Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kehon keventäjien kerho!  (Luettu 19742 kertaa)

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #45 : 23.01.07 - klo:08:22 »

Keventäjät esiin ja painoa alas  :-)) [:-DD] :-))
Kirjattu

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 23.01.07 - klo:11:16 »

-100g kolmen päivän jälkeen. No paree niin kuin ei mitään. Nyt sitten luulen että painoa on tippunut 2 kiloa kaikenkaikkiaan  [:-)]. Toiset kaksi vielä Pertunmaan tapaamisiin.
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #47 : 23.01.07 - klo:11:26 »

[:-)]  Kyllä täällä mukana ollaan, tähänkö ketjuun sitten kirjoitellaan?   

Peilin edessä on pyöritty, tietty päivittäin myös vaaka käy ahkeraan ja kirjaan joka suupalan. Nyt on kuin suolitukos menossa parempi on, jos tänään en punnitse.

-pari kiloa.  Välillä mietin mitenkähän sen toivotun painon saa pysymään  [:-I]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #48 : 23.01.07 - klo:12:49 »

Pihalintu,opettelemalla niitä hyviä ja kevennettyjä ruokailutottumuksia ja tapoja samaan aikaan,kun kiloja pudotat.Ei ne pudotetut kilot muuten pysy poissa,jos ei muuta lopullisesti syömis-ja ruokailutapojaan.
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 23.01.07 - klo:13:26 »

Mulla lipsuu nyt pahemman kerran. Lauantai oli karkkipäivä, joten ei morkkiksia siitä, vaikka söin suunnilleen kaikki herkut mitä eteen tuli ja niitähän tuli kun oli ensin lasten karkkipäivä ja sitten vielä oltiin kylässä ja siellä oli pizzaa ja muuta herkkua.

Sunnuntaina istuskelin kavereiden kanssa kahvipöydässä tuntikausia, eikähän se käsi kurissa pysynyt. Sinne se keksilautaselle eksyi ihan jatkuvasti.Tuhma käsi. Ei ole aina ihan hallinnassa...  [:-//]

Eilen oli vähän parempi päivä, mutta jotenkin jatkuvaa taistelua taas syömähimon kanssa. Söin siis ihan normaalit ateriat, kyse oli lähinnä herkuttelusta kieltäytymisestä. Eli en mitenkään nälkää näe muutenkaan, joten luulisi olevan ihan kohtuullista jättää ne ylimääräiset pupeltamiset. Vaan kun...

Äsken löysyin itseni namikaapilta suklaata kädessä. Jalat vei ja kädet otti.  :-)) Vaadittiin melkoista tahdonvoimaa ottaa se käden liike haltuun ja laittaa se suklaa ihan siivosti vaan hyllylle. Se onnistui vielä, mutta jotenkin tuntuu, että tänään olisi erityisen helppoa sortua syömään nami- ja keksikaappikin tyhjäksi.

Nyt on jotenkin jäänyt herkutteluvaihde taas päälle  [:-(]

Missä motivaatio? Se karkasi jonnekin. Jos olette nähneet, niin sanokaa, että tulee heti kotiin  :-))
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #50 : 23.01.07 - klo:13:30 »

Täältä tulee motivaatio, Ullu...huis, sinne tuli  :-))

Miulla nyt paino jumittaa. Syön edelleenkin samallalailla kuin kaksi ekaa viikkoa, mutta keho heitti säästöliekille. Tämän vaiheen kun jaksaa, niin eiköhän tuo taas lähde tippumaan  :-))
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #51 : 23.01.07 - klo:13:33 »

Minäkin oon sortunu [:´(], eilen tais tulla syötyä vaikka ja mitä! No ei kovin paljon, täytekeksejä kahvin kans 3 koko päivän aikana, sitten karkkia muutama isännän pussilta...ja omena...ja sitten makkaraa! Voissa paistettuja makkaroita...ähhh tuota isäntää ku herkuttelee...niin ja hilloja vielä illalla ja väliin leipää juustoa jne...paino ei puonnu eilen yhtään... [:-(]
Tänään on taas suu kiinni...vain yks keksi aamulla...sitten ei kun kahvia ja näkkäriä...kurnii jo!

Ullulle motivaatiota täältä kans! Huis...kuhan ei itteltä menis kokonaan. [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mustarastas

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 23.01.07 - klo:13:58 »

Minä voin antaa osan motivaatiostani sinulle Ullu - tehdään niin, että minä syön ne keksit, karkit ja muut ja sinä vain katsot vierestä kun minä syön - ja tulet itse kylläiseksi. Ajattele - miten ähky olo tulee siitä makeasta ja ne keksitkin ovat pelkkiä lisäainemössöjä - ties mitä niistäkin tulee, kasvaa  luomia ja paiseita joka paikkaan.   [:-DD]   Tai tee mielikuvamatka karkkimaahan ja syöt siellä itsesi niin ähkyksi ettet jaksa edes paikaltasi nousta. Tai kuvittele että ne keksit ovat tuhatjalkaisia jotka vain näyttävät kekseiltä, mutta oikeasti  [:67]
No  -oikeasti - pidät vain pitkän paussin makeasta ja varsinkin pizzoista. Rasva on ällöä, jää kitalakeen sellainen kalvo - ihan kuin olis suu palanut joskus ja nahka kitalaesta irtoilisi. [:64]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #53 : 23.01.07 - klo:14:53 »

Täytyy sanoa Kaj:lle että laittaa Ullun ja lasten karkkikaapin lukkoon ja avain piiloon  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #54 : 23.01.07 - klo:21:37 »

:-))     ja ohjeita riittää, ehtis vaan kaikki lukea  ja ottaa vaikka jotaikin tavaksi    :-)) 

http://www.kutri.net/jumitus.html

http://www.suklaayhdistys.com/suklaaterveys.php

http://www.verkkoklinikka.fi/   täällä blogeissa näkyy myös olevan "retkahtaneita"
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 23.01.07 - klo:21:57 »

"Yhdeksän ihmistä kymmenestä pitää suklaasta. Se kymmenes valehtelee. (John Q. Tullius)" [:-DD]
Kirjattu

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy
« Vastaus #56 : 23.01.07 - klo:22:04 »

[:-DD] [:-DD] [KIPPIS]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #57 : 23.01.07 - klo:22:09 »

Minä olen karkkilakossa ja on ihan helppoa... [:-)]
Manteleita napsin,vievät kuulemma karkin himon pois ja nostaa veren sokeritasoa ettei siksi makeaa tee mieli.hmmm....ei tee.. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #58 : 23.01.07 - klo:22:22 »

Mä olen kanssa karkkilakossa ja syön niitä kromitablettaja.  [:´(]
Ja karkkia tekee mieli, kyllä on vaikea kävellä karkkihyllyn ohi kaupassa.  [:´((]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 23.01.07 - klo:22:50 »

Mä olen kanssa karkkilakossa ja syön niitä kromitablettaja.  [:´(]
Ja karkkia tekee mieli, kyllä on vaikea kävellä karkkihyllyn ohi kaupassa.  [:´((]

Ai kromia...pitikö ruveta vanhojen autojen puskureita jyrsimään  :-O
Kromia, vai bromia? [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.126 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.