Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 19.8.Lauantai  (Luettu 3135 kertaa)

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
Vs: 19.8.Lauantai
« Vastaus #45 : 19.08.06 - klo:11:00 »

Kaunis on aamu.
Pitäisi nyt lähteä sitten ampparijahtiin. Minua oksettaa hävittää toisten kotia! Mutta kun voipi joutua vaikka linnaan, jos ei niin tee. Jos saan syytteen siitä, että ampiainen hyökkäsi naapurin kimppuun?

Ei siinä huoltoyhtiöllä ole muuta tekemistä kuin provosoida asukkaita!

No, kaunis päivä tulee ja nautitaan siitä. Ensi lauantaina onkin jo toiset aatokset, kun se loma on silloin niin lähellä [:3]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 19.08.06 - klo:11:01 »

Marle, auts, auts, auts, ha-ha-ha-autsautshaha.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 19.08.06 - klo:11:03 »

Hömis, elä lähde vielä mihinkään. 
Eikös tänään pitänyt paljastua, kuka tää rakas Matti on?? [:-I]?
Vai joko olet sen paljastanut??
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 19.08.06 - klo:11:04 »

Minä olen pistänyt oikein kuvat rakkaistani.  :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #49 : 19.08.06 - klo:11:11 »

Teetä juotu ja leivät syöty.Nyt vähän ulkovaatetta päälle ja liikkeelle ja paluu johonkin aikaan alkuiltapäivästä pöntölle.
Mittarissa nyt 17,9 ja pieniä vaaleita pilviä vähäsen taivaalla, aurinko paistaa tulossa hieno päivä  [:46] [:46] [:9]

Mukavaa lauantaita pönttöläisille
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

• Vieras
« Vastaus #50 : 19.08.06 - klo:11:12 »

Rouva Hömötiainen, otan osaa, jouduin tekeen saman täällä, vaikka itte oonkin koko "taloyhtiö" ja päätösvaltainen. Vaan kun minun rappujen yläpuolella oli kimalaispesä, ja mie en niitä pelännyt, aattelin että ei ne pistä, jos ne ei joudu ahdinkoon, esim. housun lahkeen sisään, kuten kerran kävi ja siellä pisti. No, siinä seinää maalatessa tänä kesänä ne pyöri ympärillä ja annoin pyöriä vaan... mut sit TULI YKS JA PISTI LENNOSTA SUORAAN LEUKAAN! Hyökkäs vaan yks kaks.

Sit mie kyl... suivaannuin... ja vaikka pahaa teki... niin sumutin sinne raidia...  [:´((] (Tää oli synninpäästö... saankohan ikinä anteeks...) Mutku... en mie taho, että ne pistelee mua tai miun kisuja. Ja mulle tulee karmee pahkura moisesta. Onneks oli kyypaketti lähellä. Muuten ois varmaan turvonnut vähintään puoli naamaa.  [:-(]

Kääk....
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 19.08.06 - klo:11:17 »

Sus, joskus on tehtävä ratkaisuja, ja oikea ratkaisu oli tässä tapauksessa mielestäni hävittää ne pistäjät pois. Tiedän, että tuntui pahalta, mutta kun ajattelee sitä toista vaihtoehtoa, niin kyllä tämä oli parempi. Älä sure, Sus, ei tämä niin hirveä synti ollut. Kyllä sen saa anteeksi.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 19.08.06 - klo:11:19 »

Miten Sus Sinun gerbiilit jaksaa?
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 19.08.06 - klo:11:22 »

Pörriäisiä mahtuu kyllä maailmaan.  [:-)] Ja nyt lähden tekemään jotakin hyödyllistä. Tämä ei siis tarkoita, etteikö pönttöily olisi hyödyllistä.  [:-I] :-)) Mutta parvekekin pitäisi joskus siivota. Hyvää päivänjatkoa.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #54 : 19.08.06 - klo:11:27 »

Kiitos synninpäästöstä Mesiangervo! (käytin muutes enstex väärää sanaa, minähän tein synninTUNNUSTUKSEN ja sinä synninpäästön.) Hih.  [:-)]

