Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kehon keventäjien kerho!  (Luettu 19812 kertaa)

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #840 : 16.06.10 - klo:11:46 »

Onko kaupan kaalikääryleissä paljon rasvaa?
Viimeksi kun ostin kääryleitä ja käytin niitä mikrossa, niin lautaselle ei ainakaan tullut kuin nimeksi rasvaa, eikä sille maistuneetkaan.
Saman firman ovat eiliset ostamanikin.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #841 : 16.06.10 - klo:12:03 »

Onko kaupan kaalikääryleissä paljon rasvaa?
Viimeksi kun ostin kääryleitä ja käytin niitä mikrossa, niin lautaselle ei ainakaan tullut kuin nimeksi rasvaa, eikä sille maistuneetkaan.
Saman firman ovat eiliset ostamanikin.

Ei näyttäis ainakaan Atrian kaalikääryleissä olevan kuin 4,9g rasvaa/100g ja kaloreitakin vain 110/100g, joten ihan kevyttä syötävää ovat.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #842 : 16.06.10 - klo:12:13 »

Kiitos, Tiina.  [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #843 : 16.06.10 - klo:12:24 »

Kaikissa valmisruuissahan kerrotaan pakkauksessa rasvan ja kalorien määrä joten sieltä kannattaa tarkistaa. [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #844 : 21.06.10 - klo:14:51 »

Meinaapi mulla vatsa reagoida tuohon runsaaseen kasvisten syöntiin. No, kaipa se tottuu jossain vaiheessa.
Kevyellä linjalla kuitenkin jatketaan, isompia repsahduksia ei ole tullut, eikä toistaiseksi ole ollut edes kovin vaikeaa noudattaa kevyempää linjaa koska isompia mielitekoja ei ole ollut. Viikonloppukin meni ihan mukavasti. [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #845 : 21.06.10 - klo:14:57 »

Meinaapi mulla vatsa reagoida tuohon runsaaseen kasvisten syöntiin. No, kaipa se tottuu jossain vaiheessa.
Kevyellä linjalla kuitenkin jatketaan, isompia repsahduksia ei ole tullut, eikä toistaiseksi ole ollut edes kovin vaikeaa noudattaa kevyempää linjaa koska isompia mielitekoja ei ole ollut. Viikonloppukin meni ihan mukavasti. [:-)]
Hienoa Tiina !  [:5]
Pienistä repsahduksista palataan vaan arkeen, siinä se.  [:-)]
Sanoo paraskin puhuja ja ikuinen laihduttaja.  :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #846 : 21.06.10 - klo:15:01 »

Tuleeko kypsennetyistä kasviksistakin ongelmia?
Mulle ei sovi omena eikä porkkana; niistä tuli maha pahuksen kipeäksi. Mutta viinirypäleet ja naposteltavan kokoiset tomaatit ei tuota ongelmia. Eikä kypsennetyt kasvikset... ellei nyt ylenpalttisesta sipulinsyönnistä tulevia "ilmavoimia" oteta huomioon!  [:-DD]

Nyt on hyvä aika keventää: tuoretta perunaa ja kukkakaalia. Ihan tosi vähän suolaa ja voisulaa päälle. NAM!  [:-P]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #847 : 21.06.10 - klo:15:24 »

Kypsennetyistä ei juurikaan tule ongelmia, mutta kun syön nyt aika paljon salaattia, siis jotain salaatinlehtiä+tomaattia+kurkkua+paprikaa ja sen sellaista, niin niistä meinaa tulla.

Kukkakaalia keitettynä ja uusia perunoita syötiin eilen grillattujen jauhelihapihvien kanssa. Mutta EI voita, Oivariini balansiaa vaan :-)).

Nyt on kyllä ihan paras aika tosiaan keventää kun kaikkea ihanaa alkaa olla torilla ja kaupoissa tarjolla. Näytti olevan jo niitä mun himoitsemia nauriitakin, juhannukseksi täytyy niitä ostaa.
« Viimeksi muokattu: 17.08.10 - klo:16:12 kirjoittanut Tiina »
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #848 : 21.06.10 - klo:15:27 »

Paprika saattaa olla turhan tuhtia tavaraa raakana, mutta maistuu kyllä hyvältä!  [:-I] [:-)]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #849 : 21.06.10 - klo:15:30 »

Paprika saattaa olla turhan tuhtia tavaraa raakana, mutta maistuu kyllä hyvältä!  [:-I] [:-)]

Varsinkin ne pitkänomaiset paprikat, myyntinimi taitaa olla Ramiro, ne on tosi hyviä ja makeita.
Kirjattu

Marjuli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nurmijärven mummo
« Vastaus #850 : 21.06.10 - klo:16:59 »

Huh! Huomasin, että olen käynyt tässä ketjussa viimeksi vuonna 2008. No, viime vuosi olikin minulle täysin mätä. Kaikenlaista kremppaa ja paino nousi, kun söin "murheeseeni".

Tämä vuosi on hyvä ja olen pudottanut maaliskuun puolesta välistä painoa 15 kg. Ryhdyin elävän ravinnon syöjäksi Floridassa ja pysynyt siinä toistaiseksi. Krempat ovat kadonneet ja kävelen melkein normaalisti. Ei verenpainetta, ei huonoa oloa! Parasta on, että pystyin jättämään verenpainelääkkeet pois. En rupea paasaamaan tästä jutusta, mutta minun juttuni tämä on! Kaikille se ei sovi... tai siis sopisi kyllä, mutta eivät halua ryhtyä moiseen. Hankalaahan se joskus on. Varsinkin jos matkustelee pitkin Keski-Eurooppaa Tanten kanssa ja täytyy idättää siemeniä auton takaikkunalla.  [:-DD]
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #851 : 21.06.10 - klo:17:22 »

Mitä rasvasempi sen parempi... [:-P] ja aitoa voita, ei mitään kevytlevitteitä! ja paino putoo!!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #852 : 22.06.10 - klo:09:24 »

Mulle tästä painonpudotuksesta tuntuu nyt tulevan vähän isompikin juttu kun ihan vaan kehon kevennys. Haluan syödä terveellisesti ja siksi en syö esimerkiksi voita. Mulle taas tuo Marjulin juttu ei sopisi sen takia koska olen sen verran laiska että en jaksaisi mitään ituja idätellä ja muutenkin tuo elävän ravinnon syöminen tuntuu minusta hankalalta. Niinkuin Marjuli sanoi, se ei sovikaan kaikille ja vaatisi varmaan vielä paljon enemmän sitoutumista kuin tämä tavallisen kevennetyn ruokavalion noudattaminen. Mutta toki jokainen taaplaa tyylillään ja vastaa omista valinoistaan.

Sitä haluaisin Marjulilta vielä kysyä että etkö kaipaa ns. lämpimiä aterioita?
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #853 : 24.06.10 - klo:00:12 »

Tänään koitti vihdoin se päivä, että me Pasin kanssa painetaan saman verran: 65,7 kiloa!  :-))
Pahimmillaan painoeroa on ollut noin 14 kg... mun "hyväksi"  [:-I] [:17]
Nyt Pasi on monen vuoden motkotuksen jälkeen alkanut syödä työaikana ja paino on pompsahtanut aika yllättäen  [:-)]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #854 : 24.06.10 - klo:00:39 »

Mulle tästä painonpudotuksesta tuntuu nyt tulevan vähän isompikin juttu kun ihan vaan kehon kevennys. Haluan syödä terveellisesti ja siksi en syö esimerkiksi voita.

Uskallatko sä enää koskaan tulla meille?  [:´((]

Sivu luotiin 0.125 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.