Melkein alusta joudun minäkin aloittamaan, onneksi ei aivan kohonnut lähtöpainoon, mutta ällistytävän nopeasti paino nousee ylöspäin.
Kokeilin verenpainelääkettä, aloitin joskus syksyllä, sen piti olla ns. nesteenpoistaja, riemuitsin jo mielessäni, jotta nythän se painokin putoaa. Kas kuinkas kävikään huminat päässä jatkuivat ja paino nousikin, tosin siinä oli tuo runsas joulunaika, uskoin siitä johtuvan.
Terveyskeskuksessa kysäisin lääkäripojalta, otaisinkos kaksi nappia. Hän sanoi ota vaan ja minähän otin hyvä etten kolmea
seurauksena paino vain nousi, pää kutisi, jatkuen otsaan, silmät, naamataulu muuttui vallan kirjavaksi, viininpunaiseksi. Lopetin nappien oton ihan omavaltaisesti ja tilasin ajan luotettavalle lääkärille aika vasta helmikuun lopulla. Eilen ostin verenpainemittarin, seurailen ja älliköin nyt sen ja vaa`an kanssa. Vien lääkärille jonkun seurantalistan, miksi, siksi koska mulla nousee sen lääkärin luona verenpaine yli 200 miksi.... on niin mukava mies
Kuuluikohan toi nyt ollenkaan keventäjien kerhoon
kirjoitin minkä kirjoitin
Lainaus positiivarit.fi sivuita tänään 8.2.2008
TENAVATUOKIO
"
Ystäväni saapui vierailulle 5-vuotiaan poikansa kanssa ja minä tietysti utelemaan mitä hän aikoi
tehdä sitten kun on kasvanut yhtä isoksi kuin isänsä ja minä. "Laihduttaa." tokaisi poika. -J.L." Kerro lasten tokaisut ja tempaukset:
mailto:aamiainen@positiivarit.fi