Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Päivän nurinat  (Luettu 853 kertaa)

Veke

• Vieras
Vs: Päivän nurinat
« Vastaus #15 : 22.01.07 - klo:19:20 »

No tänäähä ne tiätynki tehty on ja kuumast tiskit ne loppuu kans tänää.
Mut se mua just askarruttaa, et voiks niit sanoo jauhemaksapihveiks.   [:-/]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 22.01.07 - klo:19:23 »

Öh.. [:-I] Ihanko oikeesti olet Veke sitä mieltä että ne on tehty vanhoista maksalaatikoista [?]
Osta yksi ja sitten viet sen Hesarille ympäristökeskukseen analysoitavaksi [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #17 : 22.01.07 - klo:19:24 »

Niin varmaan paranee - nuoret meinaa :-)) Eli tälläänen viiskymppinen ja ripaus ylte vanha koppana ei varmaan kuulu niihin  [:-DD]

Höh! eiks viiskymppiset olekaan enää nuoria, ja minä ku luulin vielä nuori olevani  [:-I] :-O [:8] [:8] [:17]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Veke

• Vieras
« Vastaus #18 : 22.01.07 - klo:19:27 »

No hitsi sen teenki Lennu. Kyllähä miä maksalaatikon tieän ja kyl tieän jauhemaksapihvitki.
On jotaki tekemistäki mulla sitte tällee lorvipäivinä!!    :-))
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 22.01.07 - klo:19:28 »

Niin varmaan paranee - nuoret meinaa :-)) Eli tälläänen viiskymppinen ja ripaus ylte vanha koppana ei varmaan kuulu niihin  [:-DD]

Höh! eiks viiskymppiset olekaan enää nuoria, ja minä ku luulin vielä nuori olevani  [:-I] :-O [:8] [:8] [:17]

Ollaan me nuoria, ainakin mieleltämme, mutta kroppa rapistuu ja luhistuminen on jo käynnissä [:-DD] mulla ainakin.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 22.01.07 - klo:19:29 »

No hitsi sen teenki Lennu. Kyllähä miä maksalaatikon tieän ja kyl tieän jauhemaksapihvitki.
On jotaki tekemistäki mulla sitte tällee lorvipäivinä!!    :-))

HYVÄ! :-))
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #21 : 22.01.07 - klo:19:35 »

jos ne pihvit ovat paistettua Maksalaatikkoa, nimen pitää kuvata oikeaa tuotetta, eikä johtaa asiakasta harhaan.
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #22 : 22.01.07 - klo:20:54 »

Mrrrr mrrrr ....töissä tökki kaikki asiat tänään ja sitten kotimatkalla tankatessa hajotin vielä autosta bensatankin korkin......liikaa voimaa vissiin  [:-//]

Pieniä on tietty nää murheet, mutta sapettaa kumminkin  [:-/]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #23 : 22.01.07 - klo:20:59 »

Lihasrevähtymään kylmähoitoa...eli jääpusseja sekä kylmägeeliä.On ihan omakohtaista kokemusta.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 22.01.07 - klo:21:08 »

Nokun en ihan varmasti osaa sanoa missä se revähtymä on. Tuntuu nivusessa ja reiden etuosassa/sisällä kun joudun jännittämään jalkaa jonkin verran. [:-I] Riippuu myös siitä mihin asentoon jalka menee [:-(] Mustelma kirvelee jonkin verran, muuten sen kanssa pärjään. Mulla ei ole nyt kylmää paitsi suihku ja siihen en ilkeä reittäni laittaa... tämähän tapahtui JO viime perjantaina.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #25 : 22.01.07 - klo:21:12 »

Ei muutakuin Marle apteekkiin Ice Poweria ostamaan sillä kuin voitelet koko kipeän alueen ehkä osuu oikeaan kohtaan [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #26 : 22.01.07 - klo:21:14 »

Mrrrr mrrrr ....töissä tökki kaikki asiat tänään ja sitten kotimatkalla tankatessa hajotin vielä autosta bensatankin korkin......liikaa voimaa vissiin  [:-//]

Pieniä on tietty nää murheet, mutta sapettaa kumminkin  [:-/]

Helpottaa huomattavasti kun kirjoittaa ne näkösälle  [:-I]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 22.01.07 - klo:21:15 »

Ei muutakuin Marle apteekkiin Ice Poweria ostamaan sillä kuin voitelet koko kipeän alueen ehkä osuu oikeaan kohtaan [:-)]

Yritn huomenissa mennä, toivottavasti ei ole liukasta taaaas! On muutenkin asiaa itikseen [:-)] Mulla on IcePoweria vaan kun on menettänyt tehonsa, sen verran vanhaa on. Jaa mutta..onhan tuolla parvekkeella lunta [:-DD]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #28 : 22.01.07 - klo:21:17 »

Tsemppiä toipilaille! [:-)]

Nurisen hieman itsekin, kun suojaus herjaa esiintymähälytystä, jostain uudesta "taudista", johon ei ole päivitystä. [:-(]

Nyt kyllä vähäsen pelottaa, että kone kaatuu vielä kokonaan tuon "ötökän" takia. Jos se nyt ylipäätään pääsee tunkeutumaan koneeseen.  [:4]   [HUH]

Pitäkää kaikki nyt ihmeessä koneet päivitettynä. Sitä olen itsekin tässä illan aikana yrittänyt tehdä, mutta tuolle yhdelle örkille ei löydy suojausta. [:-(]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #29 : 22.01.07 - klo:21:23 »

Tsemppiä toipilaille! [:-)]

Nurisen hieman itsekin, kun suojaus herjaa esiintymähälytystä, jostain uudesta "taudista", johon ei ole päivitystä. [:-(]

Nyt kyllä vähäsen pelottaa, että kone kaatuu vielä kokonaan tuon "ötökän" takia. Jos se nyt ylipäätään pääsee tunkeutumaan koneeseen.  [:4]   [HUH]

Pitäkää kaikki nyt ihmeessä koneet päivitettynä. Sitä olen itsekin tässä illan aikana yrittänyt tehdä, mutta tuolle yhdelle örkille ei löydy suojausta. [:-(]
Minä kun latasin avast! in koneelle, niin eipä oo tarvinnu örkkien kans tapella, ennen sitä koneeni olikin oikea matopesä  [:-DD]. Suosittelen varauksetta  http://www.avast.com eikä örkit tunge koneelle, eikä sitäpaitsi maksa mitään.
"Ilmaiseksi, maailman kaunein sana" - Roope Ankka
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sivu luotiin 0.218 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.