Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kehon keventäjien kerho!  (Luettu 19846 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #705 : 31.12.08 - klo:09:20 »

Joulunaikana olen laihtunut 6 kiloa vaikka olen syönyt suklaata kilokaupalla ja Lohta ja Kalkkunaa.
Ja ehtinyt muutaman joulutortun ja piparkakun vetää massuuni sekä juonut viiniä.

Unohditko joulun aikana että sulla on se sokeriallergia?
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #706 : 31.12.08 - klo:09:32 »

:-))

Mun täytyy aloittaa vuoden vaihteessa uudestaan. Muutama kilo on tullut takapakkia. Mä luotan siihen, että elimistö on unohtanut, että siltä on viety julmasti joitakin kiloja ja toivon pääseväni tavallaan aloittamaan alusta nyt, kun paino on saanut 4 kuukautta tasaantua ja elimistö tottua nykytilanteeseen.  :-))

Töissä jo tytöille sanoin, että te ette ole koskaan nähneet sellaista määrää viinirypäleitä, joita alkuvuodesta aion töihin kantaa  [:-DD]
Eilen Alepassa lastasin uuden vuoden naposteltavaksi viinirypäleitä, omenaa ja mandariinia ja syvää halveksuntaa  [:-DD] tuntien katsoin kassan luokse lastattuja sipsi-pusseja, joita tyrkytetään näiden kekkereiden kohokohdaksi. No, on mulla juustojakin varattuna, mutta vanhenevan naisen luuthan suorastaan huutavat kalsiumia [;-)]

Tällä kertaa mun olisi pakko saada liikunta mukaan tähän juttuun. Mä olen koittanut harrastaa pienimuotoista itsekehiteltyä vesijumppaa... Reisissä irtonaiset löllöt kelluvat kuin purjeet vedessä  :-O [:-DD] Niille tarttis tehdä jotain!

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #707 : 31.12.08 - klo:09:34 »

[:69] [:42]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #708 : 31.12.08 - klo:09:42 »

[:69] [:42]

Jotakin tuollaista!  [:-)]
Me ollaan mietitty, että saisikohan jostain suht edullisen, mutta kelvollisen monitoimikuntolaitteen, jossa pystyisi tekemään monipuolisesti erilaisia liikkeitä. Taljavetoja ja sellaisia. Tosin noi perustangot ja käsipainot ja penkki olisi varmaan melkein parempi. Niillä pystyy varmaan tekemään kaikki tarvittavat liikkeet?
Juu ja stepperiä meille ei tule. Tylsempää vehjettä ei olekaan. Kuntopyörän mä vielä ymmärrän, mutta stepperiä en. Olen kuntosalilla joskus kokeillut  [NUT]

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #709 : 31.12.08 - klo:09:47 »

Onneksi pääkaupunkiseudulla ja lähistöllä löytyy isompia urheiluvälinem,yymälöitä ja vastaavia vaikka kuinka. Toisaalta kaikista halvinta laitetta ei kannata ostaa, voi olla toimivuus ja kestävyys pidemmän päälle kyseen alaista...

Sitten taas jos hyvät kuntoilulaitteet ja polkupyörät on autotallin nurkassa ei niistä ole hyötyä  [RULES]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

emo

• Vieras
« Vastaus #710 : 31.12.08 - klo:12:47 »

Viinirypäleet,avokado ja banaani taitaa olla hedelmistä ne joissa on eniten kaloreita
http://www.menaiset.fi/content/view/31/74/

Ettei varmaan ihan hirveesti niitä viinirypäleitäkään kannata syödä.

Onhan ne toki terveellisimpiä kuin sipsit,karkit ym
« Viimeksi muokattu: 31.12.08 - klo:12:52 kirjoittanut emo »
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #711 : 31.12.08 - klo:16:07 »

Viinirypäleet,avokado ja banaani taitaa olla hedelmistä ne joissa on eniten kaloreita
http://www.menaiset.fi/content/view/31/74/

Ettei varmaan ihan hirveesti niitä viinirypäleitäkään kannata syödä.

