Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Loppiainen 6.1  (Luettu 1304 kertaa)

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
Vs: Loppiainen 6.1
« Vastaus #45 : 06.01.07 - klo:16:36 »

Loppiaisen lopettelua minunkin puolestani. [:-)]

Meilläpä syödään perinteistä Loppiaisruokaa. Hernekeittoa johon loppu kinkku paloiteltiin. Kaloreita en laskeskele, mutta hiilareita kartan. Siksi se ei oikein minun lemppariruokani ole. Syön kuitenkin hiukan näin Loppiaisen kunniaksi. Sitten palaillaan taas vihannesten ja muun miun maun mukaisen särpimen pariin.
Pakkaspäivä on täälläkin ollut pitkästä aika, juuri asteen- pari  pakkasella, niin että sanoa saa.
Johan tämä autuus huomenna onkin sitten historiaa. Toivottavasti ei nyt kuitenkaan taas ihan vesisadetta.
Mukavaa illanjatkoa kaikille.
Vetäydyn tästä saunomaan. :-))
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 06.01.07 - klo:16:49 »

Joku ilmeisesti luulee, että on uuden vuoden aatto, ja järjesti hetki sitten ilotulituksen. Kyllä paukkui taas ja kovaa.  [:-/]

Hieman myöhäisherännäistä toimintaa...

[:-//]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #47 : 06.01.07 - klo:17:02 »

Terveisiä saunasta,olo on ihanan vetelä ja raukea.Nyt pönttöilyä jonkun aikaa ja ihan vain joutenoloa yöpaita päällä.Saunakahvit  [:27] on kohta keitettävä,oikein kahvihammasta jo pakottaa  :-))
Rattoisaa ja mukavaa oloa joka pöntölle  [:-)]
Kirjattu

leila

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 06.01.07 - klo:17:14 »

Kajaanin koiranäyttelystä palattu. Ystävän koiralle eka arvostelu. Kyllä meitä jännitti, silti hyvin meni.
Tapauksen kunniaksi tilattiin paikallisesta "Suomen parhaat pizzat"(Fabion ja Fabrizion mukaan). Ja hyviähän ne tietysti oli  [KIPPIS] <- ruokajuomana raikasta vettä.
Palan pizzaa voisi syödä vielä illan otteluja seuratessa  [:-I].
Kirjattu
leila

Jaska

• Vieras
« Vastaus #49 : 06.01.07 - klo:17:21 »

Kaalilattiko oli tosi maistuvaista, suorastaan makeaa ! Pakasteesta löytyi vielä puolukoita kaveriksi, nam !
Puolentoista tunnin lenkin jälkeen maistui !
Paperien pyöritystä on täälläkin harrastettu: ensin aamutuimaan toista kotimaista ja nyt vähän Lontoon kieltä. Epätoivo ei ole kuitenkaan yllättänyt...
Mukavaa illanjatkoa ! Kynttilät jo palavat lyhdyissään, viimeiset joulun kynttilät.  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 06.01.07 - klo:17:23 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #50 : 06.01.07 - klo:17:22 »

Voi että, kylläpä retkeily raittiissa ilmassa tuntui hyvältä... nyt onkin ihan sippi olo  [NUT]
Sauna lämpiämässä ja illan ruokaakin pitäisi alkaa valmistella; Yhteishyvässä oli aika kivantuntuinen katkarapu-paprika-pinaatti-risoton ohje...  [:20]
Soittelin matkalta kultaiselle ja anteliaalle isälleni ja kysyin, että haluaisiko se sponsoroida mulle Swarovskin putken  [:-DD] Tuosta jättikokoisesta ei ole oikein apuja, kun sorsa näyttää kahlaajalta ja värit on ihan päin mäntyä.  :-O

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #51 : 06.01.07 - klo:17:25 »

Voi että, kylläpä retkeily raittiissa ilmassa tuntui hyvältä... nyt onkin ihan sippi olo  [NUT]
Sauna lämpiämässä ja illan ruokaakin pitäisi alkaa valmistella; Yhteishyvässä oli aika kivantuntuinen katkarapu-paprika-pinaatti-risoton ohje...  [:20]
Soittelin matkalta kultaiselle ja anteliaalle isälleni ja kysyin, että haluaisiko se sponsoroida mulle Swarovskin putken  [:-DD] Tuosta jättikokoisesta ei ole oikein apuja, kun sorsa näyttää kahlaajalta ja värit on ihan päin mäntyä.  :-O

No, mun silmissä sorssat ja kahlaajat menis joka tapauksessa sekaisin, oli sitten Swarovski matkassa tai ei  [:-DD]
Mitäs isukki vastasi? Kysyikö hänkin kuka tää Swarovski on jolta haluat putken ostaa?  :-))
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 06.01.07 - klo:17:26 »

Laatua sen olla pitää, tosin sillä on "jonkin" verran hintaa...

http://www.opticsplanet.net/swarovski-brand.html

[:-DD]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #53 : 06.01.07 - klo:17:37 »

Sitten Kaijan pitää ostaa tämä adapteri kans, että voi liittää sen Canoniin...
http://www.opticsplanet.net/swtls80035ca.html
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #54 : 06.01.07 - klo:17:40 »

Mä oon kans kysynyt äidiltä että ostatkos mulle Swarovskin syntymäpäivälahjaksi, ei luvannut  [:-DD] Kumma juttu kun ei melkein ainoalle tyttärelleen osta.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 06.01.07 - klo:17:41 »

Ilman muuta adapteri.... ja sellainen hieno suojapussi ja sitten alkaa vaatteet vaikuttaa rähjäiseltä ja itseasiassa ei tuolla Toyotalla kehtaa Swarovskia kuljettaa....  [:-DD]

Onneksi tänään on lotto-päivä!   [;-)]

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #56 : 06.01.07 - klo:17:42 »

Ilman muuta adapteri.... ja sellainen hieno suojapussi ja sitten alkaa vaatteet vaikuttaa rähjäiseltä ja itseasiassa ei tuolla Toyotalla kehtaa Swarovskia kuljettaa....  [:-DD]

Onneksi tänään on lotto-päivä!   [;-)]

Voit sitten joskus lainata mun Hopeanuoltani Swa...n kuljettamiseen  [:-DD]
Leevi voi lähteä mukaan ja istua vieressä etupenkillä korva lurpallaan, kyllä vaan näytätte tarpeeksi arvokkailta  [:-DD]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #57 : 06.01.07 - klo:17:45 »

Miltähän se tuntuisi, jos ois rajattomasti rahaa laittaa noihin vehkeisiin...no taitaisi jäädä kuvaukset sitten tekemättä. [?]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

leila

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 06.01.07 - klo:17:46 »

Kaija, lottoa pelataan kuulemma huomeniltaan asti. Ehdit vielä kiertää kaikki seutukunnan ärrät arpaonnea etsimässä ja vielä netissäkin. Kyllä sieltä nyt miljoonia tulee uuden putken kuljetusvälineittenkin hankintaan  [KIPPIS].
Kirjattu
leila

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 06.01.07 - klo:17:49 »

Kaija, lottoa pelataan kuulemma huomeniltaan asti. Ehdit vielä kiertää kaikki seutukunnan ärrät arpaonnea etsimässä ja vielä netissäkin. Kyllä sieltä nyt miljoonia tulee uuden putken kuljetusvälineittenkin hankintaan  [KIPPIS].

Leila, mä luotan mun kolmeen vakiriviin kestolotossa!  :-))

Sivu luotiin 0.109 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.