Kiitos Tiina ja kati kehuista
ihan täällä punastun,kun mulle kehuja jakelette.Jotenkin vain naksahti ja suututti nämä ylimääräiset kilot kropassani ja sisuunnuin sekä päätin että johan nyt on kumma asia jos en saa itseäni olemaan syömättä liikaa.Siis aina välillä tämän painonpudotuksen aikana tuli niitä herkutteluvaiheita väliin ja sehän seisautti ja sotki koko homman täysin
Ja nyt kun olen saanut taas painon lähtemään laskuun ja huomaan että kun syö oikein ja terveellisesti,niin ei ole nälkäkään.Mielitekojahan toki aina välillä on,mutta antaa olla vaan.Ja en toki kaikista herkuista ole kieltäytynyt,joka päivälle on joku hyvä suuhunpantava.Jos kaikesta kieltäytyy niin eihän siitä mitään tule pidemmän päälle.
Niinkuin olen joskus täällä kirjoittanutkin,ruokailutapojen lopullinen muuttaminen on se ainut oikea tapa saada pysyviä tuloksia aikaan.Ja tämä on sitä opettelua ja muutoksen aikaa samalla kun kiloja pudottaa pois.Niillä erilaisilla ihmekuureilla toki saa nopeita tuloksia aikaan,mutta eihän niitä ihmekuureja voi noudattaa koko loppuelämäänsä.
Joten toivon kaikille painoaan pudottaville pönttöläisille tsemppiä ja itsekuria kilojen karkoituksen kanssa