Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kehon keventäjien kerho!  (Luettu 19821 kertaa)

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Kehon keventäjien kerho!
« Vastaus #240 : 16.02.07 - klo:12:44 »

Ehkä minäkin olisin saattanut kokeilla tuota karppausta, jos en olisi jo aloittanut tätä omaa linjaani. Nyt en viitsi enää vaihtaa tyyliä.

vaan kuten on ollut puhetta, täällä on jokaisella omat metodinsa ja laihtumista on tapahtunut kaikilla, sepä se pääasia  :-))
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #241 : 16.02.07 - klo:12:53 »

Tiinalle  [:-)]  ompas karppaus hauskasti suomennettu.

Meikäläinen ei jaksa mitään ehdottumuuksia noudattaa, mielelläni innostun, etsin ja kokeilen.
Jos jotain voisi oikaista ja poimia sopivat palat = noukkia kuin rusinat pullasta   [:-)] .... noo eihän niin saisi tehdä  [NO]     vai saisiko   :-))
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #242 : 16.02.07 - klo:20:02 »

Tänään tarkistettu:

[:-DD] [:-DD] [:-DD] [:-DD] [:-DD] [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Evis

• Vieras
« Vastaus #243 : 19.02.07 - klo:10:16 »

Eilen sorruin syömään suklaata vähän enempi ja nyt on niin krapulainen olo että yököttää... eli suklaa ei sovi minulle, uskottava on!!!
Tsemppiä kaikille keventäjille!! [:5] [:5] [:5]
Kirjattu

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #244 : 19.02.07 - klo:11:06 »

Mullakin on tullut ihan mukavasti paino alas. -4.8 kiloa ilman mitään turhempia itsensä kiusaamisia. Nyt aamupuuron keittoon  :-)) .

Ja jokainen laihduttaa tavallaan. Joku karppaa joku ei. Mulla on se pieniä aterioita useamman kerran päivässä.
Yleensä mukana yksi iso kuten esim eilen. Ja oli muuten hiilareita. Oli vokkia missä oli kaikki mahdolliset tykötarpeet, vokkipussi + maissia pussi, sokeriherneitä pussi, bambunversoja purkillinen, vesikastanjoita purkillinen, seesamiölyjyä lorautettu päälle mukavasti, seesamisiemeniä, ananaspurkillinen, mantelirouhetta, chilikastiketta ja sweet&sour-kastiketta yms yms. Niin ja tietty lihaa ruskistettuna reilusti.
Ja syötiin tumman riisin kanssa. Oli niin hyvää että ei meinannut lautasen reunat riittää.
Kuitenkin aamulla oli taas tippunut -200g.

Enää 3.2 kiloa siihen haavetavoitteeseen  [:-)]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #245 : 19.02.07 - klo:11:16 »

Minä en ole edes uskaltanut käydä puntarilla viime viikon jälkeen.Oltuani lastenlasten luona syömiset meni kyllä ihan "pipariksi"   [:-(] En jaksanut pitää kirjaa syömisistäni ja lasten kanssa tehtiin kaikenlaisia ihania herkkuja,joita minunkin oli ihan pakko myöskin syödä  [:20]
No lauantaista asti olen taas ollut "kiltti tyttö"  :-)) ja kirjannut ja seurannut syömisiäni tarkkaan.Hitaasti hyvä tulee,sanoi äitini aina aikoinaan monestakin asiasta.En ota hernettä nenääni viime viikosta ja minulla on koko loppuelämä aikaa pudottaa painoani.En pyrikään mihinkään pikalaihdutukseen,koska ei nämä ylimääräiset kilot ole hetkessä tulleetkaan kroppaani.
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #246 : 19.02.07 - klo:11:31 »

Pupulla makoisat Wokit  [:-)]

Yritän entrata tätä elämäntapasyömistäni.
Jonkinverran on syömingit jo muuttaneet luonnettaan, välillä vanha Aatami kuiskailee ja viestittää taas jotain ottamaan. Pikkuhiljaa erotan selvemmin nuo kuiskuttelut ja osaan jo aika hyvin torjua niitä, mutta repsahduksiakin on vielä tullut. Tuota kaikenaikaa syömistä on ollut vuosikymmenet, ei siitä niin helppo ole luopua mutta eteenpäin mennään.
On tosi mahtavaa olla mukana kivassa porukassa, missä itsekukin kampailee ihan omassa sarjassaan  :-))
Kirjattu

