Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Äänestys

Kuka osaa tehdä gallupin, että kuinka monella autotallin omistavista autotalliin mahtuu auto?  

On autotalli
- 9 (25%)
Ei ole autotallia
- 9 (25%)
Auto sopii talliin
- 7 (19.4%)
Auto ei sovi talliin
- 6 (16.7%)
On autotalli, mutta ei autoa
- 2 (5.6%)
On auto, mutta ei autotallia
- 3 (8.3%)
On autotalli, mutta mahtuisko sinne auto
- 0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 19

Kirjoittaja Aihe: oletteko tavarajemmareita?  (Luettu 1254 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: oletteko tavarajemmareita?
« Vastaus #30 : 17.01.07 - klo:20:17 »

Kämppääni sovin vielä oikein hyvin asumaan, mutta kellarikomeron tilanne on hieman huolestuttava...

Ja lauantaina olisi tarkoitus lähteä kirpparille...

Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #31 : 17.01.07 - klo:20:18 »

Vai vielä kirpparille!  :-)) :-))
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 17.01.07 - klo:20:21 »

Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #33 : 17.01.07 - klo:20:23 »

Niiiiiiin,auto täytyy olla isossa tallissa missä on taivas kattona.  [:-DDD] [:-DDD]
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 17.01.07 - klo:20:38 »

Risto, nyt kyllä yksi kuva kertoi (ja lohdutti!) enemmän kuin sata sanaa, vaikka ollaanhan me näistä joskus tapaamisessa juteltukin. Ihan kuin olisi tuo kuva meiltä. Asuinhuoneista ollaan saatu nyt suurimmat laatikkopinot pois, mutta löytyy niitä vielä niin keittiöstä, olohuoneesta kuin eteisestäkin. Niin ja autotalli ja kellari on ihan tismalleen saman näköiset kuin Ristolla... banaanilaatikkoineen kaikkineen. Turha toivo, että sinne autoa mahtuisi. Hyvä kun edes itse sekaan sopii. Jotta niin kuin kohtalotovereita  [:59]
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Risto

• Vieras
« Vastaus #35 : 17.01.07 - klo:20:40 »

[:59] [:59] [:59]
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #36 : 17.01.07 - klo:21:13 »

Ölysäiliöiden varastotilakin täynnä, siellä ei saisi mitään varastoida [:-I]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #37 : 18.01.07 - klo:07:48 »

Ristohan voisi perustaa kotiinsa pönttöläisten kirpputorin  :-)) Sinne suunnistaisi varmaan aika moni sellainen pönttöläinen,jolla ei ole riittävän paljon kotonaan ylimääräistä tavaraa säilytystiloissaan  :-)) [:-DD] :-))
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #38 : 18.01.07 - klo:07:53 »

Vielä kattelin tuota Riston kuvaa ja ihmettelin. Kuinka tuolla voi olla nuin siistiä?  :-O
Näkisittepä meidän vintin  [:-DD] tavarat on sinne suurinpiirtein heitelty vaan ja ovi äkkiä perään kiinni, etteivät putoa poies  :-))
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 18.01.07 - klo:08:24 »

Kati... [:-DD] Verkkokomerossani on ovi, joten esineiden putoamisvaaraa ei ole.  [:-DD]
Kirjattu

emo

• Vieras
« Vastaus #40 : 18.01.07 - klo:09:18 »

Jos ois aikaa ja motivaatiota niin laittais kaikki tavarat siististi laatikoihin,pinois nätisti pinoiksi ja kirjoittaisi vielä kylkeen että mitä missäkin laatikossa on.
Hyvä idea mutta mistä sais ostaa ylimääräistä aikaa??

