Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kehon keventäjien kerho!  (Luettu 19810 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #1035 : 21.06.12 - klo:00:24 »

Onpas tää taas pudonnut kauas!  [;-)]
Mä huomasin sellaisen jutun, että kun lopettaa syömisen, paino putoaa kuin itsestään!  [:-DD]
Nämä yövuoroviikot on mulle vaikeita, kun nälästä huolimatta mikään ei maistu. Paitsi ehkä suklaa ja sipsit. Oikeesti ottaa päähän, kun en keksi, miten järkevä syöminen onnistuisi, mutta olihan se herätessä kiva huomata, että olen alimmassa painossa pitkään aikaan!  [:-I]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1036 : 17.08.12 - klo:04:27 »

Meillä on töissä nykyään tehty syöminen niin vaikeaksi, että tulee syötyä paljon vähemmän. Tässä valvomossa ei saa (saisi) enää syödä, eli eväät pitäisi raahata kahvioon ja lämmittää viime vuosituhannelta olevalla tehottomalla mikrolla ja syödä kuunnellen, kun joku kesäsiivooja huutaa swahilia handsfreehen  [:-I]

Mun on helpompi saada ruoka alas, jos voin tehdä sen työpisteessä tai mieluiten samalla netissä surffaten. Tulee hiukan niinkuin huomaamatta syötyä  [:74] [:20] [:16]
No, en mä syömishäiriöiseltä näytä.... välillä vaan tuntuu niin hankalalta.  [:-(]

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1037 : 17.08.12 - klo:10:43 »

Mulle lääkärihoitajatäti tietenki sano, että pitäs
alakaa syömään lissää, ku syön kuulemma liian
vähän. Mutta ku ei uppoo, ni ei uppoo. Onkohan
mulla syömishäiriö?  :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1038 : 23.08.12 - klo:12:08 »

Pitkästä aikaa 1990-luvun lopussa Jenkeistä ostetut Levikset menee kiinni eikä ahdista vyötäröltä. Reisistä lepattaa ja malli on tosiaan viime vuosituhannelta. Jostain syystä ne on selvinneet 5 muutosta mun mukana  [:-)]

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1039 : 20.10.12 - klo:14:48 »

-25 killoo toissa joulusta ihan itekseen.  [:-I]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1040 : 20.10.12 - klo:14:56 »

Hyvä, Marleena  [:5]
Mahtaisko sua enää tunnistaa??? Varmaan kevyempi olla ja liikkua!  [:-)]

Hiukan kyllä hirvitti, kun tää ketju pompsahti esiin just, kun ollaan lähdössä juustoja maistelemaan ENNEN kolmen ruokalajin illallista!  [:-DD]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1041 : 10.01.13 - klo:09:32 »

Eilisessä Jutta ja superdieetit ohjelmassa serkkulikka Riitta sai melkein 30 kiloa pois. Ohjelma tulee uusintana lauantaina Liviltä klo 21  [:-)]
http://www.livtv.fi/ohjelmat/jutta-ja-puolen-vuoden-superdieetit/etusivu/uutinen/jakso-2-riitta-ennen-ja-jälkeen

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1042 : 10.01.13 - klo:14:41 »

-28 kg  kahessa vuodessa. Vielä kun tippuis saman
verran, ni ois aika hyvä.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1043 : 12.01.13 - klo:13:06 »

-28 kg  kahessa vuodessa. Vielä kun tippuis saman
verran, ni ois aika hyvä.

Hyvä saavutus!  [:5]
Piti tulla lisäämään, että parempi kuin hyvä, sillä kun sä et pysty sen kipeän polven kanssa kirmaamaan lenkkipolulla, vaan olet joutunut pelkällä ruokavaliolla tekemään tuon pudotuksen!

Mä käyn melkein joka aamu vaakalla ihan vaan siksi, että huomaan heti, jos paino alkaa nousta. Toppahousukaudella ei edes vaatteista huomaa, jos jotakin tapahtuu. Pääsisäisen aikaan yksi vuosi olin ihmeissäni, kun olisi pitänyt saada farkut jalkaan. Eikun rättikauppaan ostamaan isompia!  [:17]
« Viimeksi muokattu: 12.01.13 - klo:13:10 kirjoittanut Kaija »
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #1044 : 12.01.13 - klo:14:03 »

Huokaus! ja pitkä.......... [:-I]
Painoindeksisi on: 33,6

Se tarkoittaa, että olet merkittävästi lihava. Sinulla on suositukseen nähden liikapainoa 25 kiloa.

