Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kehon keventäjien kerho!  (Luettu 19954 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #885 : 16.08.10 - klo:15:18 »

Huomenna mulla on aamulla klo 8.00 ravintoneuvojan vastaanotto terveyskeskuksessa, semmoinen kontrolli/seuranta käynti. Jänskättää vähän että mitä se niitten vaaka mulle näyttää [:-I], oman vaa´an mukaan paino on pudonnut 6,5 kiloa ja 5 cm vyötäröstä lähtenyt.

Tosi hienot saavutukset ja fiksusti maltilla.  [:5]
Monestihan se virhe tehdään siinä, että heittaäydytään ihan syömättömäsi ja sehän ei pidemmän päälle onnistu. Eikös se yksi syömälakkolainen (turvapaikanhakija tms) OMMELLUT suunsa kiinni? Sitä konstia ei kehonkeventäjien kerho suosittele  [;-)]

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #886 : 16.08.10 - klo:19:31 »

Hitaasti, mutta varmasti lienee se ainoa tie todellisiin tuloksiin. Tai ehkä joku onnistuu muutenkin, mutta harvassa ovat.

Ja Tiina, kyllä se vaaka siellä ravintoneuvojallakin hienoa tulosta näyttää ja jos ei näyttäisi, niin sitten on joko vaaka rikki tai jokin väistämätön suvantovaihe tuossa, jonka jälkeen paino putoaakin sitten vauhdilla *TSEMP*TSEMP*

Mulle muuten salin vaaka tekee jotain ihme temppuja ja näyttää aina isompaa lukemaa kun ohjaajan kanssa katsotaan missä mennään. Kotivaaka on paljon kiltimpi ja salin vaakakin, jos oma ohjaaja ei ole paikalla.

Ja juu, laitetaan vaan huomautusta pesuainefirmaan, taitaisi tässä tapauksessa mennä Ecoverille, että heidän pesuaine kutistaa vaatteet  [:57]
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #887 : 17.08.10 - klo:09:21 »

No niin, ravintoneuvojahoitajan pakeilla kävin sitten aamutuimaan ja kiitosta tuli roppakaupalla [:-DD]. On kyllä tosi mukava ja kannustava se hoitaja, ei pelkästään sen takia että kehui mua vaan muutenkin.

Tässä siis "virallisia" mittaustuloksia:

- paino on pudonnut noin 6kg
- vyötäröstä on kadonnut 7cm
- verensokeriarvo oli kesäkuussa 7.1 ja nyt se oli 6.5

Verensokerin pitäisi olla alle 6, mutta hoitaja oli erittäin tyytyväinen tähän kehitykseen koska jos arvo olisi ollut edelleen yli 7, niin mulle olisi aloitettu lääkitys [:67], ja sitä en kyllä missään tapauksessa haluaisi. Salaisissa toiveissa mulla on nimittäin että jos vaikka pääsisin verenpainelääkkeistäkin vielä eroon.

Ja kiitos kaikille teille jotka kannustatte mua tässä elämäntapamuutoksessa [:30]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #888 : 17.08.10 - klo:10:25 »

Hienoa Tiina  [:5]
Mua ihan hävettää,kun ei saa itteään niskasta kiinni.  [:17]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #889 : 17.08.10 - klo:10:52 »

Nyt on ainakin tarkat tiedot, mitä elimistöllesi on tapahtunut.
Onnea, Tiina, Onnea!  [:30]

Uskon, että tieto antaa lisää intoa laihduttamiseen.  Ja j o s  joku kerta painosi pysyy paikallaan, niin älä lannistu.  Se kuuluu asiaan.  Kuten tiedätkin.
Toi lannistuminen, jos paino ei putoa, on ainakin mun vitsaus.  [:-(] [:-/]

Punnituksesta sen verran, että miksikähän laitosten puntarit näyttää aina enemmän, kuin kotivaaka?  Eihän sillä ole sillai mitään merkitystä, mutta kyllähän se risoo. 

