Heh, ei meidänkään AUTOtalliin mitään autoa sovi. Siellä on kaikkea mahdollista muuta sälää. Ja osa on ihan kaatopaikkakamaa. Keväällä pitää ottaa kaappikaupan pakettiauto viikonlopuksi tuohon ja tehdä yksi kaatopaikkakuorma. Onneksi vintille on vain tuollainen pikkuinen luukku, eli sinne ei olla viety mitään isompaa. Tai on siellä toisen likan kirjoituspöytä.
Mä olen päättänyt, että kun nuo Pasin tyttäret jonakin päivänä muuttavat omilleen, mä pakkaan IHAN JOKAIKISEN niiden sälän niille mukaan. Selvitelköön sitten itse autotalliin kantamansa kengät sun muut tavarat!
Ihan kauhistuttaa ajatus, että kun tästä joskus muutetaan, niin pari autokuormaa on täysin tarpeetonta tavaraa.

Mutta on tässä muuttojen myötä mennyt hukkaan/ roskiin sellaistakin tavaraa, mitä olisi kaivannut myöhemmin. Samoin avioeron aikaan en viitsinyt kaikkia (periaatteessa mulle kuuluvia) maljakoita, mattoja, verhoja, tauluja ottaa mukaan, ettei toisen tarvinnut jäädä ihan tyhjään kämppään.
Kurjaa vaan, kun säilytystila loppuu kesken. Kyllähän Pasi neljän vuoden
![Nauraa [:-DD]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/9.gif)
toimitusajalla järjestäisi mulle uuden kaapiston, mutta sellaiselle ei löydy luontevaa paikkaa!