Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kehon keventäjien kerho!  (Luettu 19928 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #285 : 02.03.07 - klo:13:09 »

Miulta ei elämänilo vaan halua lähteä. Se pysyy, toivottavasti ei ala lisääntymään. Miksi tämmöinen jumi? Miksi? Pitääkö lopettaa syöminen kokonaan?

Tämä nyt varmaankin johtuu juuri siitä, että aika pienellä syömisellä sait ison määrän kiloja häviämään lyhyessä ajassa ja nyt elimistösi on siirtynyt säästöliekille.
Muuta neuvoa en osaa antaa kun että ainakaan ihan syömättömäksi ei kannata heittäytyä, muuten voipi käydä kuten sille yhdelle hevoselle.  :-))
Sinuna minä kokeilisin sitä, että pari päivää söisit ihan mitä mieleen juolahtaa kaloreja kaihtamatta ja siitä taas jatkaisit kevyellä linjalla. Yrittäisit niinkuin huijata kroppaasi että nyt rupee taas ruokaa tulemaan enemmän, joten kuluttaakin voi enemmän. En tiedä tehoaisiko, mutta ei kai siitä isoa vahinkoa parissa päivässä pääse syntymään.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #286 : 02.03.07 - klo:13:13 »

Miulta ei elämänilo vaan halua lähteä. Se pysyy, toivottavasti ei ala lisääntymään. Miksi tämmöinen jumi? Miksi? Pitääkö lopettaa syöminen kokonaan?

Syöppä hiilihydraatitonta ruokaa, rasvaa ja lihaa...kyllä se lähtee...kananmunia.
Ei pottuja, riisiä, sokeria. Ja vettä paljon...

Mulla on kans jumijammi ja tainnu tulla kilo lisääkin, kun olen herkutellu vähä liikaa, enkä liikkunu juuri yhtään.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #287 : 02.03.07 - klo:14:26 »

Mä huomaan lukevani tätä ketjua usein just syödessä....  [:20]

Sus

• Vieras
« Vastaus #288 : 02.03.07 - klo:14:46 »

En oo seurannut tätä ketjua, enkä tiedä onko tätä kukaan maininnut. Kerron vaan omasta kokemuksesta, että kävi kuten olin lukenutkin jostain. Se jumitusjuttu.

Mä luin kerran, että kun vältää rasvaa, rasvasouluista se rasva häviää, mutta solu TÄYTTYY VEDELLÄ. Jolloin paino ei putoa. Jumittaa. Mutta yhtäkkiä ne nesteetkin lähtee jolloin "humahtaa" paino alaspäin. Mulle kävi niin. Varmaan pari kuukautta se pudotus oli hyvin pientä ja jumitteli ja yks kaks paino humahti oikein portaan lailla alaspäin. Isälle kävi just samoin.

Tietysti nää voi olla yksilöllisiä. Mä kyllä söin hiilihydraatteja, mutta yritin välttää nimenomaan rasvaa. Sain syödä sokeriakin (karkkii) uskokee tai elkee (no en tietysti kauheesti mässänny, mut jos teki mieli.) Rasva varastoituu suoraan rasvaksi. Sokeri vaatii energiaa muuttuakseen rasvaksi. Täl periaatteella mä menin.

7 kiloa putos n. kolmessa kuukaudessa. Lisäsin kyllä vähän liikuntaa samalla.

(Oon mä jossaki tän ennenkin kertonut, mut pistin nyt kun täällä puhutaan tuosta jumituksesta.)
« Viimeksi muokattu: 02.03.07 - klo:14:52 kirjoittanut Sus »
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #289 : 02.03.07 - klo:14:50 »

Mun painoindeksi on normaali MUT mä kärsin keskivartalolihavuudesta ja se on erittäin epäterveellistä. Kaikki on mahassa ja näyttää kuin olisin raskaana. En liioittele nyt. Raajat on ohuet ku tikut ja maha ku ilmapallo. Ei se kovin kivalta myöskään näytä.  [:-(]  Se nimittäin näyttää suhteettomalta.

