Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kehon keventäjien kerho!  (Luettu 19908 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #480 : 07.09.07 - klo:15:52 »

Kilpailupunnitukset:
25.8 = 67,8 kg
1.9   = 71,0 kg

viikossa +3,2 kg

[:´((] [:´((] [:´((]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #481 : 07.09.07 - klo:15:53 »

Kilpailupunnitukset:
25.8 = 67,8 kg
1.9   = 71,0 kg

viikossa +3,2 kg

[:´((] [:´((] [:´((]

Nyt tuli paljon parempi mieli!  [:-DD]

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #482 : 07.09.07 - klo:16:16 »

Jarmo, tota ei lasketa kun on näin pian kisojen jälkeen  :-)) Olet kumminkin ollut pari viikkoa ennen kisoja kuin nälkäkurki  :-)) Sitäpaitsi sulla olis varaa vaikka kuinka...
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #483 : 07.09.07 - klo:16:55 »

Onnittelut kaikille onnistujille painonpudotuksessa  [KIPPIS] Ja kaikille vähän huonommin menestyneille tsemppiä kilojen karkoitukseen  [:5] [:5]  jatkossa paremmalla menestyksellä.

Minä kävin tänä aamuna puntarilla jälleen ja paino pudonnut edellisestä puntarilla käynnistä -2.2 kg.Matka alaspäin jatkuu vielä vähän aikaa,jonka jälkeen aion pitää painoni saavutetuissa lukemissa.Takaisin en halua enää kiloja,jotka olen saanut karkotettua pois  [:-)]

korj.painonpudotuksen määrän,oli ensin väärin painonpudotuksen määrä
« Viimeksi muokattu: 07.09.07 - klo:16:59 kirjoittanut käenpiika »
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #484 : 07.09.07 - klo:17:19 »

Onnea kaikille pudottajille  [:63]
Ei ole tullut kesällä enempi kiloja, mutta ei ole
kevään jälkeen lähtenytkään  [?-/]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #485 : 07.09.07 - klo:17:27 »

Wau teitä!
Mulle tuli kesällä pari kiloa lisää ja nyt pitäisi löytää tsemppiä niitten tiputtamiseen  :-))
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Kehon leventäjien kerho!
« Vastaus #486 : 07.09.07 - klo:17:31 »

tekis mieli muuttaa otsikko "kehon leventäjien kerhoksi" [:-/], ainakin omalta kohalta...
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #487 : 07.09.07 - klo:20:08 »

Oi tätä ketjua ajattelin tänään monesti  [:-)]

Mun rehellisin kaveri on toi vaaka, se kertoo heti mun lusmuilut tosi tarkkaan. Mun on pakko joka päivä punnita ja merkitä luku ylös ja myös laskea paljonko paino on muuttunut ja seurata sitä.

Heti kun hellitän, se näkyy lukemana pitkään  [:-(]  tiedän vanhastaan, miten helppoa on painon nousu  [:8]  kerran laihdutin kahdeksan kiloa. Takaisin tuli pikavauhtia ja ylikin.
Tämä on mun viimeinen yritys  [:-)]

[:72]   Kaikille onnistumisen iloja   [:5]  hitaasti ja varmasti   [:72]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #488 : 07.09.07 - klo:21:56 »

Minäkin olen joku aika sitten laihduttanut n.10 kiloa.Lenkkeilyllä sain pidettyä sen aika hyvin,mutta nyt kun ei voi enää niin paljon liikkua,on kiloja tullut takaisin.
Tänä kesänä melkein 4 kiloa.   [:67]
Panostan nyt vesijumppaan,jonka aloitin.Ei ainakaan enää nousisi paino.
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #489 : 09.09.07 - klo:21:06 »

Jahas kymmenes päivä valkenee huomenna maanantaina  [:-DD]   vielä ehtii   
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Evis

• Vieras
« Vastaus #490 : 10.09.07 - klo:07:38 »

