Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Terveydestä asiaa  (Luettu 427 kertaa)

JTR

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Terveydestä asiaa
« Vastaus #15 : 25.01.07 - klo:15:26 »

Tintti on ihan oikeassa. Terveyden nimissä kun ostaa ja ei menee rahaa viinaan eikä tupakkaan, niin jollain lailla sen kestää. Toisaalta. Jos valkotakkinen mukavan näköinen ja hymyilevä kaveri sanoo.. Tervetuloa meille uusien polvinivelten asennukseen! - Eipä maksa mikään tuon vastakohdan kohdalla yhtään mitään. Neljäkymmentä tikkiä on minulla kainalossa muistona sydänleikkauksesta. En 'kirveelläkään' lähde polvilumpioiden uusimiseen. Ennuste on kaiken aikaa valkotakkisen kaverin puolella. Mutta 5v. olen Omegoilla sinnitellyt ja kaiken aikaa ne on maksanut noin 10€ 100kpl purkki. Nyt nää uudet mustat Vitamarin Omegat tuntuu minusta todella hyviltä. Elinikäinen ihottumakin on kuin ei oliskaan? Hemmetin hyvä näin. - Oli hyvä TV-ohjlema keväällä, kesällä jossa Omegoita käsiteltiin. Oli kiva katsella kun näki että kyllä ne muutkin pian huomaa ko. kapseleiden tehon. Sitä en ymmärrä, että juuri 20v. täyttäneet kiskoo kuka mitäkin vitamiinejä. Ei haittaa minua, mutta ihmettelen kovasti miksi!
- Joten. Ovatko he kaukoviisaita vai....
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 25.01.07 - klo:15:42 »

Tollaset terveyspillerit on niin törkeen kalliita että aina mulla tökkää siinä hintalapun kohdalla mielenkiinto. [:-(]

Mikä sitten kenenkin mielestä on kallista, se on suhteellista. E-Epan hinnaksi tulee 0,25 euroa/päivä.  Kalaöljyähän saa myös ravinnosta, edellyttäen että syö riittävän usein rasvaisia kaloja.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #17 : 25.01.07 - klo:16:33 »

Mä sain nyt glucosamiini reseptin, se ei ole Arthrylliä. A nimittäin alkoi 2 vkon jälkeen kramppaamaan mahaani. Lääkäri sanoi jotta kokeillaa olisiko tablettimuoto sopivampi. Jotku ottaa vatsansuojalääkkeen ärsyttävien lääkkeiden kanssa. Ovatko ne samoja kuin happosalpaajat [:-I] Täytynee aloittaa uudelleen omega-3

Marle,ei mullakaan ole tuotaArthryliä,vaan halvempaa versioita Pharma Nordilta.Ovat kapselimuodossa ja niitä napataan kolme päivässä.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 25.01.07 - klo:16:42 »

Arthrylliä otettiin muistaakseni  pussukka/pv. Glucosamiinia kuitennii ovat sunkin valmisteet. Onkohan se tuo aine joka  ärsyttää vaiko vaikuttaako se onko  pulveri vaiko pilleri muodossa [:-I]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #19 : 25.01.07 - klo:16:43 »

Arthylia löytyy täälläkin ei vaan tuntunut juurikaan vaikuttavan vaikka puolisentoista kuukautta tuli otettua, voisihan ne loputkin pussit käyttää kun haittaakaan ei ole
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #20 : 25.01.07 - klo:16:45 »

Marle,mulla oli aikaisemmin tuota Arthryliä,mutta lääkäri vaihtoi sen halvempaan valmisteeseen silloin,kun markkinoille tuli uusia vastaavia valmisteita.
Mulla ei ole ollut minkäänlaisia vatsavaivoja kummastakaan,joten kannattaa varmaan kysyä apteekista tietoa mahdollisesta vatsaärsytyksestä.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 25.01.07 - klo:16:48 »

KP minkä nimistä sait? Ei mainosteta ei [:-)] Netistä vaan kurkkaisin [:-I]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #22 : 25.01.07 - klo:16:57 »

Marle,laitoin sulle YV-viestin asiasta  [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 25.01.07 - klo:17:12 »

Oukki [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Lahti
« Vastaus #24 : 26.01.07 - klo:23:24 »

Kyllä E-epan täytyy olla hyvää ja tehokasta,koska sitä määrätään ihan koirillekin.Ja niille ei mitään epäkuranttia anneta :-))
Ihan oikeasti itsekin käytän tätä kyseistä kalaöljyä...ja koira myöskin..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.082 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.