Tosta tavaran hankinnasta vielä,että itse koitan mahdollisimman vähän ostaa mitään.
Mutta kavereilta ja sukulaisilta on tullut hirveesti käytettyjä lastenvaatteita ja tavaroita kun niitä ei enää omat lapset tarvitse,(siis meidän nurkista teidän nurkkiin) [:-I]sit vielä synntäri ja joululahjat päälle,niin johan on taas lapsen tavaraa yllin kyllin.
Ja sukulaisten virhe vaate ostot päätyy aina mulle tyyliin kävisköhän tää sulle,kun on mulle liian pieni.
Ja enhän mä kehtaa kieltäytyä.
Taloyhtiön roskiksestakin löytyy aina välillä jotain kivaa joka pitää ottaa talteen,eihän sitä tiedä koska saa isomman kämpän niin sinne se vois sopia ja ton vois tuunata jollekkin lahjaksi.
Osa tavaroista on säästetty nimenomaan isompaa kämppää varten tai sitten kun lapsi on isompi niin noita se tarvii ym,ym selityksiä.
Lisäksi vielä otan aina vanhemmiltani mummon vanhoja tavaroita talteen.
Ja niin säästäväinenkin olen että sukatkin ja vaatteet menee roskiin vasta sitten kun niissä on reikiä, ja siinä suhteessa mieheni on samanlainen.
Kaapeista läytyy yli 10 v vanhoja vaatteita jotka on vieläkin käytös.
Itse vaan kun muistaisi ettei ostaisi turhia.
Kyllä tulee vielä sekin aika kun mitään ei saa enää keltään ja lapselle ei kelpaa toisen vanha.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #41 : 18.01.07 - klo:09:24 »

Heh, ei meidänkään AUTOtalliin mitään autoa sovi. Siellä on kaikkea mahdollista muuta sälää. Ja osa on ihan kaatopaikkakamaa. Keväällä pitää ottaa kaappikaupan pakettiauto viikonlopuksi tuohon ja tehdä yksi kaatopaikkakuorma. Onneksi vintille on vain tuollainen pikkuinen luukku, eli sinne ei olla viety mitään isompaa. Tai on siellä toisen likan kirjoituspöytä.
Mä olen päättänyt, että kun nuo Pasin tyttäret jonakin päivänä muuttavat omilleen, mä pakkaan IHAN JOKAIKISEN niiden sälän niille mukaan. Selvitelköön sitten itse autotalliin kantamansa kengät sun muut tavarat!
Ihan kauhistuttaa ajatus, että kun tästä joskus muutetaan, niin pari autokuormaa on täysin tarpeetonta tavaraa.  :-O

Mutta on tässä muuttojen myötä mennyt hukkaan/ roskiin sellaistakin tavaraa, mitä olisi kaivannut myöhemmin. Samoin avioeron aikaan en viitsinyt kaikkia (periaatteessa mulle kuuluvia) maljakoita, mattoja, verhoja, tauluja ottaa mukaan, ettei toisen tarvinnut jäädä ihan tyhjään kämppään.

Kurjaa vaan, kun säilytystila loppuu kesken. Kyllähän Pasi neljän vuoden  [:-DD] toimitusajalla järjestäisi mulle uuden kaapiston, mutta sellaiselle ei löydy luontevaa paikkaa!

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #42 : 18.01.07 - klo:09:25 »

Kuka osaa tehdä gallupin, että kuinka monella autotallin omistavista autotalliin mahtuu auto?  [:-DD]

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #43 : 18.01.07 - klo:09:50 »

Kertyyhän sitä tavaraa ja välillä on hävittävä pois. Tarpeettomat tavarat, joita en ole vuosiin tarvinnut joutaa pois.Viime vuonna heitin kertarysäyksellä yli 10 jätesäkillistä roskiin ja kierrätykseen. Joskus ostan esineen tai kapineen, ja myöhemmin huomaan, että meillähän oli samanlainen ennestään. Joitain muistoesineitä tai kapineita on lapsuuteni ajoilta, niistä en luovu. Äskettäin löysin yli kolmekymmentä vuotta kadonneena olleen oman kolmannen luokan käsityöni,  ompelemani tyynyliinan, johon olin virkannut ensimmäisen koruompeleeni.
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #44 : 18.01.07 - klo:10:01 »

:-)) :-)) :-)) Olen jo monta vuotta hiljaa etsikellyt missä se pieni aloittamani kanavatyö on, siinä on punainen mökki, järvi, puu taisi olla venekin rannalla, ei löydy ei, sitä olen myös säästänyt, Aina kun on vastaan tullut olen ajatellut tehdä sen valmiiksi.
Se on myös ensimmäinen aloittamani kanavatyö, liekö kohta puolivuosisataa,  missähän se on  :-)) :-)) :-))
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Sivu luotiin 0.197 sekunnissa. 28 kyselyä tietokannasta.