Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kehon keventäjien kerho!  (Luettu 19914 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #630 : 10.03.08 - klo:11:42 »

Voi voi pertunmaalle lähtiessä pitäisi olla neljä ja puoli kiloa pois. Miten sen teen  [:´((]

Samat sanat! [:-(]

Tiina, tehän olette VIIKON PÄÄSTÄ jo menossa Pertunmaalle? Melkoinen urakka  [:67]

[:-DD] [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #631 : 10.03.08 - klo:11:46 »

Voi voi pertunmaalle lähtiessä pitäisi olla neljä ja puoli kiloa pois. Miten sen teen  [:´((]

Samat sanat! [:-(]

Tiina, tehän olette VIIKON PÄÄSTÄ jo menossa Pertunmaalle? Melkoinen urakka  [:67]

[:-DD] [:-DD]

Viikko syömättä ja myös juomatta. Eiköhän siinä neljä kiloa KUIVU. [:-DD]
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #632 : 10.03.08 - klo:11:59 »

Rajut on suunnitelmat  :-))

Hitaasti etenee minun kutistumiseni, mutta kilon verran sentään on homma edennyt kuukaudessa. Kärsimätön tietty olen, mutta oikeasti tuo on kai ihan sopiva vauhti.
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #633 : 27.03.08 - klo:11:21 »

Kauas on päässyt tämäkin putoamaan. Aktiivista unohtamistako?  [:-DD]

Mun loistava itsekuri taas nähtiin: kun sain painon pitkästä aikaa alle 70 kilon, olen vetänyt kaksin käsin suklaakonvehteja ja suklaapatukoita ja yleensäkin kaikenlaista suklaata, mitä on sattunut mun näköpiiriin  [:18]
Nyt yritin taas ottaa itseäni niskasta kiinni... eväänä viinirypäleitä ja keltaisia kirsikkatomaatteja. Hiukan vaan  [:-//] kun toissa päivänä ostetuista tomskuista aika suuri osa pilaantuneita  [:-I]

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #634 : 27.03.08 - klo:11:27 »

Kaija, mätkäise mua vaikka suklaapatukalla jos ja kun höpötän itsestään selviä ärsyttävyyksiä... mutta mun mielestä tuo sun syöminen menee vähän turhan paljon äärilaidasta toiseen, jotta tuolla voisi saada kestäviä tuloksia.

Olisiko sellainen tasainen perusruoka sopivina annoksina ihan mahdoton ajatus ja siihen sitten joskus niitä herkkuja? Meinaan vaan, että mä varmaan ryöstäisin nälissäni ruokakaupan tai jotain, jos yrittäisin elää työpäivän noilla sun eväillä ja päätyisin takuuvarmasti syömään kaksin käsin niitä konvehteja... En muuten sanoisi, mutta kun tuo sun kuvio kuulostaa niin kumman omakohtaisen tutulta...
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #635 : 27.03.08 - klo:11:36 »

Olisiko sellainen tasainen perusruoka   sopivina annoksina ihan mahdoton ajatus ja siihen sitten joskus niitä herkkuja? Meinaan vaan, että mä varmaan ryöstäisin nälissäni ruokakaupan tai jotain, jos yrittäisin elää työpäivän noilla sun eväillä ja päätyisin takuuvarmasti syömään kaksin käsin niitä konvehteja... En muuten sanoisi, mutta kun tuo sun kuvio kuulostaa niin kumman omakohtaisen tutulta...

Noiden laidasta laitaan vaihtelevien napostelujen ohella mä syön myös sitä "tasaista perusruokaa", joka ei ole mulle ongelma eli en usko sen aiheuttavan painon nousua. Rasvaista monesti kyllä, mutta en onneksi syö kovin isoja annoksia.
Tämä työ vaatii "kunnon" eväät. Joskus vaan väsyksissä ne eväät jää ottamatta ja sitten kituutan aamuvuoron hapankorpulla tms. Ja nuo rypäleet/ tomaatit on herkullisia ja helppoja napostella työn ohella.  [:-)]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #636 : 27.03.08 - klo:11:36 »

Kauas on päässyt tämäkin putoamaan. Aktiivista unohtamistako?  [:-DD]

Mä tosiaan toivoin että tää ketju vaipuis unholaan! [:-DD] [:-DD] Ja miksiköhän? [:-DD]

Olisiko sellainen tasainen perusruoka sopivina annoksina ihan mahdoton ajatus ja siihen sitten joskus niitä herkkuja? Meinaan vaan, että mä varmaan ryöstäisin nälissäni ruokakaupan tai jotain, jos yrittäisin elää työpäivän noilla sun eväillä ja päätyisin takuuvarmasti syömään kaksin käsin niitä konvehteja... En muuten sanoisi, mutta kun tuo sun kuvio kuulostaa niin kumman omakohtaisen tutulta...

