Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Äänestys

Onko olemassa oikeita tai vääriä mielipiteitä?

Kyllä
Ei

Kirjoittaja Aihe: Onko olemassa oikeita tai vääriä mielipiteitä - mielipidekysely  (Luettu 278 kertaa)

Sus

• Vieras
Kirjattu

leila

• Konkari
  • Poissa Poissa

[:-DD]
Minun mielipiteenihän te jo tiedätte  :-)).
Kirjattu
leila

Sus

• Vieras

Luulen leila, että oon sun kanssa samaa mieltä...  :-))
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa

Riippuu vähän mihin mielipide perustuu faktaan vai fiktioon  [:-DD]

Vastaus on siis, on   [NUT]
Kirjattu

Ukki

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
Eikös yleensä eriävät ole vääriä?
« Vastaus #4 : 06.01.07 - klo:18:40 »

Siis, mitkä eivät ole samaa mieltä kanssani.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS

On äänestetty on  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

leila

• Konkari
  • Poissa Poissa

Ketä tarkoitatkaan Ukki?  [:-I]
Minä tuolla sokeripala-liukenee-ketjussa vastasin jo tähän ketjuun  [:-)].
Kirjattu
leila

Mesis

• Konkari
  • Paikalla Paikalla

Vastasin on.
Kirjattu

Evis

• Vieras

vastasin että ei, mutta voishan tuohon vastata toisinkin  [NUT] [;-)]
Kirjattu

emo

• Vieras

Mielestäni on
Komppaan Marlea
Lainaus
Riippuu vähän mihin mielipide perustuu faktaan vai fiktioon
Jokaisella ihmisellä on varmaan mielipide asiaan kuin asiaan.
Oli siitä sitten tietoa tai ei.

Hyvä Mielipide pitäisi aina perustella kunnolla eikä heittää ihan musta tuntuu pohjalta.

Sellaiset ihmiset ovat aika ärsyttäviä jotka eivät tiedä jostain asiasta mitään mutta inttävät sitten kyllä viimeiseen asti että kyllä juuri he ovat oikeassa.
Eikä heillä sitten ole riittäviä perusteluita edes.
Eikä siihen sitten edes yleensä auta vaikka kuinka itse perustelisit ja vaikka löisi silkkaa faktaa eteen että ei se asia ihan noinkaan ole.

Tai sitten jos ajatellaan asiaa niin että jokaisen omasta mielestä se oma mielipide on oikea.
Jos minä olisin sitä mieltä että maapallo on litteä,niin olisiko se sitä silloin [?]

« Viimeksi muokattu: 05.01.08 - klo:16:36 kirjoittanut emo »
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***

Mielestäni ei , ...koska jokainen katsoo maailmaa erinäkökohdista. Ja tämän päivän ei voikin olla huomenna kyllä, tai päinvastoin!

[:-I] [:-)]

Lisäys: Nyt meni jo ajatukseni sekaisin. Ensin kirjoitin suoraan tuon vastauksen ja sitten aloin lukea tätä ketjua ja sitten... sekosin  [NUT] .
Mutta mielestäni kuitenkin juuri noin kuin ensin heti kirjoitin, joka on tuossa nyt. [:-)]
« Viimeksi muokattu: 05.01.08 - klo:16:21 kirjoittanut Deb »
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa

Kaksi mielipidettä, minun oikea ja sinun väärä... [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras

Kaikkee se miekii oon menny kyselemään... [:-DD] Evis on ollut yöllä ahkera ja löytänyt vuoden takaisia gallupeja. :-))

Oon näköjään itse vastannut "ei", mut en kyl just nyt heti osaa perustella sitä. :-))
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***

Kaikkee se miekii oon menny kyselemään... [:-DD] Evis on ollut yöllä ahkera ja löytänyt vuoden takaisia gallupeja. :-))

Oon näköjään itse vastannut "ei", mut en kyl just nyt heti osaa perustella sitä. :-))

Katsos Sus tuota minun vastausta. [:-)] ...Eikös siinä olisi jotakin pohjaa ei vastaukselle?! [:-I] :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sus

• Vieras

Katsos Sus tuota minun vastausta. [:-)] ...Eikös siinä olisi jotakin pohjaa ei vastaukselle?! [:-I] :-))

Juu, ja emokin vastasi hyvin. Jos haluaa luoda "edes lähelle oikean mielipiteen" täytyy asiasta tietää jotakin. Mutta mielipide voi helposti "perustua" asian väärinymmärrykseen tai ymmärtämättömyyteen...

Muistan kerran, kun olin juuri saanut tietsikan ja seikkailin jossakin USAlaisella keskustelupalstalla ja... siellä olin yksin minä, ja yhtäkkiä sinne tuli joku yliopistoihminen Texasista :-)) en muista mikä rohvessori se oli ja rupes kyselemään. Oisin halunnu lähteä karkuun mutta kohteliaisuuksissani en kehdannut. Ja hää heittää kysymyksen: "Mitä mieltä olet Jugoslavian sodasta?" [NUT] Mä olin ihan hiki hatussa ja vastasin, että: "Minulla ei ole mielipidettä, koska en tiedä asiasta tarpeeksi." I don't have an opinion because I don't know enough... Siitä vastauksesta hää kiitteli, että vastauksesi oli hyvin rehellinen. [:-)] En mä voinut vastata muuta...
Kirjattu

Sivu luotiin 0.225 sekunnissa. 28 kyselyä tietokannasta.