Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kehon keventäjien kerho!  (Luettu 19771 kertaa)

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #720 : 11.01.09 - klo:08:58 »

AnnMc, jos jättää sokerien lisäksi paljon muutakin pois. Mutta sä kerroit syöneesi kilokaupalla suklaata ja lohta ja kalkkunaa, lisäksi torttuja ja pipareitakin. Nehän sisältää melkoisesti kaloreita. [:-I]
Jos vihreä teekapseli todellakin poistaisi ylimääräisen rasvan kropasta, kuten mainitsit, niin valmistaja ei ehtisi tehdä tabletteja niin paljon, kuin menekkiä olisi.
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #721 : 11.01.09 - klo:23:43 »

AnnMc, jos jättää sokerien lisäksi paljon muutakin pois. Mutta sä kerroit syöneesi kilokaupalla suklaata ja lohta ja kalkkunaa, lisäksi torttuja ja pipareitakin. Nehän sisältää melkoisesti kaloreita. [:-I]
Jos vihreä teekapseli todellakin poistaisi ylimääräisen rasvan kropasta, kuten mainitsit, niin valmistaja ei ehtisi tehdä tabletteja niin paljon, kuin menekkiä olisi.

Menekki taitaa olla nykyisin paljon suurempi kuin vuosi sitten, nykyisin kun mene luontaistuote kauppaan saa enimmäkseen kuulla että tuote on loppuun myyty ainaskin Salossa ja täällä Raaseporissa.
Viimeksi löysin kaksi purkkia Lohjalta ja ostin ne oitis.

Sen suklaan jonka söin ei sisältänyt sokeria, lohta maistoin vaan yhden palan ja sitä Kalkkuunaa söin vähän enemmän kuin lohta.

En lihonnut kiloakaan vaan laihduin 6 kiloa ja siitä saan kiittä niitä VIHREÄ TEE kapseleita.

Minulle tämä vihreä tee on auttanut samoin minun muutama ystävä sanoo samaa.

Sain tämän vihreä tee jutun tietää eräältä mun ystävältä aluksi olin todella skeptinen asiasta.
En meinannut millään uskoa koko asiaan. Mun ystävä sanoi että et menetä mitään muuta kuin ylimääräistä rasvaa jos uskallat kokeilla.

Ja näin on, uskalsin kokeilla.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #722 : 12.01.09 - klo:09:04 »

Tässä asiassa olen täysin samaa mieltä, kaikki ns. laihduttavat pillerit sun muut on ihan humpuukia. Jos niillä olisi oikeasti jotain tehoa, niin kyllähän niitä lääkäritkin suosittelisi ja meitä liikalihavia ei olisi.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #723 : 12.01.09 - klo:10:31 »

Eiköhän se laihtuminen ja lihominen johdu ihan käden liikkeestä  [:-DD] harvaan jos tekee laihtuu...   [:-)]
Mä olen aina syönyt huoletta kaikkea, hyvää, karkkia, suklaata yms, ei niinkään ruokaa.
Nyt ilmeisesti ikä tekee sen että jää näkyviin  [:´(]
Nuo humpuukipillerit saattaa auttaa siten, että ihminen katsoo paremmin mitä syö?  [:-I]
Kunhan suklaat yms joulunamit loppuu kotoa, niin elo paranee.

Tarttis tehrä jottain ton vaa'an kanssa, heittää jorpakkoon?  [:-DD]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #724 : 12.01.09 - klo:10:44 »

Eiköhän se laihtuminen ja lihominen johdu ihan käden liikkeestä  [:-DD] harvaan jos tekee laihtuu...   [:-)]

Juu, ja jostain luin että paras ja laihduttavin jumppaliike on pään pudistus. Nimittäin siinä vaiheessa kun tarjotaan herkkuja.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #725 : 12.01.09 - klo:10:54 »

Tiina ja Varpunen puhuu kyllä asiaa. Jonkun reseptilääkkeen on todettu hieman laihduttavan, mutta ei nuo ihmepillerit ja muut ole oikein valvotuissa tutkimuksissa pärjänneet. Paitsi juurikin tuon itsesäätelyn kautta. Hyvä asiahan sekin tietysti on, jos joku pilleri tuo motivaatiota ruokavalion tarkkailuun.
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #726 : 12.01.09 - klo:12:42 »

Mä olen aina syönyt huoletta kaikkea, hyvää, karkkia, suklaata yms, ei niinkään ruokaa.
Nyt ilmeisesti ikä tekee sen että jää näkyviin  [:´(]
Nuo humpuukipillerit saattaa auttaa siten, että ihminen katsoo paremmin mitä syö?  [:-I]
Kunhan suklaat yms joulunamit loppuu kotoa, niin elo paranee.

