissakin!
Ja jos te kuvittelette, että uneksin yhdestä suklaapatukasta, niin ehei... Mun unessa kaatui kokonainen tavarajuna, joka kuljetti Faaserin Sinisiä suklaalevyjä ja ihmisille annettiin lupa kerätä niitä ratapenkereeltä niin paljon, kuin ikinä pystyy kantamaan  [:33]

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #320 : 16.01.07 - klo:21:13 »

Mikä Lidlin broisku haisee?

Niin ja se oli jotenkin sellaista kalvomaist eli kun haarukalla lohkaisi niin näkyi syiden välissä kiiltävää ja venyvää YÖK!!

Nimi on..Le Piqueproche

"Kypsennetty broilerin rintafilee
Mehukkaita broilerinrintafileitä,
maustettu, kypsennetty ja pakastettu"

Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #321 : 16.01.07 - klo:21:14 »

Kermajäätelöä söin minäkin ja vielä on pakkasessa puolikas litranpaketista.
Kippaisinkohan sen lavuaarista alas? [:-I]

[:-I]
Mä olin joskus 50 päivää karkkilakossa ja pahus vie, suklaat kummitteli mun unissakin!
Ja jos te kuvittelette, että uneksin yhdestä suklaapatukasta, niin ehei... Mun unessa kaatui kokonainen tavarajuna, joka kuljetti Faaserin Sinisiä suklaalevyjä ja ihmisille annettiin lupa kerätä niitä ratapenkereeltä niin paljon, kuin ikinä pystyy kantamaan  [:33]

[:-DDD] [:-DDD]
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #322 : 16.01.07 - klo:21:24 »

Kauan, kauan aikaa sitten olin innostunut  http://www.arnolds.fi/tuotteet_makeat.html

Olin kylään menossa ja vein "vanhalle" herkkusuulle koko 12 kpl laatikon.
No hän suorastaan kiljaisi, ettei hän voi näitä syödä, niissä on kolesterolia ja sokeria, lisäksi luetteli pitkän joukon sairauksia, maistoi pikkuisen yhdestä ja heitti senkin roskiin.

Kotimatkalla pistelin niitä poskeeni,  kun tulin kotiin jäljellä oli enää kolme kappaletta  [:-I]
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #323 : 16.01.07 - klo:21:26 »

Kauan, kauan aikaa sitten olin innostunut  http://www.arnolds.fi/tuotteet_makeat.html

Olin kylään menossa ja vein "vanhalle" herkkusuulle koko 12 kpl laatikon.
No hän suorastaan kiljaisi, ettei hän voi näitä syödä, niissä on kolesterolia ja sokeria, lisäksi luetteli pitkän joukon sairauksia, maistoi pikkuisen yhdestä ja heitti senkin roskiin.

Kotimatkalla pistelin niitä poskeeni,  kun tulin kotiin jäljellä oli enää kolme kappaletta  [:-I]

Mitähän sitä tekisi jos joku tuollaisen herkkulahjan toisi ovelle? Pystyisköhän sitä vastustamaan  [:´(]
kiusausta? Noi Arnoldsin donitsit on ihan parhaita  :-O
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #324 : 16.01.07 - klo:21:27 »

Multa meinasi päästä vinkaisu, kun luin ton Arnoldsin... Lokakuussa satuttiin Turuus yhteen kauppakeskukseen, jossa oli erikois-Hese (myös kebabeja yms) ja Arnolds vierekkäin.... NAM! Ostettiin jotkut ätömakeat jutut iltakaakaon kanssa syötäväksi!  :-))

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #325 : 16.01.07 - klo:21:30 »

Yötämyöten tuollaisia suussasulavia herkkuja!! [:´(] [:´(]
Kinuskijutut ja Jammy-rivi maistuis mullekin!  [:-)] [:-)]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #326 : 17.01.07 - klo:01:30 »

Jopa oli ÄITELIÄ JA MAKEITA juttuja tässä loppupuolella tätä LAIHDUTTAJIEN ketjua  :-)) :-)) Hienoa,että itsekuri on pitänyt joillakin ja jotkut muutkin ovat informoineet ystäviään tuosta tarjoilupuolesta  [:5]
Kyllähän se on meistä jokaisesta itsestämme kiinni,mitä suuhumme pistämme.Samalla tässä laihdutuksen kivikkoisella tiellä OPETTELEMME niitä OIKEITA ruokailutottumuksia.Eikös vaan jokainen pönttölän painonpudottaja haluakin,että ne pudotetut kilot pysyisivät lopullisesti pois?
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #327 : 17.01.07 - klo:12:23 »

:-)) Hyvä se on harjoitella kieltäymyksiä turvallisessa ympäristössä . Saisin vielä kaapeista kaikki houkutukset pois, ei enää niin hirveätä himoa makean perään., joskus vielä joku heikko hetki vetää puoleensa, kuiskuttelee...

Itseäni auttaa ainoastaan se, että kirjoitan kaikki mitä suuhuni panen kierrevihkoon A5, päivä ja sivu. Kun on iso käsiala, niin sivu täyttyy äkkiä puoleenväliin ja sitten ei enää sivulle paljoa mahdukaan  :-))

Nuo vilunväreet ovat olleet kiusana, mutta muuten alkaa jo sujua  [:-I]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #328 : 17.01.07 - klo:13:12 »

Äääh! Duunipaikalla olivat leiponeep pesto-leipää. Oli ihan pakko  ostaa uunituoretta. Olisikin ollut parempaa ilman peston makua [:-I] En osta sitäkään toista kertaa. Kyllä mää laihun tuolaisella leivällä [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #329 : 17.01.07 - klo:21:25 »

Tänään kidutin itseäni "aurinkosalaatilla" mitä lie ollut, eipä ole nälkä.Ananasta ainakin oli ja kaalta, porkkanaa...kummasti vei nälän...muuten on pysytty ruodussa. [:49] <- näitä ei.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sivu luotiin 0.081 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.