Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kehon keventäjien kerho!  (Luettu 19735 kertaa)

pia58

• Konkari
  • Poissa Poissa
    • Pian päiväkirja
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #945 : 13.11.10 - klo:09:02 »

HYVÄ Tiina, hiljaa hyvää tulee. Asel askeleelta saavutat päämäärän määrätietoisesti  [KIPPIS]
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #946 : 13.11.10 - klo:10:56 »

Onnea Tiina,hieno saavutus.  [:5]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #947 : 14.11.10 - klo:15:24 »

Hienoa, Tiina!  :-))
Eihan ne ylimaaraiset kilot ole tulleetkaan yhdessa vuodessa, eli ei tuota laihtumistakaan voi nopeuttaa! Ihan hyva tahti!

Meilla toissa yksi mies laihdutti pariin otteeseen, HUOM!, pariin otteeseen tosi nopeasti ja rajusti ja ne kilot tuli kylla hirmuista vauhtia takaisin. Ei siis muuttanut pysyvasti ruokatottumuksia terveelliseen suuntaan, vaan on vetanyt jonkun ihan jarjettoman tiukan kuurin.  [:-I]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #948 : 01.12.10 - klo:10:29 »

Kotiin tullessa näytti, että paino on pysynyt loman aikana ennallaan. Ekalla viikolla tuli syötyä todella paljon ja sen huomasi ihan peilistä.  :-O
Onneksi riisi ja curry alkoi aika nopsaan tympiä. Loppulomasta tuli syötyä ihan olemattoman vähän.
Nyt kuitenkin kotona, muutamassa päivässä, paino on noussut 1,5 kiloa. Olen yrittänyt litkiä vettä, mutta vieläkin tuntuu, ettei nestetasapaino ole ihan kohdillaan. Goassa ei retkeillessä koskaan tiennyt, missä on seuraava mahdollisuus käydä vessassa ja tuli juotua ehkä hiukan liian vähän siihen hillittömään hikoiluun nähden, vaikka koitin kyllä olla tarkkana. Yksi suomalainen oli 3 päivää sairaalassa tiputuksessa just sen takia, kun lähti bussi-retkelle, eikä uskaltanut juoda.  [?]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #949 : 03.12.10 - klo:21:04 »

Olisittepa nähneet Pasin ilmeen, kun kerroin tän aamun painon  [:67]
Vatsa ei edelleenkään toimi normaalisti, vaan tuntuu, että kaikki mitä mä syön, jää jonnekin tuonne sisuksiin. Vettä olen koittanut juoda reippaasti.

Mä heitin Pasille, että nyt otin rankat keinot käyttöön lomakilojen karistamisessa ja poistatin yhden hampaan. Kai siinä muutama gramma lähti?  [:-DD]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #950 : 03.12.10 - klo:21:07 »

Olisittepa nähneet Pasin ilmeen, kun kerroin tän aamun painon  [:67]
Vatsa ei edelleenkään toimi normaalisti, vaan tuntuu, että kaikki mitä mä syön, jää jonnekin tuonne sisuksiin. Vettä olen koittanut juoda reippaasti.

Mä heitin Pasille, että nyt otin rankat keinot käyttöön lomakilojen karistamisessa ja poistatin yhden hampaan. Kai siinä muutama gramma lähti?  [:-DD]

Osta apteekista jotakin "lempeää" keinoa mikä auttaa vatsan toimintaan. Ei siis risiiniöljyä. :-))

PS. Mä oon syönyt kolme joulutorttua! :-O
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #951 : 03.12.10 - klo:21:29 »

Osta apteekista jotakin "lempeää" keinoa mikä auttaa vatsan toimintaan. Ei siis risiiniöljyä. :-))

PS. Mä oon syönyt kolme joulutorttua! :-O

Joulutorttuja? NAM! Mä ostin tänään niitä melkein valmiita levyjä ja viime vuotista luumumarmeladiakin taitaa kaapissa olla. Täytynee viikonlopun aikana paistaa muutama. Osan niistä levyistä voisi tehdä Aura-juustolla  [:-P]

Eiköhän toi vatsa tuosta pikkuhiljaa ala toimia. Toivottavasti ennen kuin lomakiloja on kertynyt hurjan paljon!