Eli jotain tarttis tehrä.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #290 : 02.03.07 - klo:14:54 »

Kyl mä tuohon hiilihydraattihommaan uskon myös. Keinoja on monia. Olen huomannut, että jos syön leipää, perunaa, riisiä, makaronia tms. niin ruuan jälkeen tulee valtava väsymys. Mulle tulee oikeen semmonen ällön voimakas väsymys näistä.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #291 : 02.03.07 - klo:14:59 »

Juu Sus! Taisit olla poissa kun aloimme tämän laihdutusjutun...tuossa ylhäällä on se ketju, jossa on joka kuun 10 päivän tilanne ite kullakin.
Mä vannon nyt tuon hiilihydraattijutun puolesta. Vuoden alusta on lähteny 7-8 kg...väliin vaihdellen. Nyt jämähti viikoksi tuohon ... liikkeelle pitäs lähteä. Vielä 7-8 kg vappuun mennessä...tavoitetta riittää.
Pullat on jääneet...karkit no joo..nytkin menee mynthonia ku henkiä ahistaa...kurkku kipee ja nuhaa... [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

• Vieras
« Vastaus #292 : 02.03.07 - klo:15:12 »

Mä oisin mieluummin vähän ylipainoinen tasapaksusti, kuin (mukamas) normaalipainoinen ja näytän ilmapallolta, johon on liimattu neljä tulitikkua.  [:-(] Mulla on linnunluut, jota sanaa Anjakin näytti käyttävän tuolla. Ranne on kuin 12-vuotiaalla pikkutytöllä.

Miten ne kilot sais lähtemään MAHASTA? Mahdottomuus kai... ellei joku tietty jumppaliike vähän auttaisi.
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #293 : 02.03.07 - klo:15:33 »

Sus,jos sitä vatsajumppaa oikein runsain määrin alkaisit harrastamaan niin jospa sillä vatsa alkaisi pienenemään? Tai,entäs tällä tyylillä vatsa pienenisi  [:-DDD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #294 : 02.03.07 - klo:15:39 »

[:-DD] Täytyy kokeilla tuotakin.

Kyl täytyy vatsaliikkeitä ruveta tekemään. Aika paha... ei mitään puolustuskeinoa, että en voi lähtä käveleen/pyöräileen kun sataa, kun tuulee, kun on kylmä, tai että jalka on kipee, ei saa liikkuu...

Vatsaliikkeisiin ei päde noista mikään.  :-O
 [:´((]

[:-DD]
Kirjattu

Santsu

• Seniori
  • Poissa Poissa
  • "Carlö"
« Vastaus #295 : 02.03.07 - klo:20:00 »

Hei tässäpä taas tätä linkkiä kotijumppien pariin, parit vatsaohjelmatkin löytyy
itse olen vatsalihasohjelman viikko 5 menossa ja edistystä on tapahtunut.........
mulla nääs sama ongelma ku Sus:illa, keskellä pömpöttää niin että hyvä että varpaat näkyy, muuten pelkkää kiinteää hoikkaa lihasta... [:-DD]
enää kymmenen viikkoa ja voin sanoa yrittäneeni ja tosissaan, ja jos ei onnistu niin nuo ohjeen tekijät haastan oikeuteen huijauksesta [:-/]

http://www.kuntoplus.fi/polopoly.jsp?d=1360&a=8122

ja paino ei ole pudonnut kun 400gr tossa viidessä viikossa vaikka edelleenkään en ole herkutellut ylimääräisillä ja kaloreja palaa yli 2000 viikossa...... todellakin jumii jossain.... jos ois pari päivää pelkällä vedellä nii lähtiskö liikkeelle..?
« Viimeksi muokattu: 02.03.07 - klo:20:04 kirjoittanut Santsu »
Kirjattu
Mikä ei tapa, vahvistaa.

Sus

• Vieras
« Vastaus #296 : 02.03.07 - klo:20:08 »

Hei kiitos Santsu, mä tutustun tähän!

Mä oon just siinä rajalla näkyyks varpaat... [:-(] Tosin mul on hyvin pieni jalka.  :-)) (Puolustus sekin...)

Täytyy kyl sanoo, että purskahdin nauruun, kun näin tuon otsikon.  :-)) "Litteä vatsa 15 viikossa". LITTEÄ! Litteys on tästä kyl yhtä kaukana kuin pingviini Saharasta.  [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #297 : 02.03.07 - klo:20:10 »

Mun maha ei ollu litteä edes silloin, kun painoin 55 kg. Olen 168 cm pitkä.

Aikaa semmonen 25 vuotta. Ei, en mä tuohon painoon tähtää.  [:-DD]
Kirjattu

Santsu

• Seniori
  • Poissa Poissa
  • "Carlö"
« Vastaus #298 : 02.03.07 - klo:20:14 »

Eihän sellasta litteää-litteää saa kun rasvaimurilla ja kirurginveitsellä :-O mutta ylimääräiset voi koittaa poistaa itsekin, jotenkin.... ja ehkä ryhti ja selkäkin kiittää kun vatsalihakset on jotenkuten kunnossa
Kirjattu
Mikä ei tapa, vahvistaa.

Sus

• Vieras
« Vastaus #299 : 02.03.07 - klo:21:45 »

Näin on. Ryhtikin tuppaa valahtamaan mulla. Tarttee alkaa jumppaamaan.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.137 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.