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #247 : 19.02.07 - klo:12:07 »

Kyllä minäkin silloin tällöin repsahdan, pakkohan se on. Kuten viime viikolla ostettiin kebab-annokset. Mutta jos saman päivänä ei ollut syönyt kuin aamupuuron ja pari hedelmää, niin eihän siitä tullut kuitenkaan kuin ehkä tuollaiset 1400-1500 kaloria/päivä (kebab-annoksessa kun on noin 1000-1100 kaloria).
Samoin yhtenä päivänä söin laskiaispullan.

Mulla on tarkoitus pitää tätä linjaa siten että voin jatkaa samalla tyylillä eteenpäin dieetin jälkeenkin. Ainoastaan sitten syön vain enemmän. Mutta tuosta aamupuurosta on nyt tullut se must. Joka päivä aamusta mahan pohjalle jotakin, vaikkei sitten söisikään seuraavan kerran kuin vasta päivällisen. Miuluiten kuitenkin vaikka hedelmä kuitenkin tässä välissä. Ja repsahtamisia sattuu, vaikka ei joka päivä.
Pullat, keksit, karkit, suklaat, alkot  [:-(] yms ovat pannassa.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #248 : 19.02.07 - klo:12:56 »

Mulle tuntuu luonnistuvan tuo karppaus kuin nenä päähän...syödä saa...muttei hiilareita. Yäk minä potuista ole koskaan piitannutkaan. Rasvaa pitää saada, muuten jumittaa...voissa paistettua kalaa. Ah, ku oli hyvää. Siihen salaatteja...eipä nälkä ole nakellut ja paino putoaa silmissä. Nyt muhii hirvikäristys voissa! Melekein kuola jo valuu... [:-DD]
Karkit, nisut, suklaat pannassa, vaan ei haittaa. :-))
Kirjattu

Mustarastas

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #249 : 19.02.07 - klo:17:38 »

Minua "keittänyt yli" jo toista viikkoa ja syöminen sen mukaista  [:-/]  Ai että mä haluuuun lihota sataviisikymmentä kiloa painavaksi  [:-/]
Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #250 : 20.02.07 - klo:07:45 »

Minua "keittänyt yli" jo toista viikkoa ja syöminen sen mukaista  [:-/]  Ai että mä haluuuun lihota sataviisikymmentä kiloa painavaksi  [:-/]

Ihan on sama tunne täälläkin ollut välillä, mutta kyllä täältä vielä noustaan!!!
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #251 : 20.02.07 - klo:07:47 »

Viikonloppuna söin hiukka enemmän, paino nousi, nyyh, kilosen verran, ja nyt se ei meinaa tippua millään. Miekin kyllä vielä nousen täältä, pienempänä nousen, joskus.
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #252 : 20.02.07 - klo:09:53 »

3 "varmaa" kiloa on lähtenyt. Välillä heittelee puoli kiloa
ylös tai alas, mutta viikon on nyt 3 kiloa ollut pois.
Hiljaa hyvä tulee  :-)) Toivossa on hyvä elää  :-))
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan  :-)) 

Onnittelut kaikille laihduttaneille  [KIPPIS] <------ vettä
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #253 : 20.02.07 - klo:11:40 »

Tuota samaa olen monesti itsessäni ihmetellyt, jotta miksi ihan vapaaehtoisesti olen aiheuttanut pahan, paksun, ähkyn  yms. olon itselleni, kukaan ulkopuolinen ei ole käskenyt. Onhan ne viisaat hokeneet sitä, että se syöminen on korvien välissä, pikkuhiljaa olen alkanut uskomaan sen olevan totta, ainakin omalla kohdallani   [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #254 : 20.02.07 - klo:18:46 »

Haa! Tässä tänään mennään...

[:-DD] [:-DD] [:-DD] [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.299 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.