Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kehon keventäjien kerho!  (Luettu 19972 kertaa)

Klorofylli

• Vieras
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #600 : 16.01.08 - klo:09:00 »

Kyllä. Kirjoittaja on antanut luvan käyttää tekstiä missä vain.  [:-)]
Mutta jos häiritsee niin voin sen poistaakin.
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #601 : 16.01.08 - klo:15:28 »

Klorofylli, ei sitä tarvitse poistaa, jos kerran olet saanut luvan sen käyttöön. Siitä kylläkin pitäisi aina mainita lainatun tekstin yhteydessä, että lupa on hankittuna. Silloin vastuu siitä, että lupa oikeasti on olemassa, on viestin kirjoittajalla, eikä foorumin pitäjällä.

(Klorofylli sitten poistikin viestinsä. Tämä tiedoksi niille, jotka ihmettelevät, että mistä ihmeestä tässä puhutaan)
« Viimeksi muokattu: 16.01.08 - klo:19:30 kirjoittanut ullu »
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #602 : 22.01.08 - klo:22:59 »

Mä sain eilen Tainalta YV:n, jossa totesi, ettei Kehonkeventäjien kerholainen voi käydä kahtena päivänä peräkkäin Mäkkärillä.  [:67]
Tän päivän Hesellä käymisestä en taida sille uskaltaa mainitakaan  [:-DD]

Onneksi töissä niin kiire, ettei ehdi syödä liikoja!

Marjuli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nurmijärven mummo
« Vastaus #603 : 23.01.08 - klo:13:03 »

Täällä ei olla laihduttu grammaakaan. Tosin ei ole kunnon suunnitelmaakaan. Täytyy opetella sitä ITSEKURIA.

Itsekurista tuli mieleeni kouluajat. Olin niin huono ruotsinkielessä, että jouduin käymään yksityistunneilla, että pääsin ehdoista läpi. Opettaja oli vanhahko mies ja hän nuhteli minua vähänväliä, kun en ollut lukenut läksyjäni. Hän raapi kynällä kaljuaan ja sanoi minulle kovalla äänellä monta kertaa: ITSENSÄKIELTÄYMYSTÄ, ITSENSÄKIELTÄYMYSTÄ! SITÄ SINUN TÄYTYY HARJOITTAA! ITSENSÄKIELTÄYMYSTÄ!!
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #604 : 23.01.08 - klo:13:06 »

Karppidieetti aloitettu pari viikkoa sitten ja -4 kiloa jo lähtenyt...vuoden alusta. [:-)] Pakko saada taas "bikinikuntoon"... [:-I]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #605 : 23.01.08 - klo:18:37 »

Hyvä mese [:72]    pitäisköhän minunkin syventyä tuohon karppiin, en muista enäää mitään
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #606 : 24.01.08 - klo:19:26 »

Työkaveri mussutti äsken laskiaispullaa, ja totesi, että "Pulla päivässä pitää pyllyn pehmeänä!:-))
Loistava motto, vai mitä?  [;-)]

Pst. Kysyin luvan, saanko lainata tätä loistavaa oivallusta  [:-)]

Marjuli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nurmijärven mummo
« Vastaus #607 : 24.01.08 - klo:19:28 »

Työkaveri mussutti äsken laskiaispullaa, ja totesi, että "Pulla päivässä pitää pyllyn pehmeänä!:-))
Loistava motto, vai mitä?  [;-)]

Pst. Kysyin luvan, saanko lainata tätä loistavaa oivallusta  [:-)]

Loistavaa! Työkaverisi on nero!  :-))
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #608 : 01.02.08 - klo:22:52 »

Vinkki karkinhimoon: Xylitol Jenkin uusi maku "Caramel Mint"
Namia!  [:-P]
Toki Xylitol-purkassakin on kaloreita, mutta eipä sitä tule syötyä niin paljoa, että siitä olisi haittaa. Tuolla karamellinmakuisella saa hyvän maun suuhun!  [:-P]

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #609 : 01.02.08 - klo:23:18 »

Minä en ala, minä en ala. Mulla tuli joulukuussa kolme kiloa elämäniloa lisää ja nyt en saa motivaatiota aloittaa laihdutuskuuria.
Minun oli pakko syödä sen ison leikkauksen jälkeen hyvin ja se syöminen mokoma jäi päälle... Apuvaaa....miten tän lopetan, kaikki hyvä kun on nyt niin hyvää. Ettei vaan nyt mene vaan pilalle koko viime vuoden laihdutus  [:´(]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #610 : 01.02.08 - klo:23:19 »

Mä luin kokonaan läpi tuon vuoden vanhan "laihduttajat"-ketjun!  :-))
Oli ihan hauska lukea sitä....

