Tainalta kysyisin, että onko Sinulla muitakin ravureita kuin tämä tuleva ravuri Hopo? Ja onko Sinulla oma rata, vai käytkö raviradalla treenaamassa?
Hyvää päivänjatkoa kaikille!
Omistuksessa on vielä toinenkin hepo, eläkkeelle raviuralta jäänyt Tupu (on mulla hieno mielikuvitus näiden lempinimien kanssa
![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)
) joka on nyt ylläpidossa yhdellä perheellä, harjailevat ja ratsastavat vähän. Eli oikein lokoisat on kaverin eläkepäivät, ja ne hän on kyllä ansainnutkin!
Hopo asuu täysihoidossa sellaisella yksityisellä ravitallilla jossa on ihan oma kilometrin rata! Toki kapeampi kuin oikeat kilparadat, mutta on profiililtaan kuin oikea rata. Radalle on juuri tulossa myös valot, eilen virittivät lamppuja paikalle. Kyllä sitten kelpaa! Tähän asti olen iltaisin ajanut kahden otsalampun avulla, toinen Hopon rintaremmissä ja toinen omalla otsalla. Lisäksi radalta pääsee 700 metrin hiittiradalle, jossa tulee ajettua enimmäkseen. Tylsäähän se on kun pitää aina kääntää suoran päässä, mutta siellä on turvallista varsan kanssa ajella.
Vedoten naisten oikeuteen muuttaa mieltänsä: lumisade ei ole yhtään kivaa! Ei ainakaan kun olet lenkillä
ja valkoista mössöä tulee vaakasuorassa päin näköä.
Askelmittarin mukaan tuli 7545 askelta, 5,43 km ja kului 391 kaloria. Kuka osaa sanoa mikä oikeasti pitäisi olla n. 170 cm normaalisti kävelevän naisen askelpituus? Mun käsityksen mukaan tuon lenkin pitäisi olla lähemmäs 6 km, eli ilmeisesti on väärä askelpituus mittarissa??!!!