Just noin se menee mullakin, helposti repsahtaa herkkuihin ja sitten yrittää paikkailla repsahdusta kituuttamalla ihan liian kevyillä "eväillä".
Ja kuitenkin meillä olis Käenpiiassa hyvä esimerkki, hän otti pudotti kymmeniä kiloja syömällä kunnollista ruokaa.(Tietysti se rakastuminen vähän auttoi asiassa [:-DD] )
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #637 : 27.03.08 - klo:11:39 »

tänä aamuna vaaka näytti pohjalukemia, syy ihan se, kun en oo kerinny töissä syyvä ja illalla on niin väsy ettei jaksa. Väkisin paino tippuu, vaikken tarkotuksella enää ees yritä painonpudotusta. Mutta eihän tuo haittaa, paitti että haittaa, jos tulee ryppyiseksi  [:-)] vanhaksi kiukkuiseksi akaksi! Nousihan mulla paino pääsiäisenä, mutta sitten tosiaan notkahti. Noh, Puppu miehineen tulee viikonloppuna kylään, eiköhän paino sitten taasen nouse  [:-)]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #638 : 27.03.08 - klo:14:41 »

Noiden laidasta laitaan vaihtelevien napostelujen ohella mä syön myös sitä "tasaista perusruokaa", joka ei ole mulle ongelma eli en usko sen aiheuttavan painon nousua.

No huh, hyvä että mä olin käsittänyt väärin  [:-)] Käsitin niin, että nuo ovat ainoat eväät sulla työpäivän aikana.

Joskus takavuosina kun ekan kerran tiputin painoa, tein just niin, että fyysisesti aika rankan työpäivän aikana en välttämättä syönyt muuta kuin jotain rehuja... ei tullut tulosta sillä systeemillä. Päivä meni hienosti, mutta sitten illalla söin jääkaapista melkein valonkin.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #639 : 27.03.08 - klo:15:04 »

Haha..kyllä keho kevenee kun mahaongelma on päällä, ei tarvitse muuta liikuntaa kuin vessaravia [:-DD] Siis kupillinen kahvia + 4 fanivohvelikeksipalaa. Säästänkin ne muffille [:-I]

Ööööh...sorgen väärä palsta [:17]
« Viimeksi muokattu: 27.03.08 - klo:16:04 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #640 : 27.03.08 - klo:15:37 »

Noiden laidasta laitaan vaihtelevien napostelujen ohella mä syön myös sitä "tasaista perusruokaa", joka ei ole mulle ongelma eli en usko sen aiheuttavan painon nousua.

No huh, hyvä että mä olin käsittänyt väärin  [:-)] Käsitin niin, että nuo ovat ainoat eväät sulla työpäivän aikana.

Joskus takavuosina kun ekan kerran tiputin painoa, tein just niin, että fyysisesti aika rankan työpäivän aikana en välttämättä syönyt muuta kuin jotain rehuja... ei tullut tulosta sillä systeemillä. Päivä meni hienosti, mutta sitten illalla söin jääkaapista melkein valonkin.

