Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: TV  (Luettu 3772 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: TV
« Vastaus #45 : 11.01.07 - klo:20:34 »

No kyllä opettajilla oli aika lailla auktoriteettiä pakottaa laulamaan pikkuihmiset [:-)] joten me laulettiin tai sinnepäin.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #46 : 11.01.07 - klo:20:37 »

Äsken tuli katsottua se koiralle koti ohjelma ja itkuksihan se meni...asetin itseni luovuttajan asemaan ja vaikeaa olisi ollut jos omalle kohdalle näin olisi käynyt.Naapurin tytön kanssa äsken koiralenkillä ohjelmasta keskusteltiin ja hänkin oli itkenyt ja vollottanut kun niin herkäksi mielen veti...ehkä meitä on kaksi yliherkkää kun eläimistä on puhe...ja luopumisesta...no parempi elämä kuitenkin kuin se toinen vaihtoehto.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 11.01.07 - klo:20:41 »

Helpotti katsomista kun koira oli niin mukava ehdokaille [:-)] Kuin ei olisi  ollut moksiskaan muutoksesta.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #48 : 11.01.07 - klo:20:45 »

Kyllä minäkin muistan nämä koulujen laulukokeet.Meikä joutui aina kasarmin kasvattina laulamaan hyvin tytöille sopivia lauluja kuten oollanin sota ja porilaisten marssia, laulukokeissa.Ja kyllähän sitä melkein p...at housuissa sitä veteli,kun niin kovasti jännitti....No kyllä minulla on laulunumero ollut siellä ylipäässä..nuorempana olin hyväkin laulamaan nyt meinaa äänen kanssa olla ongelmia..Astmalääkkeet rasittavat kurkkua etten voi enään kuin laulella siis en laulaa.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #49 : 11.01.07 - klo:23:07 »

[:-)] Tuli katsottua ja Jope koira sai aivan ihanan kodin
missä oli iso piha ja sai vapaasti juosta sekä leikkiä lasten kanssa [:-)]
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #50 : 11.01.07 - klo:23:14 »

Jospa katsoisin tuon Amadauksen ja samalla neuloisi villapaitaa.

Hyvää Yötä ja Virkistäviä Unia  [:55]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 12.01.07 - klo:11:14 »

Se oli kanssa hellyyttävä kohta, kun Jope nousi seisomaan ja kapsahti uuden isäntänsä kaulaan.  [:-)]  [:´(] 
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #52 : 12.01.07 - klo:11:21 »

Jope oli aivan ihana nausku  :-)) En ole kyllä ikinä nähnyt
noin luoksepäästävää suursnautseria.  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #53 : 12.01.07 - klo:11:32 »

Muistuttaa hyvin paljon mustaaterrieriä joka minun lapsuuden kodissani oli...ei minustakaan se huono asia ollut että koiralle uusi koti etsittiin,mutta liikutuin siitä koiran ja omistajan erosta eli niin samaistin sen itseeni.
Muistan kun hain omaa ensimmäistä,eli tätä äskettäin kuollutta rakasta koiraani,niin rupesin itkemään ottaessani pennun syliini ja kantaakseni häntä meidän autoomme.Kasvattaja ihmetteli mikä minulle tuli,niin sanoin,että tuntuu vaan niin haikealta ottaa toinen pieni aivan vieraaseen ympäristöön omasta turvallisesta lapsuuden kodista..vaikka tiesin ottaessani,että parhaan mahdollisen kodin pentu saa luonani...ja niin saikin lähdes 15 vuodeksi...ja kasvattaja sanoi,että siinä paikassa hän varmistui,ettei parempaa paikkaa hän voisi toivoakaan pennulleen...
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #54 : 12.01.07 - klo:14:16 »

Minä olen kanssa sellainen itkuiikka, että en mielelläni katsele sellaisia ohjelmia, joissa tiedän herkistyväni. Tippa tuli äskenkin silmään, kun luin tuota Telkkisen juttua, kun hän haki pennun  [:´(] . Ihanaa on kuitenkin tietää se, että Tällä pennulla oli hyvä ja rakastava koti koko sen elinajan.
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #55 : 12.01.07 - klo:19:00 »

Tänä iltana tulee sitten viimeinen jännittävä osa "Koleaa taloa" ja sitä ennen "Heartbeat".Mitähän keksitään Kolean talon jatkoksi, ettei tule vieroitusoireita ? Kirjan olen tilannut, vaan tulee vasta 3:n viikon viiveellä. Tiistai-iltaisin modernisoitua Shakespearea, ensi viikolla Macbeth, josta on tehty KOKKI !!!!  :-O Kuinka se on mahdollista, sen haluan nähdä...
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #56 : 12.01.07 - klo:19:20 »

Jaska, minulla sama pelko.
On ollut niin tasokas sarja. Ainoa nykyään jota olen oikein odottanut.
Ja joka ilta se on mieleen jäänyt "pyörimään"!
Kyllä enkut osaavat.

Tilasitko kirjan englannin kielisenä?

nimi korjattu  [:17]
« Viimeksi muokattu: 12.01.07 - klo:19:22 kirjoittanut -muru- »
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #57 : 12.01.07 - klo:20:33 »

Tilasin, sai alle kympillä.Suomalainen versio on ollut joulun alla kaupoissa, vaan hinta on moninkertainen.  [:-)]
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #58 : 12.01.07 - klo:22:17 »

Aika jännää että tuo kirja on vasta nyt käännetty suomeksi.
Miksihän  [:-I] .
No , minun sitten varmaan pitää hakea se kirjastosta kunhan sinne tulee.
Luettavahan se on kun tuo sarja päättyi jotenkin niin kurjasti , vähän kuin kesken.
Jäi paljon asioita auki.
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #59 : 13.01.07 - klo:06:59 »

Kävinpä huvikseni katsomassa kirjastojen tilanteen: Järvenpäässä 15 varausta, kirja vasta hankinnassa ! Siis Koleasta talosta. Englanniksi ei ole ollenkaan saatavilla...
Kirjattu

Sivu luotiin 0.054 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.