Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kehon keventäjien kerho!  (Luettu 19837 kertaa)

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #675 : 25.07.08 - klo:16:43 »

Vautsi Kaija, upeeta!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #676 : 25.07.08 - klo:18:42 »

Mulla tavoitteena saada noin 7 kiloa pois... Mun suosikki-farkut (koko 30")  eivät ole mahtuneet jalkaan moneen vuoteen, mutta ovat muuttaneet mukana jo 4 kertaa... siinä yksi tavoite!

Päätavoite on se, että painon nouseminen pysähtyisi, eikä tarvisi kerran vuoteen ostaa isompia farkkuja.  [:-)]

Noi ihanat farkut tuli heitettyä pois viimeisessä muutossa  [:´((]  mutta ei ne varmaan olisi mahtuneet vieläkään päälle!

7 kilon tavoite on saavutettu.

Onnittelut!!! Viis farkuista, niitä saa kaupasta ihan kaiken kokoisia. Sen sijaan kiloja ei voi purkissa eikä pussissa ostaa eikä myydä, varsinkaan niitä miinusmerkkisiä, vaikka kovasti moni mainos niin väittääkin.

Lainaus
Viimeisten kuukausien aikana en ole edes tietoisesti koittanut laihduttaa; remppa-kiireiden keskellä on mottona ollut "Syö mitä saat, se on elämisen ehto"  [:-)]
Paino on vakiintunut 66-68 kilon välille. Mukavahan se olisi muutama kilo vielä saada pois, mutta katsellaan sitten syssymmällä, kun elämä rauhoittuu muuten.

Varmasti viisasta olla stressaamatta!

Lainaus
Mulla on suurin vaikutus varmaan ollut Pepsin vaihtaminen Villivadelma-kivennäisveteen. Tänä aamunakin sitä on mennyt jo litra. JOS tuossa olisi pepsi-pullo, se tarkottaisi 400 kaloria  :-O
Isona apuna on myös ollut kirsikkatomaatit ja vihreät rypäleet  [:-P] joilla olen korvannut osan rasvaisemmista välipaloista töissä.

Todistettavasti toimiva juttu siis!

Lainaus
Joku aika sitten aloin tunnustella, että miten käveleminen tuntuu niin oudolta. Silloin tajusin, että reidet ei enää ota toisiinsa kiinni kävellessä  [:-DD]

Hassua  :-)) Mutta joo, taitaa olla sama mulla, mutta en ole vaan huomannut  :-))

Lainaus
Negatiivista on sitten se, että kun mä viime kesänä panostin aika lailla aikaa ja rahaa, kun kiersin alennusmyynneistä etsimässä Haltin vaatteita Goan ja kesän linturetkiä varten, niin nyt ne on kaikki sitten liian isoja.  [:´(]

Niinpä niin, harmittavaahan tuo. Mulle kävi samoin, ihan merkkiä myöten. Tai siis mä ostin jo edellistalvena talvipyöräilyjä ajatellen, vielä oikein reilua kokoa, että mahtuu vaatetta alle. Nyt vois vissiin ajaa tandemilla jonkun toisen kanssa siinä puvussa...
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #677 : 03.10.08 - klo:17:56 »

Mitäs tälle osastolle kuuluu?

Minä hain Säkyän reissulta hyvän mielen lisäksi parit takapakkikilot, joten niitä nyt yritän karistella kannoiltani. Tai siis eihän ne nyt yhden viikonlopun aikana tullut, mutta en ole jaksanut niin tarkkana olla.

