Noniin! Nyt alkaa näkymään jo valoa tunnelin päässä. Toimittaja ilmoitti, että paidat ja muut lähtevät tulemaan hänelle tänään tai huomena. Lupasi soittaa heti, kun tuotteet ovat hänellä ja aikoi vielä toimittaa ne henkilökohtaisesti minulle jotta voimme vielä tarkistaa millaisia tuotteita paketista löytyy. Eli näillä näkymin saan paidat ja muut tämän viikon aikana.
Mutta sitten toinen hankalampi juttu...
![Surullinen [:-(]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/4.gif)
Minulla itsellä on aivan hirveä kiire ja kaikki painaa päälle juuri tämän ja ensi viikon ajan (työreissussa 3-4 päivää, tänään tuli keittiökalusteet omaan asuntoon ja ne pitäisi pystyä asentamaan ja vanhat purkamaan jne. jne.) eli en uskalla ruveta lupaileen mitään kenellekkään milloin ehdin paketoimaan ja toimittamaan tuotteita. Mutta sen verran lupaan, että teen parhaani jotta jokainen saa paitansa ja muut tuotteet mahd. pian.
Toimituksen olen ajatellut tehdä niin, että pistän jokaisen tilaajan nimen paperille ja arvon toimitusjärjestyksen jolloin kukaan ei ole missään määrin etusijalla vaan arpa ratkaisee.