Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kehon keventäjien kerho!  (Luettu 19767 kertaa)

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #960 : 05.01.11 - klo:12:31 »

Meillä ei ole vaakaa, mutta jokin aika sitten kävin äitini luona vaa'assa. Tuolloin päätin, että jotain pitää tapahtua, koska painoa oli tullut vielä lisää Otson syntymän jälkeen eikä suinkaan lähtenyt. Eilen kävin vaa'assa ensimmäisen kerran tuon jälkeen ja yllätyksekseni -5 kg  :-O Olen iloisesti yllättynyt ja päättänyt, että vielä lähtee ainakin 10 kg  :-))
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #961 : 05.01.11 - klo:13:54 »

Hienoa Anniina! [KIPPIS]

Mulla tuli joulun tienoissa yksi kilo takapakkia, ja nyt on muka ihan ylivoimaista päästä ensin siitä eroon ja sitten tietysti täytyisi muutenkin jatkaa hyvin alkanutta matkaa :-)). Ja meinaan kyllä jatkaakin, en luovuta.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #962 : 05.01.11 - klo:15:10 »

Hienoa Anniina! [KIPPIS]

Mulla tuli joulun tienoissa yksi kilo takapakkia, ja nyt on muka ihan ylivoimaista päästä ensin siitä eroon ja sitten tietysti täytyisi muutenkin jatkaa hyvin alkanutta matkaa :-)). Ja meinaan kyllä jatkaakin, en luovuta.

Kiitos Tiina  :-)) Sinulla on kyllä tosi upeasti mennyt tuo elämäntapamuutos  [:-)] Sinullekkin tsemppiä jatkoon  [:-)]
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #963 : 06.01.11 - klo:08:48 »

Joulu toi odotetut 1.5 kiloa entisten lisäksi.
Tarttis varmaan tehrä jottain  [:-I] :-))

Anniinalle  [KIPPIS]
Tiina kyllä sä saat sen pois kun muutenkin olet paljon jo pudottanut  [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #964 : 08.02.11 - klo:15:36 »

Olipas tämäkin ketju taas kauas tipahtanut :-)).
Eikä mullakaan ole mitään uutta raportoitavaa, paino on pysynyt joulun jälkeisestä ajasta asti samoissa lukemissa, ei ole noussut mutta ei pudonnutkaan [:-/]. Ja reilun kuukauden päästä menen taas terveydenhoitajan luo kontrollikäynnille. Nyt on ryhdistäydyttävä, tai enhän mä muuten kehtaa mennä sinne.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #965 : 11.02.11 - klo:14:41 »

Olipas tämäkin ketju taas kauas tipahtanut :-)).
Eikä mullakaan ole mitään uutta raportoitavaa, paino on pysynyt joulun jälkeisestä ajasta asti samoissa lukemissa, ei ole noussut mutta ei pudonnutkaan [:-/]. Ja reilun kuukauden päästä menen taas terveydenhoitajan luo kontrollikäynnille. Nyt on ryhdistäydyttävä, tai enhän mä muuten kehtaa mennä sinne.

Toi painon putoamisen pysähtyminen voi olla ihan hyväkin juttu! Elimistö ehtii unohtaa, että siltä on huijattu sille kuuluvia kaloreita. Eli sen sijaan, että tavoite olisi pudottaa 20kg, sun pitää ajatella, että nyt seuraava ponnistus ja kymppi painosta pois!  [:5]
Kauanko siinä ekassa kympissä meni?

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #966 : 11.02.11 - klo:14:46 »

Puolisen vuotta meni kymmenen kilon pudotuksessa, ja sehän mulla oli tavoitteenakin että hitaasti mutta varmasti. Nyt en vaan oikein meinaa saada uudestaan kunnolla juonen päästä kiinni, lipsumista tapahtuu ihan liikaa.  [?]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #967 : 11.02.11 - klo:14:48 »

Puolisen vuotta meni kymmenen kilon pudotuksessa, ja sehän mulla oli tavoitteenakin että hitaasti mutta varmasti. Nyt en vaan oikein meinaa saada uudestaan kunnolla juonen päästä kiinni, lipsumista tapahtuu ihan liikaa.  [?]

