Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kehon keventäjien kerho!  (Luettu 19975 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #1095 : 29.11.13 - klo:20:39 »

Tämä biisi tuli mieleen tästä Anniinan kuntojutskasta [:-)]

http://www.youtube.com/watch?v=4YwwAdWCWwA
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1096 : 30.11.13 - klo:07:09 »

Onnea Anniina, kyllä kuvasta näkee huikean pudotuksen  [KIPPIS]
Fitfarm on hyvä juttu, itsekin olin juuri superdietissä mukana 6 vkoa tässä alkusyksytä ja hyviä muutoksia tuli lisää sen myötä ruokavalioon.  [:-)]
itsellä nyt pieni breikki, monestakin eri syystä johtuen, mutta pikkuhiljaa jatkuu painonhallinta kuitenkin.   [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1097 : 30.11.13 - klo:09:51 »

Onpa huima muodonmuutos Anniinalla  [:5] [:5]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1098 : 30.11.13 - klo:13:08 »

Hienoo Anniina!   [KIPPIS] Sokkee täytyy olla, jos ei tuommosta
muutosta huomaa. Ja erityisen katteellinen. Oon joskus
itekki törmänny sammaan ilimiöön töissä ollessani, kun
paino tippu 10kg kuukaudessa. Hedelmillä.

Nykyinen olotila on -30-  -32 välillä, eikä se siitä laske,
ennenku tekkee perusteellisen ruokaremontin. Saapas
näkkee millon.
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1099 : 30.11.13 - klo:21:54 »

Kiitos  [:-)]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1100 : 13.01.14 - klo:08:25 »

Nostellaas tätä ketjua...

Aloitin 6.1. Superdieetin eli Jutan nettivalmennuksen, jonka kesto on 6 viikkoa. Paino oli jumissa, joten ajattelin, että jotain uutta tässä tarvitaan, että saan vielä vähän kiloja pois.

Olin muuten todella yllättynyt ensimmäisen viikon saldosta -2,1 kg. Olen kuitenkin aikaisemminkin noudattanut sellaista ruokavaliota, että nesteitä ei pitäisi kropassa olla kertyneenä. Olen itse asiassa jo saavuttanut melkein sen mitä lähdin superdieetillä tavoittelemaan eli sen, että pääsisin taas seuraavalle kymmenelle. Nyt on kaikkiaan huhtikuusta 2013 700 grammaa vajaat 20 kg täynnä pudotusta. Ja viisi viikkoa dieettiä jäljellä. Ihan mielenkiinnolla odotan paljonko on kokonaispudostus kuuden viikon aikana.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1101 : 13.02.14 - klo:10:06 »

Superdieeti vetelee viimeistä viikkoaan  [:-DD] Dieetti on mennyt hyvin ja on sopinut minulle hyvin. Löysäilin kyllä vähän välillä, kun oli työmatkaa sun muuta, jossa ei vaan pystynyt syömään ohjeiden mukaan. Painoa on tämän reilun viiden viikon aikana pudonnut 6 kg eli kaikkiaan pudotusta on nyt 23 kg. Olen jo ajatellut, että "lopetan" 25 kg:ssa yrittämisen eli sitten putoaa jos putoaa, mutta eihän tätä nyt voi "lopettaa", kun kevät on tuloillaan ja pääsee taas pyöräilemään. Tavoitteena on ostaa uusi pyörä lisäämään motivaatiota entisestään. Haluaisin asettaa itselleni jonkun sellaisen "juoksen maratoonin" tavoitteen, mutta maratoonia en todella juokse  [:-DD] Se tavoite voisi olla joku pyöräilykisa. Täytyy tutustua tarjontaan.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #1102 : 13.02.14 - klo:10:43 »

Tsemppiä Anniinalle jatkoa ajatellen. Aikamoinen suoritus sinulta ja monelta muulta painon pudottajalta. [:5]

Meikäläisen keho kevenee vaikka ei haluaisikaan. Mistä lie johtuu, kait pitäisi siitäkin mennä lääkäriin. [:-I]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1103 : 13.02.14 - klo:11:02 »

Kiitos Telkkinen.
Onko sinulla ihan normaali ruokahalu? Jos huomaamattasi syöt vähemmän ja paino putoaa.
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1104 : 14.02.14 - klo:07:42 »

[KIPPIS] hienoa Anniina  [:-)]
Itsellä menossa suvantovaihe, eli ei pudotusta mutta ei ole takaisinkaan tullut. Hieman on ollut elämässä surua, murhetta, sairautta  .... joten itsensä hoitaminen jäänyt vähemmälle, mutta kuntoutuksessa varmasti uusi draivi iskee taas päällensä.
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1105 : 14.02.14 - klo:08:24 »

Eviksen murheille  [:1] Kiitos.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1106 : 18.03.14 - klo:16:21 »

Pistin Fitfarmin sivuille facebookkiin oman tarinani painon pudottamisesta ja siihen johtaneista asioista. Paikallislehtikin otti yhteyttä ja teki tänään haastattelun  :-)) No, jospa se jotakuta muuta painon kanssa kamppailevaa kannustaa. Täältä pitäisi muidenkin nähdä tämä facebookin juttu: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152670900804908&set=o.137075596331251&type=1&theater
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1107 : 18.03.14 - klo:16:41 »

Mahtava suoritus  [KIPPIS]. Täydellinen muutos vartalossasi. Olet myös paljon nuoremman oloinen nyt kuin eka kuvassa. Hienoa. Jatka samaan tyyliin  [:5] [:5]
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1108 : 18.03.14 - klo:20:08 »

[KIPPIS] mahtava saavutus, hyvä Anniina  [KIPPIS]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #1109 : 08.07.14 - klo:10:08 »

Ääh, täällä taas!  [:-DD]
Tarkoitus oli loman aikana saada pari kiloa lisää painoa ja se onnistuikin. Mutta mutta... Ne kesälomakilot ovat ainakin tuplaantuneet loman jälkeen. Pepsi Colaa sokerilla 1,5 litran pullossa mä epäilen syylliseksi, kun aloin taas pitää sitä jääkaapissa käden ulottuvilla  [:17]

Vanha vaaka meni rikki ja uusi, hieno 10 euron tarjousvaaka näyttää ihan mitä tahansa 42-65 kilon väliltä riippuen lattian tasaisuudesta. Kuin hemmetin vinot lattiat meillä onkaan?  [:-I]

Sivu luotiin 0.243 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.