Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kehon keventäjien kerho!  (Luettu 19789 kertaa)

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #795 : 21.10.09 - klo:09:30 »

Täällä on hyvällä mallilla, ainakin -3kg lähtenyt kesäloman jälkeen.
Tiedättekö mistä sen havaitsin  [:-DD]

Mä kärsin unettomuudesta ja uskon sen olevan yksi syy painoni kohoamiseen  [:-I]
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #796 : 28.10.09 - klo:23:08 »

Eka viikon pudotus -6.1 kg  [:-I] [:-I] [:-P]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #797 : 28.10.09 - klo:23:27 »

Ohoh!  [:5]
Mahtava suoritus!  [:-)]

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #798 : 28.10.09 - klo:23:37 »

Kaivetaanpas tämäkin ketju taas esille  [:-I]  [:-P]
Koko syksyn ajan olen päätöstä muhitellut ja tänään on se päivä, kun alkaa kesän aikana ja jo aiemminkin tulleiden ylikilojen häätö  [:-)] [:-)]

Pitäis aloittaa myös jonkinlainen ryhtiliike syömisen suhteen on täällä mietitty koko syksyn. No nhan sitä jo aloitettu hieman. Ei enää jälkiruokaa töissä ja keskiviikkopulla on julistettu pannaan samoin keksien syöminen kahvin kanssa myös veden juontia lisätty. Nyt kun vielä sais itsensä lenkille iltaisin  [:-I]
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #799 : 29.10.09 - klo:04:59 »

Ohoh!  [:5]
Mahtava suoritus!  [:-)]
Kyllä sitä pakostikin laihtuu kun päivän kalorimäärä on 500 kcal.  [:-)] Siis tarkoituskin pudottaa painoa reilusti valvotusti  [:-)]

Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #800 : 04.11.09 - klo:09:34 »

Jossakin "terveys-lehdessä" (jonkun lääkäriaseman mainos tms) kerrottiin, että paino pysyy paremmin hallinnassa, jos hyppää lähes päivittäin vaa'alle. Mä olen pitänyt itseäni hölmönä, kun teen sen lähes joka aamu, vaikka en tee painonpudotuksen hyväksi mitään, mutta ilmeisesti ei se niin typerää olekaan!  [:-I]

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #801 : 04.11.09 - klo:09:41 »

Tänään punnituspäivä, katsotaan onko tullut + vai -  . Edelleen perusdieetti jatkuu eli 500 kcal /pv. Elimistö on ketoosissa ja polttaa omia rasvojaan. Vettä olis hyvä juoda 5 l/pvä. pikkuisen tiukkaa tekee tuo veden kittaaminen , muuten olo tosi hyvä ja pirteä  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #802 : 04.11.09 - klo:10:13 »

Tänään punnituspäivä, katsotaan onko tullut + vai -  . Edelleen perusdieetti jatkuu eli 500 kcal /pv. Elimistö on ketoosissa ja polttaa omia rasvojaan. Vettä olis hyvä juoda 5 l/pvä. pikkuisen tiukkaa tekee tuo veden kittaaminen , muuten olo tosi hyvä ja pirteä  [:-)]

Kai sä laihdutat lääkärin tms valvonnassa? 500 kcal/vrk on todella vähän  [:67]

Veden juominen on mulla helpottunut, kun hankittiin hiilihapotuskone. Mutta en mä kyllä 5 litraa eli puolta ämpärillistä  :-O saisi päivässä menemään, vaikka koittaisin maustaa sitruunamehulla... Mä olen tyytyvänen, jos saan tolkutonta kahvimäärää laimennettua 1½ litralla vettä.

emo

• Vieras
« Vastaus #803 : 04.11.09 - klo:18:42 »

Mä liityin Keventäjiin ja heidän mukaansa mun kalorimäärä olisi 1900.
Tuo 500 kuullostaa todella vähäiseltä.
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #804 : 05.11.09 - klo:07:54 »

Kai sä laihdutat lääkärin tms valvonnassa? 500 kcal/vrk on todella vähän  [:67]

Kyllä on ihan valvottua ja turvallista laihduttamista.   Paikka on tämä http://www.sportclub.fi/ ja ohjelma Xtravaganza  [:-)] [:-)] 
-2 kg oli eilen viikon saldo  [:-)]
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #805 : 05.11.09 - klo:11:03 »

Evis, mitä tuossa 500 kcal/pvä saa syödä?
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #806 : 05.11.09 - klo:11:10 »

Mun laskuopin mukaan ei juuri mitään  [:´((]

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #807 : 05.11.09 - klo:17:41 »

Mun laskuopin mukaan ei juuri mitään  [:´((]
Syödään kolme pussillista Xtravagansa  keittoa tai kiisseleitä. Makuja on 9 erilaista ja sitten noi kolme pussia voi jakaa kahtia. Eli syödään parhaillaan kuusi kertaa pvä:ssä. Pusseihin on tarkasti laskettu kaikki päivän aikana tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet eli niistä ei tule puutosta. Kaffeeta ja teetä voi juoda mielinmäärin ilman makeutusta ja maitoa.  + sitten vettä tai maustamattommia kivennäisvesiä se 5 l. Uskokaaatte vaan että on ihan hyvä olo ja ei ole nälkä, vaikka himppa itsekin alkuun sitä epäilin.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #808 : 05.11.09 - klo:18:14 »

Ja nimim. utelias jatkaa  :-))
Paljonko tuosta pussista tulee ruokaa?
Eikö niihin kyllästy?
Etkö saa porkkanaa tms syödä lisäksi?
Mä en eläis kolmella pussilla se on varma se  [:-I]
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #809 : 05.11.09 - klo:18:26 »

Minäkin räpiköin painoasioiden kanssa edelleen, vaikka varsinaisesti ylipainoa ei enää ole pudotettavana. Jos en ole koko ajan tarkkana, niin paino hiipii salakavalasti koko ajan ylöspäin, enkä totta vieköön halua takaisin niitä 25 kiloa, joista jo olen päässyt kertaalleen eroon. Nyt olisi tarkoitus tiputtaa hissukseen ihan vaan pari-kolme kiloa, jotta jo olemassa olevat vaatteet mahtuu päälle ja sitten pitää se paino siinä. Tällä hetkellä tuo tuntuu minulle vaikeammalle tavoitteelle kuin päättäväinen laihdutus. Laihduttaa osaan, mutta tuo painon pitäminen saavutetuissa mitoissa on toistaiseksi epäonnistunut. Olen lopen kyllästynyt tähän jojottamiseen, joten ei auta kuin opetella.
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Sivu luotiin 0.278 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.