Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Valivali continue  (Luettu 1166 kertaa)

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Valivali continue
« Vastaus #30 : 19.01.07 - klo:21:59 »

Et kait vaan säkin [:-I] Toivottavasti selvisit vähemmällä kuin mä!
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 446
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Valivali continue
« Vastaus #31 : 19.01.07 - klo:22:06 »

vasen kyynärpää ei tunnu enää mitenkään oikea kämmen kipeä ja vasen polvi iso mustelma ja kipeä, toivotaan että aamulla mukavampi olo, melkein kotipiha piha näkyi kun pyörä hävisi alta yhtä äkkiä pois ja hetken aikaa tuntui aika kipeältä nyt paljon parempi

Paranemisia kolhiintuneille [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: Valivali continue
« Vastaus #32 : 19.01.07 - klo:22:13 »

Siis Jarmo ja Marle kaatuneet pyörällä ja Taina tippunut kärryiltä ja heppa kaatunut.  :-O Paranemisia ja toipumista kaikillen!
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 369
  • Lahti
Vs: Valivali continue
« Vastaus #33 : 19.01.07 - klo:22:32 »

Hupsista,mitä teille on tapahtunut.No onneksi ei kait luita ole murtunut.Tsemppia kolhuillenne..ja  [:1]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Valivali continue
« Vastaus #34 : 19.01.07 - klo:22:50 »

Mitä kummaa, täällähän on vallan ittesä loukanneita pönttöläisiä.
Onneksi, todellakin, Marle, et loukannut lonkkaasi.  Pitkään varmaankin noikin vammat vie molemmilla. 
Eipä tässä ossaa muuta ku toivoa pikaista paranemista kaikille potilaille.  [:1]
Kirjattu

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: Valivali continue
« Vastaus #35 : 19.01.07 - klo:22:53 »

Iso puhallus kaikkien pipeihin! Ikävää, kun ihmiset telovat itseään, mutta parempi ettei sentään luita mennyt poikki. Ollaan kaikki varovaisia, jooko!
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 369
  • Lahti
Vs: Valivali continue
« Vastaus #36 : 19.01.07 - klo:22:56 »

Ystäväni työkaveri...nuori tyttö kaatui eilen ja jalka on kahdesta kohdasta murtunut.Leikattu ja naulaa on laitettu,sekä pitkä sairasloma siitä kuperkeikasta tuli..että täällä kompuroivilla kait voi sanoa,että onni oli onnettomuudessa...
Aina vaan tuota Kaarinin oinasta katsoessa tulee hyvä mieli... [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Valivali continue
« Vastaus #37 : 19.01.07 - klo:23:19 »

 [NO] Pitäs olla liukuesteet kenkien pojassa jos liikkuu kävelen,
aika edulliset siihen nähden jos kaatuu ja loukkaa itsensä.
(itse käytän,on tosi hyvät ei jalat lipsu vaikka juoksuksi pistäisi)
 [NO] Pitäs olla pyörässä nastarenkaat,olis parempi pito.......

Nuhteluista huolimatta,toipumisia kaikille loukkaantuneille pönttöläisille  [:-)] [:-)]
« Viimeksi muokattu: 19.01.07 - klo:23:49 kirjoittanut hippiäinen »
Kirjattu

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: Valivali continue
« Vastaus #38 : 19.01.07 - klo:23:34 »

Parempaa oloa kaikille loukkaantuneille  [:1]

Minä en liukastellut ....mua törkittiin neulalla kipeeseen paikkaan monta kertaa... [:-(] ja parin viikon päästä taas leikkauspöydälle  [:-I] jos nyt sitten loppuis leikkeleminen  [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Valivali continue
« Vastaus #39 : 20.01.07 - klo:06:47 »

Olipa yö mutta onneksi ei tarvitse lähteä mihinkään [:-)] Nyt sitten käsivarsi liittyi kipukööriin, tärähdys tuntuu vasta nyt.  Mustelma mustenee, koskahan saan ihailla sateenkaaren värejä :-)) Liikkuminenkin kuin 90 v vanhus: hartiat jännittyneinä köpötän. Liukuesteet ovat kengissä ja mulla on niitä kahdenlaisia. 20" pyöriin ei taida saada nastoja [:-I] Mutta, kuulemma peilikirkaalla jäällä nastojen vaikutus ei ole mikään sanottu.
Näin se päivä alkaa..kipiästi. Mutta kyll´se siitä [:-)]

Tsemppiä muillekkin kolhiintuneille [:5]
Kirjattu

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Valivali continue
« Vastaus #40 : 20.01.07 - klo:07:53 »

Voihan Marle,kuinka sinun on käynytkään  :-O Pyöräily on liukkaalla kelillä jopa hengenvaarallista.Hyvä asia,ettet joutunut hospitaaliin makaamaan noiden kaatumisvammojesi takia.Ja olishan voinut käydä niinkin,että joutuist kävelemään   kyynärsauvojen kanssa jonkin aikaa.Polkupyörä varastoon jäisillä keleillä ja liukusesteet kenkiin ja jalkapatikassa  [:70] matkaan.

Jarmolle myöskin varoituksen sanat liukkaalla kelillä  [:42] pyöräilystä  [NO] varoen ja jos ne nastarenkaat olisivat vähän parempi turva ajaessasi liukkailla teillä.
 
Tainakin pudonnut kärryistä hepalla liikkuessaan  :-O jo nyt pönttöläisillä on ollut huonoa tuuria.

Kaikille oikein paljon toipumisterveisiä  [:1] [:30] [:1]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 446
  • Itä-Uusimaa
Vs: Valivali continue
« Vastaus #41 : 20.01.07 - klo:08:25 »

Paranemisia kaikille  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Valivali continue
« Vastaus #42 : 20.01.07 - klo:08:39 »

.Ja olishan voinut käydä niinkin,että joutuist kävelemään   kyynärsauvojen kanssa jonkin aikaa.Polkupyörä varastoon jäisillä keleillä ja liukusesteet kenkiin ja jalkapatikassa  [:70] matkaan.

Käväsin terv.kesk. matkalla kotiin kokeilemassa kyynärsauvoja mutta emmä osannut/hallinnu niitä. Ehkä niistä hieman olisi ollut apua mutta päätin sitten että kyllä mä himaan pääsen ilman niitäkin. Kaupungissa kun ei tarvitse kävellä kilometreittäin matkaa.

 [:-)]

Mä kyllä tunnen syyllisyyttä kun sain 2 vkoa saikkua [:-I] Jos vaikka olenkin kunnossa jo viikossa [?] Onhan se kyllä niinkin että sisältä paraneminen käy hitaammin.
« Viimeksi muokattu: 20.01.07 - klo:08:43 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Valivali continue
« Vastaus #43 : 20.01.07 - klo:09:20 »

Toipumista Marlelle ja Jarmolle !  [:-)]
Olen itse niin arka pyöräilemään talvella, kun olen kesäkelilläkin kaatunut ( irtosoraan, ja polvi auki ).
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Valivali continue
« Vastaus #44 : 20.01.07 - klo:09:36 »

Kurjia juttuja nuo kaatumiset. Toivottavasti kolhut paranevat nopeasti. Toipumisia vaivaisille!

 
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.142 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.