Etsi tästä ketjusta se kohta, kun aloitit, ja matki sieltä!  :-))

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #968 : 11.02.11 - klo:14:56 »

Katselin tuolta Painoketjusta, että miten "rivakka" aloitus mulla oli  [:-DD]
 Vuosi oli varmaan 2007?
pe 7/9  74.8 kg
pe 14/9 74.2 kg (-0.6kg)
pe 28/9 74.6 kg (KÄÄK!) ruoan jälkeen 
ke 03/10 74.8 kg illalla nälkäisenä kuin susi 
pe 02/11 73 kg
ma 12/11 72 kg (-2.8 kg)
pe 16/11 71.6kg (-3.2 kg)
pe 30/11 72 kg (kääk!)
la 29/12 72 kg Joulun ja sairaslomien jälkeen. Ei paha!

Eli 2,5 kk ja mä sain 2,8 kiloa pois. Ei mikään hurja vauhti!  [:-I]

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #969 : 02.03.11 - klo:11:25 »

Otson kanssa kotona ollessa paino nousi vielä raskauskiloistakin ja nyt niistä olisi päästävä eroon. Loppuvuodesta minulla tippui 5 kg paino, mutta jämähti siihen. Kävin työterveydessä tarkastuksessa ja keskustelin samalla terveydenhoitajan kanssa. Meillä ruokavalio onkin aika hyvin kohdallaan, ongelman muodostaa vain liian suuret annoskoot sekä makeat. Annoskoon pienentämistä ja kasvisten määrän lisäämistä entisestään olen tässä harjoitellut viikon verran. Eilen kotiin mennessä oli aivan hirveä nälkä ja tuntui, että se vaivaa koko illan, vaikka söin omenaa ja päärynää. Koiria piti lähteä käyttämään ulkona ja käveltiinkin reippaasti noin 40 min ja nälkä hävisi  :-)) Pitää vaan muistaa tämä jatkossakin: Kun nälkä vaivaa, lähde lenkille (ei jääkaapille)  :-))

Raportoidaan tänne, jos tulee raportoitavaa.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #970 : 02.03.11 - klo:12:06 »

Olen huomannut tuon saman kuin Anniinakin, jos nälkä pääsee kauhean kovaksi niin tuntuu että vaikka kuinka söisi niin silti on aina vaan nälkä.

Joulukilon olen nyt saanut pois mutta muuten ei edistystä ole pahemmin tapahtunut, huolet painaa niin ei jaksa keskittyä ruokavalion niin paljon kun pitäis. [:-(] Toisaalta välillä on niin ettei ruokakaan yhtään maistu kun märehtii asioita.

Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #971 : 07.03.11 - klo:11:27 »

Ensimmäinen viikko -2,5 kg. Eiköhän tahti tuosta nyt hidastune, kun nesteet on poistettu  [:-I] Mutta tyytyväinen täytyy olla, paljon enemmän kuin olin ajatellut. Olen pyrkinyt syömään järkevästi 1200-1500 kcal päivässä.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #972 : 27.04.11 - klo:20:31 »

Joku vieras luki tätä vanhaa ketjua, jossa me alunperin alettiin suunnitella laihduttamisen aloittamisen harkitsemista!  [:-DD]
Mukavasti vierähti aikaa, kun luin ketjun läpi!  :-))
http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=3123.0

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #973 : 11.06.11 - klo:16:53 »

Keho on keventynyt 8 kiloa ja tuntemukset ovat pelkkää iloa!  [:-)]
Tää homma alkoi easy diet keitoilla, joista tulin tosi kipeäksi, mutta samalla hävisi nälän tunne ja oli helppo jatkaa. Hiilareita koitan välttää, löysin leivän, jossa sitä on vähemmän kuin muissa ja ihan lähileipää. Kumpa sama fiilis jatkuisi.
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #974 : 11.06.11 - klo:18:03 »

Olen iipa iloinen saavutuksistasi. [:-)]  Kuitenkin varoitan niistä ns. maksa-arvoista mm. Tarkistathan  ne usein. Joskus nuo laihdutusjutut käyvät sisäelimien päälle. Toivon, että sinulla menee laihdutuksen kanssa hyvin. Toisin kuin minulla. Ei siis millään lailla. [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Sivu luotiin 0.243 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.