Tuli mieleen, että nyt on tuo jo aiemminkin täällä mainostamani Kiloklubi ilmainen ja kaikille avoin, joten jos syömisten seuraaminen ihan mistä tahansa syystä kiinnostaa, niin sinne vaan rekisteröitymään ja eväitään merkkailemaan http://kiloklubi.fi/
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #678 : 03.10.08 - klo:18:59 »

Ainakin Ullun antama linkki meni Suosikkeihini.
= yksi askel meikäläiseltä. [:70] :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #679 : 04.10.08 - klo:11:52 »

Pari kiloa tullut takaisin, kun saatiin kaikki remppa- ja häähulinat hoidettua!
Nyt lähinnä koitan varoa, ettei tule enempää. Pitää tsempata jossain vaiheessa!  [:-)]

Risto

• Vieras
« Vastaus #680 : 04.10.08 - klo:16:37 »

Kaksi kiloa on lähtenyt tänä vuonna.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #681 : 05.10.08 - klo:19:44 »

Vielä 7 kiloa pois niin olen tavoitteessani.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #682 : 05.10.08 - klo:20:21 »

En ole kilojen poistamista tavoitellut mutta kun jätin keksien ja ylenmääräisen namustelun pois niin, noin 1/2-vuodessa on tainnut tippua hissukseen 5-6 kiloa [:-)] Joidenkin kuteiden osalla se tuntuu kuten hameen, saa kiristää vyötä niin että vyötärölle hameeseen muodostuu laskos. Oisko uuden hamosen paikka [:-I] Hullutpäivät alkais... [NUT] EN MENE!
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #683 : 28.10.08 - klo:23:38 »

Mitenkäs on, nappaanko tuosta kilojen seurantaketjusta nastan pois? Eli onko sille tarvetta enää olla näkysällä? Haullahan se kyllä löytyy, vaikka ei olisikaan nastalla näkyvillä. Pikaisella vilkaisulla Kaija oli päivittänyt lukemiaan n. kuukausi sitten, mutta muiden osalta on ollut kovin hiljaista.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #684 : 28.10.08 - klo:23:45 »

Voi olla, että joulun jälkeen kaikki ähkyissään alkaa taas laihduttamaan. [:-DD]
Ite olen kesäkuusta laihtunut 11 kg.  Ei ole ruoka maistunut..
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #685 : 28.10.08 - klo:23:52 »

Kaarin, sulla on ollut sen verran rankkaa, että ei ihme että kilot on tippuneet. Toivottavasti kaikki on nyt ok.

Ihan totta, että varmasti joulun jälkeen taas porukka aktivoituu näissä asioissa. Luulen, että tuo vanha seurantaketju on sen verran sekavassa tilassa ja aikansa jo palvellut, että sitten voisi aloittaa uuden seurantaketjun, jos sellaiselle tuntuisi olevan tarvetta. Vai mitä tuumaatte?
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #686 : 28.10.08 - klo:23:57 »

Kiitos, Ullu.  Pikkuhiljaa alkaa olo olla paremmalla puolella. [:-)]

Oisko hyvä aloittaa 01.01.-09? 
Silloin ois uudenvuoden herkutkin melkein popsittu.
Aloitetaan puhtaalta pöydältä kehon kevennys. :-))
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #687 : 29.10.08 - klo:00:07 »

Mitenkäs on, nappaanko tuosta kilojen seurantaketjusta nastan pois? Eli onko sille tarvetta enää olla näkysällä?

En tiiä, pitäiskö nasta ottaa pois, mutta minulla on taas lähtenyt yksi kilo pois. Nyt on 68.  [KIPPIS] [KIPPIS]
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #688 : 29.10.08 - klo:07:57 »

Ristolle onnittelut!
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #689 : 29.10.08 - klo:08:41 »

Mitenkäs on, nappaanko tuosta kilojen seurantaketjusta nastan pois? Eli onko sille tarvetta enää olla näkysällä? Haullahan se kyllä löytyy, vaikka ei olisikaan nastalla näkyvillä. Pikaisella vilkaisulla Kaija oli päivittänyt lukemiaan n. kuukausi sitten, mutta muiden osalta on ollut kovin hiljaista.

Kyllä sen varmaan voi laskea alas. Mä en ole nyt päivittänyt, kun en ole edes uskaltanut hypätä vaakalle!  [;-)]

Sivu luotiin 0.211 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.