Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 17.1. keskiviikko  (Luettu 1104 kertaa)

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
Vs: 17.1. keskiviikko
« Vastaus #60 : 17.01.07 - klo:18:35 »

Kaikkea sitä saakaan kokea... Makoilin äsken sohvalla ja puhuin puhelimessa kun yhtäkkiä alkoi kovasti pistää kylkeen. Luulin jo että jotain vakavaa sattui, kunnes löysin vian. Katkennut kaarituki  :-)). Miten voikin tuommoinen tehdä niin kipeää. Harmittaa kovasti kun kalliit alusvaatteet hajoavat, onneksi ei hajonnut pesukoneessa ja pahimmassa tapauksessa hajottanut koko konetta.  [:-(]

Muoks. siis onneksi ei ollut mikään sydänkohtaus tai sellainen  [:-DD]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #61 : 17.01.07 - klo:19:03 »

Zeener: Mulle sattui sama kerran koulun käytävällä, onneksi ei ollut paljon todistajia ! Paitsi yksi kollega, joka muisti aina tilaisuuden tullen huudahtaa BOINGGGG !  [:-DD] Riittihän siitä iloa vähäksi aikaa...
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #62 : 17.01.07 - klo:19:09 »

Jess, tuttu juttu! Nuo kaarituelliset on siitä hankalia, mutta ovat muuten niin istuvia! [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #63 : 17.01.07 - klo:19:37 »

[:-)] olipa upea ilma taas tehdä kunnon metsälenkki,
tällähetkellä tähtitaivas ja pakkasta 3,8 ja aamulla pitäisi sataa vettä. [:´(]  [:´(]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #64 : 17.01.07 - klo:19:41 »

Täällä -2,8 pakkasta ja ilta aterialla parhaillaan  [:20] [:20]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #65 : 17.01.07 - klo:19:50 »

Niin pitää syödä hyvin [:49],että jaksaa odottaa sitä viikinki voittoa ja sitten voi vaikka  [KIPPIS] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #66 : 17.01.07 - klo:20:25 »

Heissulivei  [:-)]

...parin päivän tauon jälkeen. On taas niin väsy olo iltaisin ja päivällä töissä ...TÖITÄ  [NUT]
Aamulla näin tähdenlennon pitkästä aikaa. En just sillon kyllä ehtinyt toivoa, kun tuli niin yllättäen silmien eteen, kun ajelin töihin päin. No toivotaan, että heti perään ajateltu toive toteutuu  [:-I]

Onneksi oli vaan kaarituki, Zeta  [:-DD]

Pikaista paranemista Marfalle  [:1]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #67 : 17.01.07 - klo:20:43 »

Tääl yks vieläkin väsy tekee elossaoloilmoituksen. Tässä nyt on elämä laittanut haasteita, jotka vievät voimia.

Ehkä tää taas täst. Oon aika kärryiltä tippunu pönttölästä tällä hetkellä, mut ehkä pystyn vielä nousemaan kärryille.

Vaikken jaksa paljoo näpytellä, ajattelen teitä.  [:-)]
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #68 : 17.01.07 - klo:20:45 »

Paranemista ja piristystä Sus:sille.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #69 : 17.01.07 - klo:20:52 »

Sus  [:1], Marfa  [:1], Marle  [:1] kaikille yhessä ja erikseen...
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #70 : 17.01.07 - klo:21:16 »

Nyt hetkeksi lukemaan ja sitten ehkä nukkumaan  [:-)]
Unia varmuuden vuoksi jo nyt kaikille  [:60]

Ulkona -2,8 ja linturuokinnan automaattien toimivuus tarkistettu
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #71 : 17.01.07 - klo:23:25 »

Vastaus Telkkiselle Piiputtelen Buventolia, Beclometia ja Spirivaa / aikaa kuluu ihan liikaa joka päivä aamuin illoin  [:-I] [:-)]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #72 : 17.01.07 - klo:23:32 »

Kuinka kauan Pihalintu sinulla on siitä kun tauti on todettu ja onko lääkitystä kovin usein muutettu.Miten tämän talviajan pärjäät.Joudutko tuplaamaan lääkityksen ja saatko hoidoista huolimatta helposti hengistystiehyeesi tulehtumaan.Oletko flunssan kourissa usein...Minulla ei ole kuin symbicorttia hengitettävänä aamuin ja illoin...
lisäsin vielä että Beclomet  on käytössä flunssaoireiden akuutti vaiheessa...
« Viimeksi muokattu: 17.01.07 - klo:23:35 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #73 : 17.01.07 - klo:23:45 »

Todettu joskus 80-luvun alussa. Koko rumpaa ollut ennen sitä alkaen nenästä. Meilahdessa, Korvaklinikalla, Allergiasairaalassa. Nyt kun olen jo työelämästä pois, niin hoitava lääkäri olisi paikallisen terveysaseman ns. omalääkäri. Yritin käydä, määräsi heti mieleisensä lääkkeet, eikä uskonut ettei ne ole sopivia. Tulisi pitkä tarina,  tulin vain sairaammaksi , ei ko. lääkäri uskonut.

No etsin sitten Hengitysliiton kautta yksityislääkärin täältä kotiseudulta ja nyt olen tyytyväinen, saa siellä toimittaa koko elämäntilanteen.

Tuo omahoito on sellaista, pitää aina muistaa nuita lääkkeitä ottaa, sehän se on. Pitäisi vielä seurata noita puhallusarvoja ennekuin tilanne huononee. Yleensä tulee puhallukset mieleen kun arvot ovat jo alhaalla. Otan lääkettä enemmän, koetan tulla omin avuin toimeen, käyn kerran vuodessa ko. lääkärillä.

Pitäis enemmän huolehtia itsestään  [:-)]

Lisään tuosta flunssasta olen säästynyt, välillä on kuin tulossa, otan kuumaa ja lääkettä lisää.
« Viimeksi muokattu: 17.01.07 - klo:23:48 kirjoittanut Pihalintu »
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #74 : 17.01.07 - klo:23:57 »

Samalla tavalla suurinpiirtein omakin tarinani kulkee.Ensin jatkuvat poskiontelotulehdukset ja sen myötä keuhkoputket.Olen samalla vuosiluvulla diagnoosini saanut ja koko ajan olen ollut keuhkotautien erikoislääkärin hoidossa.Että uskon ja luotan olevani parhaissa mahdollisissa käsissä.Puhallusarvoista pidän talviaikaan kirjaa koska silloin ne ovat huomattavasti huonontuneet.Eilen kun kävin lääkärissä,hän sanoi,että minulle parasta lääkitystä olisi kylmä aika etelän lämmössä.Suositteli kokeilemaan suolapiippua....Onko sinulla Pihalintu tästä aparaatista kokemusta.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.163 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.