Ja gerbiilit, kiitos kysymästä. Oikein hyvin jaksavat! Ihana niitten touhuja katsella, niin ne on reippaita ja uteliaita. Ovat oppineet jo pesänrakentamisenkin, kun Reiska, se harmaa "remonttireiska", teki aloitteen. Miten se toimiikin niin nimensä mukaisesti...? Het rupes remonttireiskaksi kun nimi annettiin.  :-))

Talvikille meinas käydä köpelösti. Onneks huomattiin ajoissa. Oli jäänyt päästään jumiin (liian) ohueen pahviputkeen, vielä oikein jykevää paksua pahvia. Mä oli puutarhassa, ja Ilkka juoksee sinne hätääntyneenä jotain kummallista käsissä. Luulin, että sillä oli kituva lintu tai jotain... ei vaan Talvikki tiukasti pahviputkessa! Ei irronnut edes ravistamalla! Mun piti vetää se väkisin ulos, onneks sitä ei sattunut, kun tiukasti mutta hitaasti sitä vedin ja vedin. Puuh...

Kauhistuin kyllä, tulipahan opittua, ettei tuollaisia loukkuja saa sinne laittaa!
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 19.08.06 - klo:11:32 »

Huh, mikä tilanne. Onneksi ei mitään sattunut pikku-ressukalle. Minulla oli muuten joskus kissa, jonka nimi oli Reiska. Se jäi auton alle. Silloin päätin, että jos minulla vielä joskus on kissa, niin pidän sen sisäkissana, tai kuljetan valjaissa. Oli se niin kamalaa. Alkaa tosin tuo biologinen kello tikittää, kun kissat ovat niin pitkäikäisiä. [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 19.08.06 - klo:11:35 »

Tuntuu siltä, että väki on häipynyt omiin askareihinsa, tai ulos. Minäkin tästä alan vihdosta viimein siivoamaan. Hyvää päivänjatkoa kaikille. [:-)]
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #57 : 19.08.06 - klo:11:38 »

Päivee kaikillen tiältä Hämmeestä :-))

Sairaalassa taas jo käyty, lintuja tiirattu tunti ison pellon reunassa ja sitten innostuin imuroimaan...just just jaksoin imuroida koko huushollin. Nyt tarttis laittaa sit pyykit ulos.

Täällä on kaunista auringonpaistetta ja lämmintä + 19.

Oikein kivaa pönttö- ja kaikenlaista muutakin päivää koko pönttölän väelle!

Onnee Pyrikselle täydestä jäsenyydestä ja Mesiangervokin on jo jäsen  [KIPPIS]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 19.08.06 - klo:12:19 »

Nyt on minullakin avatar. En ikuna olisi sitä siihen osannut laittaa, jos ei oma tytär olisi neuvonut. Tytöstä (pojasta) polvi paranee.  [KIPPIS]

Ja nyt vihdoinkin siivoushommiin. [:-)]
« Viimeksi muokattu: 19.08.06 - klo:12:21 kirjoittanut Mesiangervo »
Kirjattu

Katti Matikainen

• Vieras
« Vastaus #59 : 19.08.06 - klo:12:21 »

Heissan kaikki ja erityisesti Veke joka minusta jo kyselikin  [;-)]

Uusi "pönttöläinen" ilmoittautuu. Tää esittely kyllä pitäis tehdä toiseessa paikassa, mutta laitan nyt tänne jotain.

Eli olen Katti Matikainen Porista, tai kaikki sen kyllä näkee mun profiilistakin  [:-)] Oikeastaan mä olen täällä siitä syystä, että opetin mutsia lisäämään kuvan, mutta tää on kyllä niin kiva paikka, että jään tänne.

Eläimistä ja luonnosta meillä tykätää. Tällä hetkellä on kääpiösnautseri, jonka nimi on Snapsi, kissa jonka nimi on Kisu-Misu. Uusina tulokkaina perheessä on kesyrotat Mörkö ja Velho.

Kirjattu

Sivu luotiin 0.288 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.