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #611 : 01.02.08 - klo:23:25 »

mä vaan alan... kuukaudessa lähteny jo -5 kg, karppaamalla. Se on kätevä konsti, saa syödä niin paljon kuin jaksaa, kunhan hiilareita välttää. Voissa paistettua filettä, kananmunia, kalaa, vihanneksia, marjoja. Ei sokeria, ei leipää, eikä pottuja!
Tänään söin munakkaan, johon laitoin tonnikalaa ja illalla vähäsen saunapalvikinkkua ja raejuustoporkkana-ananas-kaalisalaattia. Ja vettä...eikä ole nälkä... Ihan täydellinen karppi en ole... muutama keksi tai pullasiivu menee aina silloin tällöin ja kahvin kanssa näkkäriä. Muttta ihan mukavasti.
Kirjattu

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #612 : 01.02.08 - klo:23:36 »

Minä laihdutin viime vuonna tuollaiset kymmenen kiloa ihan tavan konstilla... eli katsoin mitä laitoin suuhuni. Vähän vähemmän kuin normaalisti sekä unohdin makeat ja rasvan. Nyt vaan tuli joulukuussa pakosti se kolme kiloa lisää (oli pakko syödä hyvin ja laihduttaa en saanut). Ajattelin kevään aikana tiputtaa ne sekä kaksi lisäkiloa samalla tavalla kuin viimekin vuonna.

Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #613 : 08.02.08 - klo:11:27 »

Melkein alusta joudun minäkin aloittamaan, onneksi ei aivan kohonnut lähtöpainoon, mutta ällistytävän nopeasti paino nousee ylöspäin.
Kokeilin verenpainelääkettä, aloitin joskus syksyllä, sen piti olla ns. nesteenpoistaja, riemuitsin jo mielessäni, jotta nythän se painokin putoaa. Kas kuinkas kävikään huminat päässä jatkuivat ja paino nousikin, tosin siinä oli tuo runsas joulunaika, uskoin siitä johtuvan.

Terveyskeskuksessa kysäisin lääkäripojalta, otaisinkos kaksi nappia. Hän sanoi ota vaan ja minähän otin hyvä etten kolmea  :-))  seurauksena paino vain nousi, pää kutisi, jatkuen otsaan, silmät, naamataulu muuttui vallan kirjavaksi, viininpunaiseksi.  Lopetin nappien oton ihan omavaltaisesti ja tilasin ajan luotettavalle lääkärille aika vasta helmikuun lopulla. Eilen ostin verenpainemittarin, seurailen ja älliköin nyt sen ja vaa`an kanssa. Vien lääkärille jonkun seurantalistan, miksi, siksi koska mulla nousee sen lääkärin luona verenpaine yli 200    miksi.... on niin mukava mies  [:36]

Kuuluikohan toi nyt ollenkaan keventäjien kerhoon  [:-DD]   kirjoitin minkä kirjoitin  [:-)]

Lainaus positiivarit.fi sivuita tänään 8.2.2008
 TENAVATUOKIO
Ystäväni saapui vierailulle 5-vuotiaan poikansa kanssa ja minä tietysti utelemaan mitä hän aikoi
tehdä sitten kun on kasvanut yhtä isoksi kuin isänsä ja minä. "Laihduttaa." tokaisi poika. -J.L."   

Kerro lasten tokaisut ja tempaukset:
mailto:aamiainen@positiivarit.fi

Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #614 : 10.02.08 - klo:20:28 »

Kehonkeventäjien punnituspäivä tänään? yhtään ei ollu päivitetty  [:-I] [:-I], Mulla putos 5,5 lähtöpainosta, josta tammikuussa 4,5 kg! Vauhti on hyvä...sama kuin viime vuonnakin... kun vain malttais pysyä ruodussa.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.302 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.