Saldo täälläkin kesän ajalta +-0 tällä hetkellä. Taisi olla muutaman kilon plussan puolellakin tuossa elokuun alussa  [:-I] [:-I] No sitten ryhdistäydyin ja päätin lopettaa suklaan syömisen kokonaan ja niin myös tein! [:5] Paino ei ole juurikaan tippunut, mutta olo on aivan toisenlainen!
(Huom! Söin lähes joka ilta ison levyn suklaata ja tietty Fazerin punaista!!)  [:17]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #491 : 10.09.07 - klo:11:08 »

Mä olen käyttänyt työaikaa lukemalla koko tämän ketjun läpi ihan ajatuksen kanssa etsien niitä sudenkuoppia, joihin laihdutus voi tyssätä  [RULES]

Jos 10 kiloa ylipainoa on hiipinyt 5-10 vuoden aikana, ei varmaan ole realistista odottaa, että se lähtisi muutamassa kuukaudessa?  Ehkä sopiva tavoite pudotukseen olisi vain 1kg/kk???

Ei kai laihduttamisen tarkoitus ole tehdä elämästä tylsää?
Jos kieltää itseltään KAIKEN hyvän, niin ainakin mun omien kokemusten mukaan motivaatio laihduttaa häviää muutamassa viikossa.  [:´((]

Ilmeisesti tuo jumijumi-vaihe tuli melkein jokaiselle muutaman pudotetun kilon jälkeen?

Viikonlopun herkuttelujen jälkeen edelleen vakaa aikomus päästä erinäisistä kiloista eroon. Pahus, miten onkin viime vuosina just tuohon mahan kohdalle alkanut kerääntyä möhkälettä; enää ei auta edes vatsan vetäminen sisään peilin edessä. Johtuu kuulemma hormonitoiminnan hidastumisesta +30v naisilla!

Nyt pitäisi saada ihan käytännön vinkkiä: mä tykkäisin syödä marjoja, hedelmiä ja kasviksia, mutta ainakin perjantain naposteluporkkanat ja omena aiheutti vatsakipua  [:-/] Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Täytyykö mun tyytyä nauttimaan Valion sokerittomia keittoja vai missä muodossa noista tuoreista saisi vatsaystävällisempiä?  [:-I]

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #492 : 10.09.07 - klo:11:11 »

Yksi hyvä keino on mahdollisuuksien mukaan liikunnan lisääminen, silloinhan tämä ei toimi jos sairaus estää liikunnan, mutta jos terveys ei esteenä niin sitten jotain liikuntaa  [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #493 : 10.09.07 - klo:11:28 »

Nyt pitäisi saada ihan käytännön vinkkiä: mä tykkäisin syödä marjoja, hedelmiä ja kasviksia, mutta ainakin perjantain naposteluporkkanat ja omena aiheutti vatsakipua  [:-/] Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Täytyykö mun tyytyä nauttimaan Valion sokerittomia keittoja vai missä muodossa noista tuoreista saisi vatsaystävällisempiä?  [:-I]

Jos tykkäät viilistä, niin purkki sitä ensiksi, voisi mahdollisesti auttaa.  [:-I] itse syön
ihan ekaksi aamulla viiliä..muuten en voisi juoda kahvia, ainakaan paljoa  [:-I]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #494 : 10.09.07 - klo:11:29 »

Yksi hyvä keino on mahdollisuuksien mukaan liikunnan lisääminen, silloinhan tämä ei toimi jos sairaus estää liikunnan, mutta jos terveys ei esteenä niin sitten jotain liikuntaa  [:-I]

Niin, jos pönttöilyltä ehtii!  [:-I]
Linturetkillä nyt jonkin verran tulee liikuttua ja suurin osa työvuoroista sisältää runsaasti hyötyliikuntaa ja nostoja  [:-DD]
Tällä viikolla on tämä istu-ja-vahdi-vuoro!  [:74]
Varsin ajatus ilman mitään päämäärää lähteä kävelemään ei houkuta!  [:-I]

Sivu luotiin 0.325 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.