Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kehon keventäjien kerho!  (Luettu 19867 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #615 : 11.02.08 - klo:01:31 »

Kävin punnaamassa... kotivaaka näytti mukavia lukemia, mutta illalla töissä tuo "virallinen" pudotti mut taas maanpinnalle....
Nyt en oikein osaa nauttia yöpalasta  [:´((]

Risto

• Vieras
« Vastaus #616 : 11.02.08 - klo:01:41 »

Minulla vaan pysyy samassa, syön tai oon syömättä.  [:-I]
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #617 : 11.02.08 - klo:01:42 »

Täällä on vähän into poissa niin syömisten seurailusta kuin liikuntajutuistakin kun olen jo toista viikkoa kipeänä. Huomenna yritän muistaa aamulla käydä katsomassa mitä hirveyksiä vaakalla on kerrottavana.
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #618 : 11.02.08 - klo:01:45 »

Iskelmäradiossa Timo Virkkula käy aamuisin 06.20 maissa vaakalla. Sen tuloksia kuuntelen vahingoniloisena aina yövuorosta kotiin ajellessa. Se pääsi jo viime vuonna alle 90 kilon, mutta nyt aloitteli taas hiukan yli 100 kilosta. Lohdullista tietää, että muillakin takkuaa ja motivaatio on hukassa!  [:-)]

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #619 : 11.02.08 - klo:08:57 »

Punnittu on. Paikoillaan junnaa. Ihme ettei ollut nousua.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #620 : 26.02.08 - klo:12:59 »

Mites tää ketju oli päässyt putoamaan sivulle 6???  :-O [:-DD]

Ekaa kertaa työpaikan vaakan mukaan mun paino on "romahtanut" alle 70 kilon  :-)) :-)) :-))

Pitää varmaan tilata virallinen vakaaja paikalle? En tiedä, koska vaaka on viimeksi kalibroitu  [:-DD]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #621 : 26.02.08 - klo:16:42 »

Mulla on ollut oikein sellainen kakku-pulla-viineri-munkki kausi. Ja senhän tietää mitä se painolukemiin vaikuttaa [:-/]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #622 : 26.02.08 - klo:17:50 »

Mulla on ollut oikein sellainen kakku-pulla-viineri-munkki kausi. Ja senhän tietää mitä se painolukemiin vaikuttaa [:-/]

Mulla on ihan sama ongelma. Töissä tulee joka päivä sorruttua johonkin herkkuun kun ne on siinä ihan liian
lähellä. Eikä ne suklaaleivokset edes maistu hyvälle, pakko vaan syödä.  [:-I]
Onneksi nyt on ehtinyt vähän enemmän kävellä noiden elukoiden kanssa, ettei ihan hirveästi herkut
kuitenkaan vaikuta. Tottakai ne vaikuttaa jonkun verran, mutta ilman lenkkeilyä olisi  :-O [:67]
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #623 : 26.02.08 - klo:19:36 »

Onnittelut Kaijalle! Tässähän pitää alkaa skarppaamaan tai muuten Kaija ottaa kiinni  :-))

Tsemppiä Tiinalle ja Tainalle! Menneitä ei kannata muistella, syöty mikä syöty, eikä niistä kannata enää murehtia. Siihen voi vaikuttaa mitä tekee just nyt tai kohta. Tsemppiä!

Minulla ei ole edistystä tapahtunut. On ollut vähän motivaatio-ongelmaa täälläkin... taas on jotain kremppaa kropassa eli ei pääse kunnolla liikkumaan niin tehokkaasti kuin haluaisin. Siitä liikkumattomuudesta tulee niin sohvaperunoitunut olo, että meinaa mennä sellaiseksi kokoaikaiseksi naposteluksi. Yksi tai kaksikaan sellaista päivää ei haittaa, mutta jos useammin tulee syötyä tuplamäärä kaloreita tarpeeseen nähden, niin tietäähän sen mitä sitten tapahtuu.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #624 : 07.03.08 - klo:13:25 »

Muuttaminen tekee selvästi hyvää painon kehitykselle!  :-))
Vaakan lukema oli taas uudessa ennätysalhaisessa lukemassa. Mä olen aamun punnituksesta asti epäillyt mittausvirhettä ja äsken salavihkaa hain 20 kilon kanisterin ja tein tarkistuspunnituksen ja kyllä se oikein näyttää!  :-))

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #625 : 07.03.08 - klo:13:43 »

Tota Kaija... tuo alkaa kuulostaa niin pahaenteiseltä, että etkö voisi sitten punnita itseäsi sitten punnituspäivänä sen 20 litran kanisterin kanssa? Täyden tietty tai edes puolillaan olevan, eikä ole edes väliä mitä soppaa se on, kunhan se painaa yli 5 kg? *anelee*

Muuten sinä otat tällä menolla minut kiinni ihan kohta! Kääk, vai pitääkö mun nyt muka olla kolme päivää syömättä kokonaan??? [:-DD] 
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #626 : 07.03.08 - klo:13:50 »

Muuten sinä otat tällä menolla minut kiinni ihan kohta! Kääk, vai pitääkö mun nyt muka olla kolme päivää syömättä kokonaan??? [:-DD] 

Ei hätää  [:-I]
Citymarketissa myytiin 4 Maxi Tuplaa/ 2 euroa ja olen tässä paikkaillut kalorivajetta. Ja tänään oli pizzapäivä töissä.
Nyt täytyy kauppaan mennessä koittaa muistaa pysähtyä siinä hedelmä- ja vihannesosastolla. Tällä viikolla on ollut tosi epäterveellinen ruokavalio, kun on nopeasti pitänyt saada jotain nenän eteen. Onneksi annoskoot on ollut pieniä!  [:-I]

Tosin noi pienenevät lukemat lisää motivaatiota!  :-))
Viikonlopun menyy höyrytettyä keräkaalia ja kivennäisvettä... Pasikin riemastuisi varmasti!  [:-DD]

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #627 : 07.03.08 - klo:15:04 »

Kääk, mistä minulle motivaatio painonpudotukseen. Viime vuonna putosi paino melkein kymmenellä kilolla. Kolme tuli takaisin. Nyt junnaa tässä ....aina tekee mieli herkkuja.

Voi voi pertunmaalle lähtiessä pitäisi olla neljä ja puoli kiloa pois. Miten sen teen  [:´((]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #628 : 07.03.08 - klo:15:09 »

Nyt junnaa tässä ....aina tekee mieli herkkuja.

Voi voi pertunmaalle lähtiessä pitäisi olla neljä ja puoli kiloa pois. Miten sen teen  [:´((]

Samat sanat! [:-(]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #629 : 07.03.08 - klo:17:43 »

Samat sanat! [:-(]

Tiina, tehän olette VIIKON PÄÄSTÄ jo menossa Pertunmaalle? Melkoinen urakka  [:67]

Sivu luotiin 0.122 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.