Lainaus käyttäjältä: TiinaS - 17.01.21 - klo:22:06Lainaus käyttäjältä: Kaija - 16.01.21 - klo:23:03Tiinalta terkkuja. Tiina on hurahtanut vähähiilihydraattiseen ruokavalioon, ja nyt -21kg. Toivottavasti Repellä on kaikki hyvin! Tämä oli hyvä "hurahtaminen", käyttääkseni tuota Kaihan ilmaisua, koska vähähiilihydraattinen ruokavalio pelasti mun elämän. Olen tosiaan laihtunut yli 20kg ja terveys on parantunut monella saralla.Tuota. Mä taisin myös pohtia, että eihän Repe kuole nälkään?
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 16.01.21 - klo:23:03Tiinalta terkkuja. Tiina on hurahtanut vähähiilihydraattiseen ruokavalioon, ja nyt -21kg. Toivottavasti Repellä on kaikki hyvin! Tämä oli hyvä "hurahtaminen", käyttääkseni tuota Kaihan ilmaisua, koska vähähiilihydraattinen ruokavalio pelasti mun elämän. Olen tosiaan laihtunut yli 20kg ja terveys on parantunut monella saralla.
Tiinalta terkkuja. Tiina on hurahtanut vähähiilihydraattiseen ruokavalioon, ja nyt -21kg. Toivottavasti Repellä on kaikki hyvin!
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 17.01.21 - klo:22:15Lainaus käyttäjältä: TiinaS - 17.01.21 - klo:22:06Lainaus käyttäjältä: Kaija - 16.01.21 - klo:23:03Tiinalta terkkuja. Tiina on hurahtanut vähähiilihydraattiseen ruokavalioon, ja nyt -21kg. Toivottavasti Repellä on kaikki hyvin! Tämä oli hyvä "hurahtaminen", käyttääkseni tuota Kaihan ilmaisua, koska vähähiilihydraattinen ruokavalio pelasti mun elämän. Olen tosiaan laihtunut yli 20kg ja terveys on parantunut monella saralla.Tuota. Mä taisin myös pohtia, että eihän Repe kuole nälkään? Mites se Repekään kuolis kun en minäkään Ja se kyllä vetelee edelleen pullaa ja keksiä entiseen malliin.