Onhan ne toki terveellisimpiä kuin sipsit,karkit ym

Juu, rypäleissä on 70 kcal/ 100g, mutta mä korvaan niillä töissä rasvaisempia välipaloja. Tuntuu, että ne on ruoansulatuksellekin hyviä.
Omenista ja porkkanoista tulee vatsa kipeäksi, siksi mun valinta on rypäleet ja kirsikkatomaatit  [:-P]

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #712 : 31.12.08 - klo:17:59 »

Ei ole minulla vinkata mitään vehjettä eikä vekotinta kuntoiluun, paitsi että nyt kannattaa hankkia kahvakuula tai pari kun niitä saa jo Prismastakin http://www.digipaper.fi/yhteishyva/22225/ sivu 87.

Mutta jos ei kuulailusta innostu, niin pitkät kävely tai pyöräilylenkit on mitä oivallisinta liikuntaa. Sen lisäksi voisi jumppailla ihan ilman mitään kalliita vehkeitä ja vekottimia. Oikeasti en tiedä ketään, joka treenaisi säännöllisesti jollain huushollin nurkissa olevalla kuntoilulaitteella, vaikka niitä näkyy monella siellä nurkissa todella olevan jos jonniin näköistä stepperiä ja muuta. No, kuntopyörällä tai soutulaitteella voisi jo oikeasti tehdäkin jotain hyödyllistä.

Joo, osta Kaija soutulaite, jos joku härpäke pitää hankkia!

(Piti käydä vähän editoimassa kun oli näköjään onnistunut lähettämään viestin vähän keskeneräinenä...)
« Viimeksi muokattu: 31.12.08 - klo:21:41 kirjoittanut ullu »
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #713 : 31.12.08 - klo:21:09 »

Joulunaikana olen laihtunut 6 kiloa vaikka olen syönyt suklaata kilokaupalla ja Lohta ja Kalkkunaa.
Ja ehtinyt muutaman joulutortun ja piparkakun vetää massuuni sekä juonut viiniä.

Unohditko joulun aikana että sulla on se sokeriallergia?

En unohtanut söin vain sokeririttomia tuotteita.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #714 : 09.01.09 - klo:08:22 »

Mulle on tullut melkein kolme kiloa painoa takaisin.  [:´((]
Syöminen on vaan pakostakin epäsäännöllistä vuorotyön takia. Kohta ruokakauppaan tekemään fiksuja valintoja  [:-)]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #715 : 10.01.09 - klo:16:35 »

Mulle on tullut melkein kolme kiloa painoa takaisin.  [:´((]
Syöminen on vaan pakostakin epäsäännöllistä vuorotyön takia. Kohta ruokakauppaan tekemään fiksuja valintoja  [:-)]

No joo, laihdutuksen aloittaminen sitten siirtyi: meillä oli töissä infotilaisuuteen varattu aivan ihania viinertaskuja tms. Hilloa ja joku ihana rahkatäyte. Yksi ystävällinen heppu kantoi ylijääneet meidän valvomoon ja mä söin niitä nälkääni kaikkiaan 5.  [:17] Taivaallisen hyviä!  [:-P]

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #716 : 10.01.09 - klo:16:39 »

Mä laihduin jollun alla 6 kiloa, kiitos sokerimattomille namuille sen lisäksi söin Vihreä tee kapseleita.
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #717 : 10.01.09 - klo:17:17 »

Mä ostin sokerittomia karkkeja. Niissä on kolmannes vähemmän kaloreita kuin tavallisissa, eivät ne kalorittomia ole. Samoin sokeriton suklaa, ei siinäkään ole paljoa vähempi kaloreita kuin tavallisessa. Tuskinpa niitä syömällä laihtuu.
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #718 : 10.01.09 - klo:17:22 »

Söin pussin sokerittomia karkkeja (keinotekoisesti makeutettuja) makean himooni, en syö ikinä enää, ihan kaameat ilmavaivat, meinasin räjähtää.  [:-DD] [:17]
Joulu meni ilman palaakaan suklaata ja pullaa. Töissä syön päivällä salaattia ja yhden pienen perunan ja kotonakin yritän tarkaan katsoa mitä kurkusta alas pistän. Jospa tämä tästä kevenisi.
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #719 : 10.01.09 - klo:22:59 »

Sokerin kun jättää kokonaan pois ruokavaliostaan niin ihan varmasti laihtuu.
Samoin jos jättää pois suolan niin ei enään kerry nesteitä kropan ympärille.
Olen käyttänyt VIHREÄ TEE kapseleita kohta kuukauden ja senttejä on häipynyt jonkun verran vatsan ympäri.
Vaate kokoni oli ennen 46 ja nytten se on 38.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.142 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.