Juu, ei nouse 25 kg laatikot eikä 30 kg kanisterit pelkällä pupun ruoalla. MUTTA JOS mä pystyn jättämään yhden eineshampurilaisen tai reissumiehen sentin makkaralla, juustolla ja paistetulla munalla väliin noilla hedelmä/kasvisnaposteluilla, niin se on plussaa. Tai oikeesti miinusta  :-))
Rypäleissä taitaa itseasiassa olla aika paljon kaloreita? Mä söin 500 gramman rasian tänään. Ja noin 200 g kirsikkatomaatteja. Ihme kyllä en ole kyllästynyt noihin herkkuihin. Ja vatsakin toimii.... joutuisasti  [8-)]

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #641 : 05.04.08 - klo:17:03 »

Kovasti on tämäkin ketju tipahtanut kauas. Toivottavasti painonpudottajien painokin on yhtä lailla tippumassa  :-))

Huomasin tuossa, että enää on 1,6 kiloa alkuperäiseen tavoitteeseen eli siihen -20 kg. Tässähän pitää ottaa oikein loppukiri. Paitsi että ei tämä tähän lopu. Nälkä kasvaa syödessä ei kun miten se nyt meni. Kerran tämä hommeli etenee näin kivasti, niin yritän päästä tuosta lopustakin masupömpöstä eroon. Katsotaan mihin se paino sitten asettuu.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #642 : 05.04.08 - klo:18:02 »

Huomasin tuossa, että enää on 1,6 kiloa alkuperäiseen tavoitteeseen eli siihen -20 kg.

Onnittelut! Sulla on ollut melkoinen urakka!  [KIPPIS]

Mä olen tyytyväinen jo siihen, että 6 kiloa pudonnut. Tällä viikolla muutamana aamuna uusi "ennätyslukema" vaa'assa.
Pudotustahti on ollut niin verkkainen, ettei ole tarvinut kauheasti kärsiä. Tästä sitten pikkuhiljaa vielä hiukan alaspäin! Varsinaista kilo-tavoitetta mulla ei olekaan. Katsotaan, mikä tuntuu hyvältä.

Mun kadonneet kilot on lähtenyt reisistä ja persuksista. Mutta vatsasta/ vyötäröltä ei juuri ollenkaan  [:´((]
Se vaatisi jotain täsmähoitoa, mutta kun mä inhoan vatsalihasliikkeitä yli kaiken  [:-/]

Työvaatteet muuten roikkuu jo päällä. En kuitenkaan pyydä tilaamaan 20kpl  pienempää pukua... Ihan varmasti sen jälkeen lihoisin ja joutuisin pyytämään taas isompia  :-O

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #643 : 09.04.08 - klo:21:47 »

Jaahas, nostellaanpa ketjua ylös kun huomenissa olisi tarkoitus katsoa, jos vaikka paino olisi mennyt alas.... eli muistuttelen punnituspäivästä. Toivottavasti moni on vielä mukana!

Kaija, jos sä inhoat vatsaliikkeitä, niin älä tee liikkeitä! Pysy paikallasi. Se on joskus paljon vaikeampaa kuin liikkuminen  [;-)]  Kokeile vaikka mennä konttausasentoon lattialle, ihan neliskanttiseksi, selkä suoraksi ja napa tiukasti selkärankaan kiinni. Vain se normaali alaselän kaari saa olla. Siitä sitten nostat polvet sentin tai pari verran ylös, ei yhtään enempää. Mikään ei liiku tai ei ainakaan pitäisi. Tuota jos jaksaa vaikka parikin minuuttia putkeen tai vain pienillä huilitauoilla, niin huh huh hellettä!  :-)) Tuossa nyt vaikka ekaksi yksi... taitaa tulla mieleen pari muutakin jumppasalilta opittua hassun hauskaa kidutuskeinoa vielä  :-))
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #644 : 10.04.08 - klo:12:30 »

Päivitettyä tuli. Tulikin kokonaistiputuksessa tasaluku 19 kg. Alkuperäiseen tavoitteeseen olisi kilon verran matkaa, mutta on tässä tosiaan matkan varrella tavoitteet vähän muuttuneet. Toisaalta en tavallaan enää edes laihduta vaan haluan nähdä mihin päädyn terveellisellä syömisellä ja riittävällä liikunnalla. Yritän ottaa nämä nyt Kiloklubissa opetellut terveellisemmät syömistavat ihan sellaisiksi itsestäänselvyyksiksi. Vielä meinaa helposti lipsua. Satunnainen lipsahtelu ei haittaakaan ja teen sitä ihan "luvan" kanssa, mutta kovin helposti tästä palaisi kokonaan entisiin kuvioihin. Ei ole vielä oikeasti siis mikään elämäntapa tämä terveellisempi syöminen vaan sen kanssa joutuu tekemään koko ajan töitä.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.26 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.