Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kehon keventäjien kerho!  (Luettu 19921 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #450 : 29.06.07 - klo:10:19 »

Kaksi viikkoa kulunut edellisestä kommentista tähän kehon keventäjien ketjuun,eikä kukaan  muu ole minun edelliseen viestini jälkeen mitään kirjoittanut omasta taistostaan kilojen pudotuksessa.
Nyt kuluneen kahden viikon aikana on painoa minulla pudonnut 1.1 kg ja kokonaispudotus täällä Pönttölän klubissa on nyt 10.4 kiloa.
Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin ja lippu sekä mieli on korkealla [:61] sekä fiilinki   [:33] [:33] on positiivinen   [:72]

Sinä oletkin Käenpiika ainoa joka on ottanut tämän painonpudotuksen tosissaan, me muut (ehkä joitain poikkeuksia lukuunottamatta) ollaan vaan muka laihduttavinamme, tuloksia ei paljon esiteltäväksi ole.  [:-(] En ole päivityksiäkään tehnyt kun ei ole paljoa mitä päivittäisi.  [:-(] Ryhdistäydytäänkö ja otetaan Käenpiiasta mallia?
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #451 : 29.06.07 - klo:10:32 »

Hienoa Käenpiika.
Miun laihduttaminen on tyssännyt, näin lomalla ei jaksa  :-)) , tavoitteena nyt, että saan pidettyä poissa sen n. -12 kg, minkä onnistuin tiputtamaan, lisää ei saa tulla  :-))
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #452 : 29.06.07 - klo:11:53 »

Hienoa Käenpiika.
Miun laihduttaminen on tyssännyt, näin lomalla ei jaksa  :-)) , tavoitteena nyt, että saan pidettyä poissa sen n. -12 kg, minkä onnistuin tiputtamaan, lisää ei saa tulla  :-))

Sinä ootkin toinen esimerkillinen laihduttaja, pudotit sen mitä lupasit ja varmaan saat pidettyäkin.  [:-)]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #453 : 29.06.07 - klo:12:11 »

Kiitos Tiina ja kati kehuista  [:16] ihan täällä punastun,kun mulle kehuja jakelette.Jotenkin vain naksahti ja suututti nämä ylimääräiset kilot kropassani ja sisuunnuin sekä päätin että johan nyt on kumma asia jos en saa itseäni olemaan syömättä liikaa.Siis aina välillä tämän painonpudotuksen aikana tuli niitä herkutteluvaiheita väliin ja sehän seisautti ja sotki koko homman täysin  [:-/] [:-/]

Ja nyt kun olen saanut taas painon lähtemään laskuun ja huomaan että kun syö oikein ja terveellisesti,niin ei ole nälkäkään.Mielitekojahan toki aina välillä on,mutta antaa olla vaan.Ja en toki kaikista herkuista ole kieltäytynyt,joka päivälle on joku hyvä suuhunpantava.Jos kaikesta kieltäytyy niin eihän siitä mitään tule pidemmän päälle.

Niinkuin olen joskus täällä kirjoittanutkin,ruokailutapojen lopullinen muuttaminen on se ainut oikea tapa saada pysyviä tuloksia aikaan.Ja tämä on sitä opettelua ja muutoksen aikaa samalla kun kiloja pudottaa pois.Niillä erilaisilla ihmekuureilla toki saa nopeita tuloksia aikaan,mutta eihän niitä ihmekuureja voi noudattaa koko loppuelämäänsä.

Joten toivon kaikille painoaan pudottaville pönttöläisille tsemppiä ja itsekuria kilojen karkoituksen kanssa  [:5] [:5]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #454 : 29.06.07 - klo:12:14 »

Voi huokaus, että tämäkin ketju hypähti muistuttamaan... Heikosti on mennyt, tahdonvoima täysi nolla  [:-DD] ja Tallinnan reissu teki uskomattomia tuhoja. Nyt on hieman saatu itseä niskasta kiinni ja vaaka näyttää taas monen viikon jälkeen alaspäin. (Tosin se oli ehtinyt kiivetä jo kivasti ylöspäinkin  :-)) ) Tällä hetkellä kokonaispudotusta on -12,6kg

Ja onnittelut Käenpiialle hienosta saavutuksesta  [KIPPIS] <- kaloritonta juomaa  [:-DD]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #455 : 29.06.07 - klo:12:19 »

Zeener,sinullekin onnittelut hienosta pudotuksestasi  [KIPPIS] Hitaasti hyvää tulee ja ei kannata jäädä murehtimaan liikaa noita takapakkeja.Ajattelehan pudottamiasi kiloja,niitähän on jo aika paljon ja varmasti tunnet sen olossasi ja vaatteisiinkin on tullut väljyyttä.
Ei muuta kuin lippu korkelle  [:61] ja kohti kevyempää oloa sinullekin  [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #456 : 29.06.07 - klo:13:07 »

Kootut selitykset:

