Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pirteää Perjantaita 19.1.  (Luettu 996 kertaa)

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Pirteää Perjantaita 19.1.
« Vastaus #60 : 19.01.07 - klo:19:29 »

Ai nymmää vasta tajusin tuon %-jutun. Oon koko ajan lukenut tuon merkin, että 96 ja ihmetelly.  [:-DD]

Mars optikolle, Sus!

 [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Pirteää Perjantaita 19.1.
« Vastaus #61 : 19.01.07 - klo:19:29 »

Ai nymmää vasta tajusin tuon %-jutun. Oon koko ajan lukenut tuon merkin, että 96 ja ihmetelly.  [:-DD]

Onneksi ei 96%  [:67]

No sitä mä just ihmettelin, että aikas vahvoja lääkkeitä...  :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Pirteää Perjantaita 19.1.
« Vastaus #62 : 19.01.07 - klo:19:31 »

Ai nymmää vasta tajusin tuon %-jutun. Oon koko ajan lukenut tuon merkin, että 96 ja ihmetelly.  [:-DD]

Mars optikolle, Sus!

 [:-DD]

Niinpä, kauvas ei tarttis mennä, mutkun ei oo niitä välineitä hallussa kotona.  :-))

Totuus ON että optikolle pitäs mennä. Alkaa ikänäkö vaivaamaa.
Kirjattu

Risto

  • Vieras
Vs: Pirteää Perjantaita 19.1.
« Vastaus #63 : 19.01.07 - klo:19:31 »

Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 466
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Pirteää Perjantaita 19.1.
« Vastaus #64 : 19.01.07 - klo:20:19 »

joo kotiin tullessa pyörä lähti alta pois ihan yllättäen ja vieläkin toinen kämmen ja polvi tuntuvat vähän ...
aamulla varmasti parempi tuntemus  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Risto

  • Vieras
Vs: Pirteää Perjantaita 19.1.
« Vastaus #65 : 19.01.07 - klo:20:21 »

Toivotaan, että paranee.  [:-I] [:-)]
Kirjattu

jaTa69

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 345
Vs: Pirteää Perjantaita 19.1.
« Vastaus #66 : 19.01.07 - klo:20:49 »

Paranemista Jarmolle ja muillekin  [:5]

Liukasta tosiaan on sivuteillä, muuten mukava ilma ulkona tosin tuuli aika kylmän oloinen.
Pari kolme astetta taisi olla miinuksella.

Nyt mukissa suklaamyrskyä ilma %-lisiä ja pari kaurakeksiä iltapalaksi.

Varmuuskopiokin pitäisi DVD:lle poltella kuvista yms., edellisestä päässyt vierähtämään jo vähän turhankin kauan.
Kirjattu

sinitiainen1

  • Vieras
Vs: Pirteää Perjantaita 19.1.
« Vastaus #67 : 19.01.07 - klo:21:06 »

 [:45] [:45] Oikeen lampoiset terveiset taalta Madeirasta [:45] Sinne Kylmaan pohjoiseen.  [:-P]Tosi kiva reissu rupee olemaan takana pain mutta onneksi on viella muutama paiva jalella. Muuten jos ihmettelette etta miks en laita A ja O kirjaimia niin se johtuu siita etta tassa nappaimistossa ei oo aata eika oota. [:-DD] [:-DD] Taala sita on lampoo piisannu ja auringon paistetta, ollaan myos kayty kaupunki kierroksella seka katsomassa etelaista Madeiraa. Aivan miellettoman komeat maisemat. MUtta kertokaapa jotakii suomesta mita sinne pain kuuluu, ainakii Savonnlinnan seudulle on satanu 30cm lunta.
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Pirteää Perjantaita 19.1.
« Vastaus #68 : 19.01.07 - klo:21:07 »

Kiitos terveisistä, täällä paukkuu pakkanen kohta parikytä astetta! Lunta on tullu vähä sinne sun tänne. :-))
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Pirteää Perjantaita 19.1.
« Vastaus #69 : 19.01.07 - klo:21:10 »

Iltaa Satakunnasta. Lunta n. 30 cm ja pakkasta -5 eli talvi on!

Tänään tuli taas yliannostus jännitystä  [:67] elämään.... olin Hopon kanssa lenkillä ja tulossa jo
kotiinpäin kun radalla 3 hepoa tuli reipasta ravia takaapäin. Hopo pelästyi kun ei hoksannut että sieltä on joku tulossa. Kun meni eka hepo ohi, heitti Hopo poikittain radalle (oli hepokatti maantiellä poikittain...).
Kun kaikki olivat ohi ja jatkoivat menoaan ravilla, meinasi Hopo lähteä kavereiden perään; lähti loikkimaan ja pomppimaan ja sitten en tiedäkään mitä tapahtui (kävi niin äkkiä) kun oltiinkin yhtäkkiä radan sisäpuolella lumihangessa ja Hopo pötköllään kärryjen edessä. Hetken ihmettelin että mitäs nyt, mutta kun älysin  [:65]tulla kärryiltä pois nousi Hopo ilman avustusta ylös. Sieltä sitten käveltiin ihan rauhassa kotiin.

Onneksi olin ne hoidetut jalat suojannut hyvin paksuilla kääreillä, nenään vaan tuli pieni kolhu. Toivottavasti
ei saanut traumoja ja heitä aina pötkölleen kun joku tulee takaa ohi. No, ehkä omistaja sai suurimmat
traumat tästä episodista. Mä en yhtään tykkää liiasta jännityksestä.  [:-(]

Viikko pitäisi pystyä ajamaan vain kävelyä. Eli ei tarvittaisi mitään ylimääräisiä pelottimia jotta pysyisi rauhallisena ja jalat paranisivat kunnolla.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 466
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Pirteää Perjantaita 19.1.
« Vastaus #70 : 19.01.07 - klo:21:12 »

Mukava että Madeiralla on lämmintä  [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

jaTa69

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 345
Vs: Pirteää Perjantaita 19.1.
« Vastaus #71 : 19.01.07 - klo:21:17 »

Onneksi olin ne hoidetut jalat suojannut hyvin paksuilla kääreillä, nenään vaan tuli pieni kolhu. Toivottavasti
ei saanut traumoja ja heitä aina pötkölleen kun joku tulee takaa ohi. No, ehkä omistaja sai suurimmat
traumat tästä episodista. Mä en yhtään tykkää liiasta jännityksestä.  [:-(]

Hyvä ettei mitään pahempaa sattunut!
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Pirteää Perjantaita 19.1.
« Vastaus #72 : 19.01.07 - klo:21:18 »

Huh mikä tarina Tainalta!  :-O Mut onneksi ei käynyt pahemmin! Toivottavasti ei jää traumoja - teille kummallekaan.
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Pirteää Perjantaita 19.1.
« Vastaus #73 : 19.01.07 - klo:21:22 »

Taina: etkös aamulla jo lumitraktorin kans seikkaillu, ja nyt tämä episodi. Tohditko huomenna mennä uloskaan enää  :-O. Hopolle rapsutukset ja kyllä kai sinäkin voisit jonkinlaiset 96 ottaa  :-)).
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

  • Vieras
Vs: Pirteää Perjantaita 19.1.
« Vastaus #74 : 19.01.07 - klo:21:24 »

96

 [:-DD]

tai vaikka 69...  [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.284 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.