Todettu joskus 80-luvun alussa. Koko rumpaa ollut ennen sitä alkaen nenästä. Meilahdessa, Korvaklinikalla, Allergiasairaalassa. Nyt kun olen jo työelämästä pois, niin hoitava lääkäri olisi paikallisen terveysaseman ns. omalääkäri. Yritin käydä, määräsi heti mieleisensä lääkkeet, eikä uskonut ettei ne ole sopivia. Tulisi pitkä tarina, tulin vain sairaammaksi , ei ko. lääkäri uskonut.
No etsin sitten Hengitysliiton kautta yksityislääkärin täältä kotiseudulta ja nyt olen tyytyväinen, saa siellä toimittaa koko elämäntilanteen.
Tuo omahoito on sellaista, pitää aina muistaa nuita lääkkeitä ottaa, sehän se on. Pitäisi vielä seurata noita puhallusarvoja ennekuin tilanne huononee. Yleensä tulee puhallukset mieleen kun arvot ovat jo alhaalla. Otan lääkettä enemmän, koetan tulla omin avuin toimeen, käyn kerran vuodessa ko. lääkärillä.
Pitäis enemmän huolehtia itsestään
![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)
Lisään tuosta flunssasta olen säästynyt, välillä on kuin tulossa, otan kuumaa ja lääkettä lisää.