Miten tähän ollaan tultu? ja miten tästä jatketaan... liikkuminen ei onnistu kipeän polven vuoksi. Kipeän polven vuoksi pitäisi liikkua että se ei olisi niin kipeä. Mahdoton yhtälö.  [:-/] [:-I]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1045 : 21.02.13 - klo:23:00 »

Pitäiskö huolestua, kun paino putoaa melkein itsekseen? Tänä aamuna 60,4. En meinannut uskoa tulosta ja nostin vaakan toiseen paikkaan. Sama tulos.
Mulla kyllä haaveena ollut jo pitkään nähdä lukema 59,9. Ehkä se saa alitajuisesti miettimään syömisiä? Töissä tulee syötyä tosi vähän, syistä jotka olen jo aiemmin kertonut. Mä en vaan pysty keskittymään syömiseen kahviossa. Muuten kyllä käyn mäkillä ja hesellä ( simppeleitä hamppareita ilman liikoja majoneesikastikkeita ja ranskalaisia) ja eilen illalla iski ahmimiskohtaus ja söin joululta jääneitä konvehteja. Joo, karkin syönti vähentynyt. Mutta sitten taas herkuttelen latte-kahvilla, missä on pari tl sokeria.
Olo on kuitenkin hyvä, eli ei kai tässä hätää?  [:-)]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #1046 : 22.02.13 - klo:08:36 »

Onko sulta Kaija mitattu veren rasva-arvoja milloin viimeksi, siis kolesterolit ja triglyserit yms. Nehän kertoo aika paljon omasta terveydentilasta.
Mulla olis Mehiläisen labrassa lähete, kunhan saisin joku aamu raahattua itseni sinne. Pyysin sitä itse lääkäriltä kun kävin kylläkin ihan muissa asioissa siellä vastaanotolla.

Mulla on paino pudonnut marraskuusta 8 kg. En oo kauheasti viitsinyt tuota hehkuttaa, vaikka tyytyväinen olenkin, on niin monta kertaa epäonnistuneet nää mun yritykset.
Katson nykyään tosi tarkasti minkälaista ruokaa suuhuni laitan. Lähinnä yritän vältellä kaikkia teollisia tuotteita missä on lisäaineita. Nykyisin syön pelkästään ruisleipää, sellaista perinteistä lisäaineetonta hapanruislimppua ja ns. vaaleat leivät olen hylännyt kokonaan. Lisäksi syön paljon kasviksia, hedelmiä ja marjoja. Rasvoina on kylmäpuristetut rypsiöljyt. Lihaa syön tosi vähän, kalaa pari kertaa viikossa, broileria jonkun verran.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #1047 : 22.02.13 - klo:08:59 »

Hampurilaiset on kyllä aika ravintoköyhiä, paljon rasvaa ja lisäaineita ja tosi vähän kuitua. Toi sämpylä varsinkin on mulle ihan kauhistus ja sitä ihmettelen miten hampurilaisessa voi olla 7g sokeria :-O.

http://www.mcdonalds.fi/fi/ruoka/tuotteet/hampurilaiset/hampurilainen_tuotetiedot.html

En siis tietenkään halua olla kenenkään ruokapoliisi, mutta tänä päivänä tulee niin paljon kaikkia ruokaan liittyviä juttuja esiin, että on hyvä miettiä mitä itse haluaa syödä. Nyt on tämä hevosenlihajuttu ja joku aika sitten oli juttua siitä värjätystä sianlihasta jota myytiin nautana. Ihme juttu, kun niinkin tavallisesta asiasta kuin ruoka ja syöminen, on tehty nykyään niin monimutkaista.
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1048 : 23.02.13 - klo:07:10 »

Marleenalle   [KIPPIS]
ja Tiinalle   [KIPPIS]  [:72]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #1049 : 25.02.13 - klo:08:50 »

Kiitos Evis [:30]. Kannustus auttaa jatkamaan projektia, katsotaan nyt kuinka tän akan tällä kertaa käy [:-DD].
Kirjattu

Sivu luotiin 0.266 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.