Ihan plörinäksi menee minullakin, jos alkuperäistä tavoitetta ajattelee. Juhannukseen mennessä oli tarkoitus olla 10 kg kevyempi ja sekin oli ihan maltillinen tavoite. Totuus tulee olemaan aika tavalla karumpi eli hyvä jos puolet. Nyt on 4,5 kg ja vielä olisi aikaa tiputtaa se puoli kiloa, jos vaan itsekurissa riittää. Tyytyväinen olen kuitenkin, että edes pikkuhiljaa tämä homma menee oikeaan suuntaan.
Ennenkin minulla on ollut ihan sama juttu, että niin kauan kun imetän, on todella vaikea pudottaa painoa. Joillainhan paino putoaa kuin itsestään imettäessä, mutta minulla käy jopa päinvastoin, jollen ole tosi tarkkana. On muka koko ajan nälkä ja jano, eikä se todellinen kulutus niin kovin paljoa suurempi imetyksen vuoksi kuitenkaan ole, ainakaan enää nyt kun lapsi syö jo paljon muutakin.
Liikunta olisi minulla yksi keino välttää turhaa pupeltamista, mutta kun siihenkin on kovin rajalliset mahdollisuudet, niin siitäkään ei ole kuin satunnaista apua.
Nuo (teko?)syyt huomioon ottaen olen kohtalaisen tyytyväinen tähän tilanteeseen, vaikka tavoite on vielä kaukana.