Mulla tavoitteena saada noin 7 kiloa pois... Mun suosikki-farkut (koko 30") eivät ole mahtuneet jalkaan moneen vuoteen, mutta ovat muuttaneet mukana jo 4 kertaa... siinä yksi tavoite!
Päätavoite on se, että painon nouseminen pysähtyisi, eikä tarvisi kerran vuoteen ostaa isompia farkkuja.
Noi ihanat farkut tuli heitettyä pois viimeisessä muutossa
mutta ei ne varmaan olisi mahtuneet vieläkään päälle!
7 kilon tavoite on saavutettu. Viimeisten kuukausien aikana en ole edes tietoisesti koittanut laihduttaa; remppa-kiireiden keskellä on mottona ollut "Syö mitä saat, se on elämisen ehto"
Paino on vakiintunut 66-68 kilon välille. Mukavahan se olisi muutama kilo vielä saada pois, mutta katsellaan sitten syssymmällä, kun elämä rauhoittuu muuten.
Mulla on suurin vaikutus varmaan ollut Pepsin vaihtaminen Villivadelma-kivennäisveteen. Tänä aamunakin sitä on mennyt jo litra. JOS tuossa olisi pepsi-pullo, se tarkottaisi 400 kaloria
Isona apuna on myös ollut kirsikkatomaatit ja vihreät rypäleet
joilla olen korvannut osan rasvaisemmista välipaloista töissä.
Joku aika sitten aloin tunnustella, että miten käveleminen tuntuu niin oudolta. Silloin tajusin, että reidet ei enää ota toisiinsa kiinni kävellessä
Negatiivista on sitten se, että kun mä viime kesänä panostin aika lailla aikaa ja rahaa, kun kiersin alennusmyynneistä etsimässä Haltin vaatteita Goan ja kesän linturetkiä varten, niin nyt ne on kaikki sitten liian isoja.