Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kehon keventäjien kerho!  (Luettu 19796 kertaa)

Joku vaan

• Vieras
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #435 : 01.06.07 - klo:13:43 »

Varma vinkki:
Kannattaa olla köyhä ja laittaa viimeiset ruokarahansa eläinlääkärille. On lähtenyt kuukaudessa 5 cm vyötäröltä (vaakaa en omista).
Kirjattu

Marjuli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nurmijärven mummo
« Vastaus #436 : 01.06.07 - klo:22:20 »

Minun painonpudotus meni PIPARIKSI (kirjaimellisesti) jo kauan sitten. Siksi en ole osallistunut kirjoitteluun täällä.  [:21]
Mutta kohta, kohta aletaan taas.... jookos?  [:3]
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #437 : 01.06.07 - klo:22:25 »

Samma häär...nyt maistuu suklaakeksit ja suffelipuffelit :-)) 
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #438 : 01.06.07 - klo:22:26 »

Aloitin uuestaan tällä viikolla ja kilo on jo lähteny...mutta ku tahtoo olla heikko luonto ja karkit niin lähellä. *Ja pitihän se munkki tänään syyä. Ihan itekseen hyppäs lautaselle ku kahaville menin. [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #439 : 01.06.07 - klo:23:27 »

Mulla on vähän sellainen pysähdystilanne ollut pidemmän aikaa. Unohduksissa ei tämä asia ole totta vieköön, mutta ei etenekään. Liikuntaa lisäämällä tämä onnistuisi paremmin, mutta kun usein ainoa aika päästä liikkumaan olisi tässä iltayöstä, niin monesti vaan ei enää mitenkään jaksa lähteä.
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Jaska

• Vieras
« Vastaus #440 : 02.06.07 - klo:07:16 »

Minun painonpudotus meni PIPARIKSI (kirjaimellisesti) jo kauan sitten. Siksi en ole osallistunut kirjoitteluun täällä.  [:21]
Mutta kohta, kohta aletaan taas.... jookos?  [:3]

Alkuviikosta on kaalisopan keitto ja sit se alkaa !  :-))
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #441 : 02.06.07 - klo:07:26 »

Jaa,että kaalisoppaa alkaa Jaska keittämään  Jaskan kotona tuoksuu MAHTAVA  :-)) kaalisopan tuoksu.
Minä en voi enkä pysty sitä soppaa syömään kuin korkeintaan kahtena päivänä.Sen jälkeen alkaa etomaan ja tökkimään,vuosia sitten sitä keitin ja se kerta sai jäädä ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi.
Olen ottanut hitaamman ja rauhallisemman tavan pudottaa kilojani pois.Ja samalla opetella niitä uusia pysyviä ruokailutottumuksia matkan varrella,joidenka avulla saan pysyvyyttä ja hallintaa ruokailutavoissa ja painonhallinnassa.
Ja olen mielestäni onnistunutkin kohtuullisen hyvin.Matkaa on toki vielä jäljellä tavoitteeseen,mutta hitaasti hyvää tulee.Näin olen sen ajatellut ja oivaltanut omalla kohdallani parhaiten toimivan.
Tsemppiä kaikille painoaan pudottaville ja kepeimpiä askeleita itse kullekin  [:70] [:68] [:72]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #442 : 02.06.07 - klo:07:42 »

Mies on niin hätänen, se haluaa heti tuloksia, siksi soppaa... [:-DD]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #443 : 10.06.07 - klo:22:19 »

*Jaahah, tämäkin on pudonnut, muttei paino!...tais jämähtää tähän...kilon on noussut pohjilta, ei paha vaan ei hyväkään. [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #444 : 11.06.07 - klo:10:20 »

Jahas taas on se painon kuittaamispäivä 10.6 meneillään    :-O  periksi ei anneta   [:5]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #445 : 11.06.07 - klo:10:38 »

Totanoin...  [?-/]  tavoitteena oli keventyä 13 kg
kesään mennessä. Nythän on vissiin kesä  [?-/] .......totanoin..  [:16]

No, olen kuitenkin keventynyt 4,5 kg... parempi sekin on kuin ei mittäää  :-))

Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #446 : 11.06.07 - klo:11:31 »

Ihan plörinäksi menee minullakin, jos alkuperäistä tavoitetta ajattelee. Juhannukseen mennessä oli tarkoitus olla 10 kg kevyempi ja sekin oli ihan maltillinen tavoite. Totuus tulee olemaan aika tavalla karumpi eli hyvä jos puolet. Nyt on 4,5 kg ja vielä olisi aikaa tiputtaa se puoli kiloa, jos vaan itsekurissa riittää. Tyytyväinen olen kuitenkin, että edes pikkuhiljaa tämä homma menee oikeaan suuntaan.

Ennenkin minulla on ollut ihan sama juttu, että niin kauan kun imetän, on todella vaikea pudottaa painoa. Joillainhan paino putoaa kuin itsestään imettäessä, mutta minulla käy jopa päinvastoin, jollen ole tosi tarkkana. On muka koko ajan nälkä ja jano, eikä se todellinen kulutus niin kovin paljoa suurempi imetyksen vuoksi kuitenkaan ole, ainakaan enää nyt kun lapsi syö jo paljon muutakin.

Liikunta olisi minulla yksi keino välttää turhaa pupeltamista, mutta kun siihenkin on kovin rajalliset mahdollisuudet, niin siitäkään ei ole kuin satunnaista apua.

Nuo (teko?)syyt huomioon ottaen olen kohtalaisen tyytyväinen tähän tilanteeseen, vaikka tavoite on vielä kaukana.

Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #447 : 15.06.07 - klo:09:34 »

Jippii olen pomppinut täällä onnistumisen ilosta  [HOT] kuluneen viikon painonpudotuksen johdosta.Viime perjantaista tähän perjantaihin pudotusta -1.7 kg  [:5]
Nyt yhteensä täällä pönttölän pudotuskisassa pudonnut -9.3 kiloa pois pudotettua läskiä.
« Viimeksi muokattu: 15.06.07 - klo:09:36 kirjoittanut käenpiika »
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #448 : 29.06.07 - klo:09:38 »

Kaksi viikkoa kulunut edellisestä kommentista tähän kehon keventäjien ketjuun,eikä kukaan  muu ole minun edelliseen viestini jälkeen mitään kirjoittanut omasta taistostaan kilojen pudotuksessa.
Nyt kuluneen kahden viikon aikana on painoa minulla pudonnut 1.1 kg ja kokonaispudotus täällä Pönttölän klubissa on nyt 10.4 kiloa.
Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin ja lippu sekä mieli on korkealla [:61] sekä fiilinki   [:33] [:33] on positiivinen   [:72]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #449 : 29.06.07 - klo:09:42 »

Näin juhannuksen jälkeen en kehtaa, jostain syystä, tähän ketjuun paljoo kirjoitella  [?-/]   [:´((] :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sivu luotiin 0.175 sekunnissa. 26 kyselyä tietokannasta.