Meillä meni muuton yhteydessä vaakasta patteri tyhjäksi, oli jotenkin jäänyt päälle vahingossa, joten en ole edes voinut punnita itseäni. Elänkin toivossa että hillitön muuttolaatikoiden raahaaminen ja purkaminen ja kahden asunnon peusteellinen siivoaminen yms. on kuluttanut kaloreita hirmuisesti. :-))  Toisalta kiireessä on tullut syötyä ihan karseita ruokia. Yhtenäkin iltana haettiin hirveessä nälässä nakkarilta lihapiirakat joiden sisällä oli paistettua pekonia, jauhelihapihvi ja paistettu kananmuna. [:67] Varmaan 1500 kcal/annos ja pelkkää kolesterolia. Ja pakastepitsaa on lykätty uuniin usempana iltana. Totuus lienee että paino ei ole pudonnut, vaan tuskin on noussutkaan.
Kuka tulis ja potkasis mua persiille ja sanois että ryhdistäydy hyvä ihminen! 
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #457 : 29.06.07 - klo:15:04 »

Mä muuten yksi yö töissä mietin, että kuinka kauas tämä ketju on jo pudonnut!  [:-I]
Mun piti (huom! piti) aloittaa myös Goan reissun jälkeen, mutta paino on pikemminkin hiukan noussut. Kesälomareissun jälkeen kotona ison peilin edessä katsoin, että ihan kuin mun reidet olisivat kiinteytyneet lomalla (paljon lintutorneja jne), mutta huomasinkin vaikutelman tulevan siitä, kun mahankohta on paisunut  [:17]
Ensi-vuonna-sitten-uusi-yritys....  [;-)]

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #458 : 12.07.07 - klo:10:16 »

Kävin tänään aamulla parin viikon tauon jälkeen puntarilla    ja kahden viikon painonpudotus oli vain -0.5 kg.Kokonaispudotus nyt täällä pönttölän Keventäjissä -10.9 kg.Suunta alaspäin,vaikkakin nyt on pudonnut noin vähän.Mutta syynkin kyllä tiedän,viime viikonloppuna en pystynyt olemaan ihan niin tiukkana syömisten kanssa ja tuli nautittua     A-kaupankin tuotteita hiukan enemmän kuin olisi ollut "luvallista" painonpudottajan nauttia.Mutta tästä sitä vaan jatketaan sisukkaasti kohti entistä kevyempää oloa!
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #459 : 12.07.07 - klo:11:10 »

Mukana roikutaan ja periksi ei anneta, mutta ei kyllä edetäkään. Nollatulosta tuli edelliseen. Nytkin on oikein juhlaviikot meillä kun vieraita lappaa ovista ja ikkunoista. Se on vallan mukavaa noin niin kuin muuten, mutta laihdutuskantilta ne vierastarjottavat on vähän huonompi juttu. Pitäisi varmaan siihen keksikippoon ja pullavatiin asentaa jokin valikoiva sähköpaimen, joka reippaasti ropsisi minua (ja vain minua) näpeille jokaisesta lähestymisyrityksestä.

Käenpiialle onnittelut hienosta tuloksesta. Puoli kiloa on kahdessa viikossa oikein hyvä tulos. Aluksi menee helposti enempi, mutta kun sulla on jo tuota pudotusta noin paljon, niin puoli kiloa parissa viikossa on ihan  [KIPPIS]

Hienon hymiön olit muuten löytänyt!

Mutta siis täälläkin jatketaan hitaasti, mutta varmasti.
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Erkki

• Vieras
« Vastaus #460 : 12.07.07 - klo:11:28 »

Aikataulussa täälläkin pysytään 19,5 kiloa on kadonnut liikunnan vaan ei laihdutuksen avulla  [:70] [:71]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #461 : 12.07.07 - klo:18:45 »

Pahuksen pullamössö...tullu takaisin mun pöydälle +4 kg! Apuva! kahessa kuukaudessa tämä! [:-/] [:-/]

muoks...ei sentään kuin +2,8 kg mutta kuitenkin
« Viimeksi muokattu: 12.07.07 - klo:18:50 kirjoittanut mese »
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Erkki

• Vieras
« Vastaus #462 : 12.07.07 - klo:20:49 »

Kömmähdys olis pitäny sanoa ilman diettiä Laihduttamistahan tää on ollut :-))
Kirjattu

ötökkä

• Vieras
« Vastaus #463 : 12.07.07 - klo:20:51 »

Mä kadotin muutama vuosi sitten 30 kg joista 6 tuli viime talvena takaisin ja nyt nekin on jo menneet pois ja lisää lähtee tässä pikkuhiljaa. Toiveikas olen. [:-)]
Mua ei onneks kesägrillaukset kiusaa kun en grillaa kuin korkeintaan kerran kesässä.  :-)) Mut ne kaupan nami- ja keksihyllyt ja irtokarkkiseinä! :-O
Tällä viikollakin pari lipsahdusta  [:17]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #464 : 27.07.07 - klo:06:07 »

Kaksi viikkoa kulunut edellisestä puntarilla  käynnistä ja tulos -1.1 kg painoa pois kahden viikon aikana.Nyt Pönttölän keventäjissä pudonnut yhteensä -12 kg pois.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.214 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.