AnnMc, jos jättää sokerien lisäksi paljon muutakin pois. Mutta sä kerroit syöneesi kilokaupalla suklaata ja lohta ja kalkkunaa, lisäksi torttuja ja pipareitakin. Nehän sisältää melkoisesti kaloreita.
Jos vihreä teekapseli todellakin poistaisi ylimääräisen rasvan kropasta, kuten mainitsit, niin valmistaja ei ehtisi tehdä tabletteja niin paljon, kuin menekkiä olisi.
Menekki taitaa olla nykyisin paljon suurempi kuin vuosi sitten, nykyisin kun mene luontaistuote kauppaan saa enimmäkseen kuulla että tuote on loppuun myyty ainaskin Salossa ja täällä Raaseporissa.
Viimeksi löysin kaksi purkkia Lohjalta ja ostin ne oitis.
Sen suklaan jonka söin ei sisältänyt sokeria, lohta maistoin vaan yhden palan ja sitä Kalkkuunaa söin vähän enemmän kuin lohta.
En lihonnut kiloakaan vaan laihduin 6 kiloa ja siitä saan kiittä niitä VIHREÄ TEE kapseleita.
Minulle tämä vihreä tee on auttanut samoin minun muutama ystävä sanoo samaa.
Sain tämän vihreä tee jutun tietää eräältä mun ystävältä aluksi olin todella skeptinen asiasta.
En meinannut millään uskoa koko asiaan. Mun ystävä sanoi että et menetä mitään muuta kuin ylimääräistä rasvaa jos uskallat kokeilla.
Ja näin on, uskalsin kokeilla.