Tarttis tehrä jottain ton vaa'an kanssa, heittää jorpakkoon?  [:-DD]

..ihminen katsoo paremmin mitä syö. 
Myöskin vaistomaisesti alkaa liikkumaankin enemmän.
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #727 : 12.01.09 - klo:21:57 »

Tästä asiasta on turhaan alkaa spekuloimaan, joillekin se tuo lohtua elämään ja toisille ei.
Minulle se on auttanut olen päässyt melkein tavoitteseen muutama kilo vielä pois ja olen tyytyväinen itseeni.

Teistä muista en mene takuuseen auttaisko nämä "ihme-kapselit" teitä.
Jos on uskoa niin auttavat, jos ei ole uskoa niin voitte unohtaa koko jutun.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #728 : 12.01.09 - klo:22:40 »

Tottahan se on, et jos syö vaikka ves'kirppuja uskoen, et ne laihduttaa, niin siitä vaan.
On jokaisen oma asia, mitä syö laihtuakseen ja yleisen hyvinvointinsa eteen.
Ite en ole moisiin hurahtanut.
Yks tuttava edustaa kotonaan laihdutuspillereitä.  Sanallinen ulosanti oli niin mahtava, et meinasin jo alkaa uskoa moista höpinää.
Siks höpinää, kun perheensä jäsenet ovat melko tuhdissa kunnossa olevaa porukkaa.  :-O
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #729 : 12.01.09 - klo:22:50 »

Yks tuttava edustaa kotonaan laihdutuspillereitä.  Sanallinen ulosanti oli niin mahtava, et meinasin jo alkaa uskoa moista höpinää.
Siks höpinää, kun perheensä jäsenet ovat melko tuhdissa kunnossa olevaa porukkaa.  :-O

Meillä töissä vierailijoille aina kehutaan näitä meidän kevytkeittoja, jotka ovat Painonvartijoiden suosittelemia. Mä olen odottanut, että koska joku vierailija kysyy, että eikö talon henkilökunnankin kannattaisi kokeilla niitä!  [:-DD]

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #730 : 12.01.09 - klo:22:56 »

Meillä töissä vierailijoille aina kehutaan näitä meidän kevytkeittoja, jotka ovat Painonvartijoiden suosittelemia. Mä olen odottanut, että koska joku vierailija kysyy, että eikö talon henkilökunnankin kannattaisi kokeilla niitä!  [:-DD]
[:-DD] tää oli hyvä!
Jos todella olisi ihmepilleri, niin ei lihavia oliskaan. Kyllä se on tuo oma suu, sen kautta ne kilot tulevat. Tahdonvoimaa vain herkkujen ja makeiden karttamiseen. Johan järkikin sanoo, että jos syö enemmän kuin kuluttaa, jossain se näkyy. Ja kun ikää tulee, kulutus vähenee.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #731 : 12.01.09 - klo:22:59 »

[:-DD]

Joskus tulee terkkarissa katsottua henkilökuntaa "sillä silmällä" et ei ois heillekään pahitteeksi ruokaremontti.  Samaan remonttiin joutais jotkut lääkäritkin.
Ai kun mä oon ilkeä, mut minkäs ajatuksilleni mahdan?  [:-I]
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #732 : 13.01.09 - klo:19:34 »

Peruna,riisi,pasta,sokeri ja valkoinen leipä eniten lihottavat meitä.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #733 : 13.01.09 - klo:19:38 »

Peruna,riisi,pasta,sokeri ja valkoinen leipä eniten lihottavat meitä.

Makkaraa   [:48] [:48] [:48]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #734 : 13.01.09 - klo:19:39 »

Makkaroissakin on sokeria eli glukosia. [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.339 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.