Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kehon keventäjien kerho!  (Luettu 19788 kertaa)

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #660 : 10.05.08 - klo:10:30 »

Sus, me ollaan sitten ihan samiksia  :-))
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Sus

• Vieras
« Vastaus #661 : 10.05.08 - klo:10:34 »

Mä painoin nuorena 55 kg. [:-I] :-O Kolmekymmentä täytettyäni huomasin, että kilot alkoi pikkuhiljaa hiipien ittestään lisääntymään.

Tuohon noin alhaiseen painoon vaikuttaa - paljonkin - se, että mulla on hirveän ohuet luut. Semmoset tulitikut. Että vaikka niitten ympärillä ois periaatteessa tarpeeksi, niin menee alipainoon indexin mukaan, kun luut ei paina mitään. En voi tuijotella indexejä ihan normaalisti minä. No en mä tuijottelekaan. :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #662 : 10.05.08 - klo:10:35 »

Sus, me ollaan sitten ihan samiksia  :-))

Juu, meinasin jo kirjottaakin, että puol kiloa pois, jos haluun ryhtyä Ulluksi. [:-DD]
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #663 : 10.05.08 - klo:10:36 »

Joo, indeksit on indeksejä ja ihmiset on ihmisiä. Jokainen omanlaisensa ja hyvä just sellaisena  [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #664 : 10.05.08 - klo:10:42 »

165 ja tavoite 70 siinä mä olisi ihan tyytyväinen eikä tarvitsisi ostaa uusia lumppujakaan, eli jos 2 kilo saisi pois [:-DD]  On mulla kyllä joitakin vaatteita joihin pitäisi laihtua ainakin 5-7 kiloa mutta en mä jaksa :-))
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #665 : 10.05.08 - klo:18:55 »

Onnea Ullu! Mahtava suoritus  [KIPPIS]

Mulla on paino pysynyt siinä, mihin sen tiputin. No, aina silloin tällöin se heittelee, mutta tippuu takasin saavutettuihin lukemiin ja painoindeksin mukaan normaalipainossa olen, niin en halua enää laihduttaakaan. Ei tämänikäisenä liikaa saa laihtua  [:-DD] nytkin on Puppu mua jo rusinaksi haukkunut  [:-DD]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #666 : 12.05.08 - klo:13:18 »

Päivitetty on   [8-)]    voi kun laihtuis ajatuksen voimalla  [:65]  päästähän se on kiinni, korvien välissä sanotaan olevan  [:57]   ja lisäksi positiivinen asenne huoh....
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #667 : 12.05.08 - klo:13:34 »

päivitin ja kauhistuin... +-0! noh, pistetäänkö tupakanpolton lopetuksen tiliin... syyllinen on jostain haettava  [:-DD]
No nyt se taas alakaa... kärvistely ruuan kans... aloitetaan tänään. Munakas raejuustolla.  [:-I]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marjuli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nurmijärven mummo
« Vastaus #668 : 12.05.08 - klo:13:51 »

Nyt on 5 kg pudonnut helmikuusta!  [:5]
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #669 : 12.05.08 - klo:16:17 »

Kati, onnittelut tavoitepainossa pysymisessä! Se on minusta tässä hommassa se vaikein osuus.

Pihalinnulle tsemppiä! Ajatuksen voimalla se homma meneekin, mutta niitä ajatuksiaan ei vaan ole aina niin helppoa pitää ruodussa...

Mese, onnittelut tupakanpolton lopettamisesta! Tsemppiä siihen ja kärvistelyyn kanssa! Tosin minun mielestä tuo kärvistely on aika tarpeetonta puuhaa laihduttamisessa, mutta se on tietty hirveän henkilökohtainen juttu mikä kellekin sopii. Mä olen liian laiska kärvistelemään, joten on pitänyt löytää toinen tapa tuohon painonhallintaan.

Marjulille onnittelut hienosta painonpudotuksesta!

Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #670 : 23.07.08 - klo:14:34 »

Olipas tämä ketju taas kaukana!  [:-I]

Mä haluan ilmoittaa uuden, laihdutuksessa onnistuneen jäsenen tänne kerhoon: mun vaaka, se digitaalinen, jonka punnitusten perusteella mä väitän laihtuneeni ainakin 7 kiloa, näytti Pasin painoksi toissa iltana 5,3 kiloa. Juu, ihan oikein luitte...  [:-DD]

Onkohan saman merkkinen vaaka kuin se, joka näytti Ullulle melkein 20 000 kiloa?  [:-I]

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #671 : 23.07.08 - klo:15:11 »

Minä kun olen aina luullut että olen ylipainoinen mutta kun kävin kiloklubin sivuilla ja mittatisin painoindexseni niin se oli normaali, todella outoa.

Olen 172 cm pitkä ja painan 68 kiloa.

Olen laihtunut kahdessa vuodessa 23 kg ja 850 g.

Nyt kun mulla on tämä sokeria allergia niin varmasti laihdun lisää-
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #672 : 24.07.08 - klo:12:39 »

Mä haluan ilmoittaa uuden, laihdutuksessa onnistuneen jäsenen tänne kerhoon: mun vaaka, se digitaalinen, jonka punnitusten perusteella mä väitän laihtuneeni ainakin 7 kiloa, näytti Pasin painoksi toissa iltana 5,3 kiloa. Juu, ihan oikein luitte...  [:-DD]

VOE EI! Mahtaa olla papilla ihmetteleminen kun on niiiiin pieneksi kutistunut mies vihittävänä. Meillä on lapset olleet tuon painoisia siinä parikuisina, muistaakseni  :-)) :-)) :-))

Lainaus
Onkohan saman merkkinen vaaka kuin se, joka näytti Ullulle melkein 20 000 kiloa?  [:-I]

Lujaa ja luotettavaa laatua  :-))
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #673 : 24.07.08 - klo:12:43 »

Minä kun olen aina luullut että olen ylipainoinen mutta kun kävin kiloklubin sivuilla ja mittatisin painoindexseni niin se oli normaali, todella outoa.

Olen 172 cm pitkä ja painan 68 kiloa.

Olen laihtunut kahdessa vuodessa 23 kg ja 850 g.

Hieno saavutus! Onnittelut! Ei tosiaan tarvitse ihmisen mahtua heinäkepin taakse piiloon, jotta olisi normaalipainoinen! Ne on ne missien mitat sitten erikseen  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #674 : 25.07.08 - klo:11:25 »

Mulla tavoitteena saada noin 7 kiloa pois... Mun suosikki-farkut (koko 30")  eivät ole mahtuneet jalkaan moneen vuoteen, mutta ovat muuttaneet mukana jo 4 kertaa... siinä yksi tavoite!

Päätavoite on se, että painon nouseminen pysähtyisi, eikä tarvisi kerran vuoteen ostaa isompia farkkuja.  [:-)]

Noi ihanat farkut tuli heitettyä pois viimeisessä muutossa  [:´((]  mutta ei ne varmaan olisi mahtuneet vieläkään päälle!

7 kilon tavoite on saavutettu. Viimeisten kuukausien aikana en ole edes tietoisesti koittanut laihduttaa; remppa-kiireiden keskellä on mottona ollut "Syö mitä saat, se on elämisen ehto"  [:-)]
Paino on vakiintunut 66-68 kilon välille. Mukavahan se olisi muutama kilo vielä saada pois, mutta katsellaan sitten syssymmällä, kun elämä rauhoittuu muuten.

Mulla on suurin vaikutus varmaan ollut Pepsin vaihtaminen Villivadelma-kivennäisveteen. Tänä aamunakin sitä on mennyt jo litra. JOS tuossa olisi pepsi-pullo, se tarkottaisi 400 kaloria  :-O
Isona apuna on myös ollut kirsikkatomaatit ja vihreät rypäleet  [:-P] joilla olen korvannut osan rasvaisemmista välipaloista töissä.

Joku aika sitten aloin tunnustella, että miten käveleminen tuntuu niin oudolta. Silloin tajusin, että reidet ei enää ota toisiinsa kiinni kävellessä  [:-DD]

Negatiivista on sitten se, että kun mä viime kesänä panostin aika lailla aikaa ja rahaa, kun kiersin alennusmyynneistä etsimässä Haltin vaatteita Goan ja kesän linturetkiä varten, niin nyt ne on kaikki sitten liian isoja.  [:´(]

Sivu luotiin 0.25 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.