Tiina, jos sulla ei ole sydämessä, eikä munuaisissa ollut koskaan vikaa, niin saattaapi olla, että saat joskus luopua verenpainenapeista. [:-)]
Onhan paineen nousuun muitakin syitä.  Ainakin hoikilla noi on usein syynä lääkkeiden aloittamiseen.
Ite olin hoikka 18v., kun aloitin ekat nappien syönnit.

Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #890 : 17.08.10 - klo:11:00 »

Hyvä Tiina  [KIPPIS] <---- kuohuvaa vettä  :-))

Mulla on paino noussu tässä kesän aikana 2kg. Johtuupi varmaan
siitä, kun ei ole helteessä jaksanut liikkua postilaatikkoa kauemmas.  [:-I]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #891 : 17.08.10 - klo:16:38 »

[KIPPIS] hienoa Tiina  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #892 : 17.08.10 - klo:20:03 »

Tiinalle  [KIPPIS] [KIPPIS] raikasta vettä  [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #893 : 03.09.10 - klo:11:13 »

Ja kehon kevennys jatkuu! :-))
Siitäkin huolimatta että eilen, oikeastaan ekaa kertaa, sorruin syömään sellaista mitä olin päättäänyt että en enää ikinä syö. Elikkäste söin lihapiirakan ja sen päälle vielä suklaapatukan. Siitä tuli sitten hiukan sellaista "moraalista krapulaa" ja koko illan harmitti [:-/]. No, voisihan sitä kai pahemminkin sortua joten päätin unohtaa koko asian ja jatkaa niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Iloinen asia olikin sitten kun aamulla vaaka näytti sortumisesta huolimatta taas puoli kiloa vähemmän. [KIPPIS]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #894 : 03.09.10 - klo:11:14 »

Hyvä, Hyvä!!  [KIPPIS]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #895 : 03.09.10 - klo:11:51 »

Onnea Tiina! [KIPPIS]

Eiks painonpudotus mene yleensä niin, että kun rasvasoluista häviää rasva, ne solut täyttyy ensin vedellä ja näyttää että paino ei putoa. Sitten kun se vesi poistuu, paino putoaakin äkisti paljon. Mulle ainakin kävi niin, kun kerran 7 kg pudotin. Ensin ei käynyt paljon mitään ja yhtäkkiä paino romahti aika vauhdikkaasti. Muistan kun kerran oikein ällistyin vaa'assa.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #896 : 03.09.10 - klo:12:07 »

Aika tasaseen mulla on toi paino pudonnut, ehkä ihan aluks lähti joku 3 kiloa parissa viikossa, mutta sitten se on tasaantunut siihen noin puolen kilon viikkovauhtiin. Joten kahden vuoden kuluttua olen siis 50kg kevyempi [:-P]. Joopa joo [:-DD].
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #897 : 03.09.10 - klo:13:20 »

Tiina, joko alkaa vaatteissa tuntua, että pitäisi päästä ostamaan pienempiä?  [:-)]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #898 : 03.09.10 - klo:13:30 »

Tiina, joko alkaa vaatteissa tuntua, että pitäisi päästä ostamaan pienempiä?  [:-)]

Eilen päivän ketjussa mainitsinkin että yks takki joka ei oikein mahtunut mun päälle aikaisemmin, on nyt sopiva ja yhdet pitkikset, mitkä kiristi aikaisemmin niin paljon että ne päällä ei voinut istua [:-DD], ne oli nyt paljon väljemmät.
Se hyvä puoli mulla onkin, että uusia vaatteita ei juurikaan tarvii ostaa, kaivaa vaan vaatekaapista sellaisia jotka ei ole mahtuneet päälle [:-DD].
Sitten vasta kun olen reilusti laihtunut aion ostaa uusia vaatteita, farkut olis ihan kivat ja hamettakin olis kiva käyttää.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #899 : 03.09.10 - klo:18:39 »

Huoh! Ei pitäis laihduttajan mennä töihin leipomoon! Tuoretta rapeaa sämpylää aamu-, aamupäivä-,  päivä- ja iltapäiväkahvilla > kiloja tullut takaisin jo pari-kolme ja outokumpu kasvaa ihan ärsyttävästi. [:-/]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sivu luotiin 0.287 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.