Mä olen käyttänyt työaikaa lukemalla koko tämän ketjun läpi ihan ajatuksen kanssa etsien niitä sudenkuoppia, joihin laihdutus voi tyssätä
Jos 10 kiloa ylipainoa on hiipinyt 5-10 vuoden aikana, ei varmaan ole realistista odottaa, että se lähtisi muutamassa kuukaudessa? Ehkä sopiva tavoite pudotukseen olisi vain 1kg/kk???
Ei kai laihduttamisen tarkoitus ole tehdä elämästä tylsää?
Jos kieltää itseltään KAIKEN hyvän, niin ainakin mun omien kokemusten mukaan motivaatio laihduttaa häviää muutamassa viikossa.
Ilmeisesti tuo jumijumi-vaihe tuli melkein jokaiselle muutaman pudotetun kilon jälkeen?
Viikonlopun herkuttelujen jälkeen edelleen vakaa aikomus päästä erinäisistä kiloista eroon. Pahus, miten onkin viime vuosina just tuohon mahan kohdalle alkanut kerääntyä möhkälettä; enää ei auta edes vatsan vetäminen sisään peilin edessä. Johtuu kuulemma hormonitoiminnan hidastumisesta +30v naisilla!
Nyt pitäisi saada ihan käytännön vinkkiä: mä tykkäisin syödä marjoja, hedelmiä ja kasviksia, mutta ainakin perjantain naposteluporkkanat ja omena aiheutti vatsakipua
Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Täytyykö mun tyytyä nauttimaan Valion sokerittomia keittoja vai missä muodossa noista tuoreista saisi vatsaystävällisempiä?