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #952 : 03.12.10 - klo:21:33 »

Tää menee nyt vähän ohi aiheen mutta menköön, mä laitoin tortuntäytteeksi Dronningholmin uutuutta omena-kanelimarmeladia ja mun mielestä se on melkeen parempaa kun luumu.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #953 : 03.12.10 - klo:21:41 »

Lisää off topiccia...

Hyvä linkki Marlelta
http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=19385.0

viime viikolla oli omalta osalta mm 5 vuoden välein oleva terveystarkastus...  [:16]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #954 : 03.12.10 - klo:21:46 »

Lisää off topiccia...

Hyvä linkki Marlelta
http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=19385.0

viime viikolla oli omalta osalta mm 5 vuoden välein oleva terveystarkastus...  [:16]

Sunnuntaina oli kuulemma (Pasi näki Iltalehden nettisivuilta) mun kantapaikassa, eli Järvenpään Mäkkärillä, 4 varusmiestä saanut ruokamyrkytyksen. En ole uskaltanut mäkkärillä käydä tällä viikolla, vaikka järki sanoo, että jos ainoat sairastuneet kuuluu samaan varusmiesporukkaan, niin ne on matkalla käynyt jossakin pikkukiskalla ja saaneet sen ruokamyrkytyksen sieltä!  [:-I]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #955 : 03.12.10 - klo:21:46 »

Mitäs punastelet, tuliko moitteita? [:-I] :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #956 : 03.12.10 - klo:21:54 »

Tää menee nyt vähän ohi aiheen mutta menköön, mä laitoin tortuntäytteeksi Dronningholmin uutuutta omena-kanelimarmeladia ja mun mielestä se on melkeen parempaa kun luumu.
Kiitos vinkistä.  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #957 : 03.12.10 - klo:21:55 »

Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #958 : 16.12.10 - klo:11:50 »

Tänään kävin taas terveyskeskuksessa hoitajan luona "kontrollissa". Paino ei ollut pudonnut kuin noin kilon mutta verensokerit on nyt kohdallaan ja verenpaine meinaa alkaa olla jo liian alhainenkin. Olinkin ihmetellyt kun mua välillä äkkiliikkeissä menaa huipata ja hoitaja sanoi että se voi olla oire siitä että verenpaine on ajoittain liian alhaalla. Mullahan on nimittäin lääkitys verenpaineeseen ja voi olla että sen määrää joutuukin kohtapuoleen tarkistamaan.
Siihen kuitenkin olen nyt tyytyväinen että se diabetes-peikko ei nyt ole enää kurkkimassa ihan oven takana vaan olen saanut sen häädettyä kauemmas. Paastosokeri oli nyt siis 6,4 ja aterian jälkeinen 6,1 ja näitä arvoja hoitaja piti ihan hyvinä.

Samalla kevyemmällä linjalla siis jatkan edelleen. Hiukan meinaan joulun aikaan herkutella mutta kohtuudella.
Siellä hoitajalla oli nimittäin laitettu sellaisiin läpinäkyviin purkkeihin voikimpaleita jotka kuvasivat rasvan määrää eri tuotteissa. Esimerkiksi 200g suklaalevyssä on rasvaa 65g ja kun sen rasvan määrän näki erillisenä siinä kipossa niin eipä paljoa houkutellut. Samoin viinerin tai munkin sisältämä rasvamäärä erikseen nähtynä melkein yökötti. Ihan tunsi sen rasvan kitalaesssaan [:-DD]. Joten joulunakin suklaat ja joulutortut on mulla säännösteltyjä herkkuja.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #959 : 16.12.10 - klo:12:11 »

Hyvin on pullat uunissa kohdallasi, Tiina.  [:-)] [KIPPIS]
Mielestäni toi on hyvä konsti näyttää oikeesti, mikä määrä rasvaa  ja sokeria tuotteissa on.
Samoin kuin esim kahvipaketeilla havainnollistaa, montako niitä mahtuu painoomme. Mun kohdalla totean, että - kyllä mahtuuu!  :-O
Kirjattu

Sivu luotiin 0.333 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.