No tällä tavalla minulta on mennyt se 4.4 kiloa ja tosiaan ei tuota vaivaa myöhemminkään aloittaa normaali ravinto, koska sama jatkuu, lisänä vain vähän enemmän syömistä. Tää on nyt se minun normaali ruokavalio tästä lähtien.
niin ja kun mulla ei ole kiire enää laihduttaa. Sen pakollisen neljä kiloa sain jo, loput ovat extraa. Eli toivomus on vielä -3.5 kiloa, mutta ei pakko
. Elikkä aikaa on vaikka kuinka ja kaikki lisägrammat mitkä saan pois ovat siis extraa.
Mutta en minä jatkossakaan ala käyttämään voita ruuanlaitossa, muuta kuin mihin on ihan pakko esim. kalan paistamiseen. Normaalistikin käytän 10 - 15 % kermaa, en siis niitä tosi kuohukuohukermoja. Nyt vaan on kokeilussa niitä kevytversioita. Saas nähdä tykkäänkö edes, jos en niin sitten siirryn taas niihin 10 tai 15 prosenttisiin.
Minulla vaan on tarkoitus tässä omassa ruokavaliossani tehdä linja sellaiseksi että tämänlaisena jatkan sitten myös dieetin jälkeen, eli elämäntapamuutos samalla.
Onneksi en yleensäkään ole kovin perso makeille leivonnaisille yms. joten tätä on helppo pitää tulevaisuudessakin (sitten kun se mahdollinen 8 kilon raja täyttyy)