Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mie oon masentunut...:o(  (Luettu 709 kertaa)

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Mie oon masentunut...:o(
« Vastaus #30 : 25.01.07 - klo:19:18 »

Yläkuloinen on Röllipeikon sanontoja  :-)) .
Kirjattu

tuulia

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 25.01.07 - klo:19:30 »

Kaikilla varmaan joskus on vähän matalapainetta, mutta kun siitä saa kerrottua niin jopas helpottaa. Silloin kun on oikein maassa ei vaan tahdo jaksaa edes ajatella eikä jaksa kirjoittaa. Pönttölän kirjoituksia lukemallakin sitä yläkuloa löytyy [:5]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #32 : 26.01.07 - klo:10:35 »

Masennus on kuitenkin aika vakava sairaus, johon voi saada apua!
Eli jos alakuloa jatkuu pidempaan, ja alkaa tulla muita masennuksen oireita, kannattaa hakea apua!

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #33 : 26.01.07 - klo:10:37 »

Huomenta vaan, lumimyräkän keskeltä....nooh, mie pikkuhiljaa kömmin sieltä alakulosta yläkuloon.. [:-)]..eilen olin kaikenlisäksi pääsäryssä.. [?]..kaitpa mietin turhan paljon kaikenmaaliman asioita, en päässy peiton alta oikeestan mihkään, kaikki tuntu niin turkasen vaikeelta, mut kyl se aurinko risukasaankiin paistaa, ainakii kesällä... [:28]
Voeee-voee, ku ossais ittesä "kovettaa" semmoseks, ettei miun tarttes kaikkia juttuja itellein ottaa, alkaa nuo olkapäät olla jo väsyneitä kannattamaan ....
Mut kyl tää tästä lutviintuu...

Suurkiitokset kaikille yläkuloon pönkittäjille... [:-DD]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 26.01.07 - klo:10:48 »

Elä kovetu, elä. Lujittua kyllä voi. Mutta mä ainakin nautin kun jolloinkin saan oikeen rämpii alakulossa. Harvoin se tapahtuu, eilen oli sellainen päivä piiiiitkiiiin aikoihin ja Elegiaa soi korviin kuulokkeiden täydeltä pitkin päivää :-)) Olipas ja tulipas tuntemuksia [:-)] Alakuloon ei vaan saisi jäädä, se kuluttaa voimavaroja [:-I] Ja jos niinkin käy että pahenee niin sitten on haettava apua jos ei kotikonstit auta. Ja aina on asioita joihin voi vaikuttaa ja asioita joihin ei.

Kivat apina-kuvat :-))
« Viimeksi muokattu: 26.01.07 - klo:10:50 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 26.01.07 - klo:15:38 »

Ja jos ei ole alakuloa, niin ei ossaa olla kiitollinen yläkulostakaan. [:-)]

Mainiot noi mummelin sänkyhyppelyt. :-))
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 26.01.07 - klo:16:10 »

Vaan en mä alakulosta piittaisi, kyllä se on kivenpi olotila - iloisuus [:-)] Hyvä olla kun asiat on hyvin kelpais mulle jokaiseksi päiväksi. Osaan arvostaa sitä.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #37 : 26.01.07 - klo:16:21 »

Vaan en mä alakulosta piittaisi, kyllä se on kivenpi olotila - iloisuus [:-)] Hyvä olla kun asiat on hyvin kelpais mulle jokaiseksi päiväksi. Osaan arvostaa sitä.

Vaan sekin arvostus tulee usein vasta sitten kun tietää että asiat voi olla huonostikin.
Tokihan meistä jokaisen on mukavampi elää kun kaikki on mallillaan.  [:-)] Sellaista elämää toivon kaikille pönttöläisille.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 26.01.07 - klo:16:42 »

Lainaus
Vaan sekin arvostus tulee usein vasta sitten kun tietää että asiat voi olla huonostikin.
Tokihan meistä jokaisen on mukavampi elää kun kaikki on mallillaan.  [:-)] Sellaista elämää toivon kaikille pönttöläisille.

Jotkut oppii arvostamaan elämäänsä kun näkevät mitä se joillakin on pahimmillaan. Toiset eivät. Oma vanheneminen tuodessaan ongelmia opettaa taasen suurinta osaa, vaikkakin ei kaikkia. Joillekkin elämä alkaa silloin olla katkeran kalkin nielemistä [:-(] sen sijaan että osaisi olla ja ottaa mielihyvää pienistäkin mukavista asioista/tapahtumista. Iloisuus sitä paitsi edistää terveyttäkin vaikkakaan ei poista sairauksia.

Kirjattu

Sivu luotiin 0.217 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.