Tintti on ihan oikeassa. Terveyden nimissä kun ostaa ja ei menee rahaa viinaan eikä tupakkaan, niin jollain lailla sen kestää. Toisaalta. Jos valkotakkinen mukavan näköinen ja hymyilevä kaveri sanoo.. Tervetuloa meille uusien polvinivelten asennukseen! - Eipä maksa mikään tuon vastakohdan kohdalla yhtään mitään. Neljäkymmentä tikkiä on minulla kainalossa muistona sydänleikkauksesta. En 'kirveelläkään' lähde polvilumpioiden uusimiseen. Ennuste on kaiken aikaa valkotakkisen kaverin puolella. Mutta 5v. olen Omegoilla sinnitellyt ja kaiken aikaa ne on maksanut noin 10€ 100kpl purkki. Nyt nää uudet mustat Vitamarin Omegat tuntuu minusta todella hyviltä. Elinikäinen ihottumakin on kuin ei oliskaan? Hemmetin hyvä näin. - Oli hyvä TV-ohjlema keväällä, kesällä jossa Omegoita käsiteltiin. Oli kiva katsella kun näki että kyllä ne muutkin pian huomaa ko. kapseleiden tehon. Sitä en ymmärrä, että juuri 20v. täyttäneet kiskoo kuka mitäkin vitamiinejä. Ei haittaa minua, mutta ihmettelen kovasti miksi!
- Joten. Ovatko he kaukoviisaita vai....