Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nyt mä repeen! Reino Reppuhousun tarina  (Luettu 13040 kertaa)

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #135 : 04.02.07 - klo:09:50 »

Heti piti tulla lukemaan jatkokertomusta. :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #136 : 04.02.07 - klo:10:34 »

Taitaa Pikku-Piun viispiikkisetkin olla kunnossa  [:-)]
Ehkä sisälläkin olisi hyvää pitää paksua villapaitaa suojaisi vähän jos kiipeily innostus jatkuu tai sitten aamujumppa kaapin päältä hyppy selkään ja alas ja seuraava kiipeilyä ylös ja hyppy selkään ja seuraava ..

[:10] [:10] [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #137 : 04.02.07 - klo:10:36 »

Piun viisipiikkiset ovat niin kovassa iskussa, että selkää särkee! Reinon piikkeihin olen tutustunut vasta hiukkasen.
Arvo kävi äsken ottamassa Reinon hiekkalaatikon yhteisomistukseen. Reino toi mukanaan oman hiekkalaatikon, mutta Arvo sovitti oman pyllynsä siihen  sillä seurauksella, että kaikki hiekat ovat nyt pitkin kylppärin lattiaa .... ei kun siivoamaan!
Meidän pojat ovat nimittäin tuosta syystä käyttäneet hesaria - ei hiekkaa.
« Viimeksi muokattu: 10.02.07 - klo:10:54 kirjoittanut Rouva Hömötiainen »
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #138 : 04.02.07 - klo:10:43 »

Ei muuten olekaan ihan helppo juttu ottaa kuvaa itse siitä kun kissa kiipeää omassa selässä  [:-I] [:-I]
voidaan kokeilla täällä sitten kun A & P & R ja ehkä K tulevat hoitoon  [:10] [:10] [:10] [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jaska

• Vieras
« Vastaus #139 : 04.02.07 - klo:11:04 »

Rouva H,: Pilvillä on sellainen katollinen hiekkis, ei pahemmin roskaa ympäristöä. Paitsi,jos herra innostuu kuopimaan etuosassa kovin tarmokkaasti...Meidä toalettiin kun ei mahtuisi enää kissan vastaavaa.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #140 : 04.02.07 - klo:11:06 »

Meilläkin oli katollinen hiekkis, mutta siitä seurasi se:
kun joku oli siellä asioillaan, kyttäsi Arvo ulkopuolella ja kun toinen tuli ulos, hyökkäsi kimppuun. Leikkimielellä, mutta ei se aina kivalta varmaan tuntunut...
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #141 : 04.02.07 - klo:11:18 »

Yllätyshyökkäys  :-)). Ei varmaankaan kivaa, mutta en voi mitään, kun naurattaa. Näen sen tilanteen sieluni silmin. Toinen tulee pahaa aavistamatta tarpeiltaan, ja toinen odottaa valmiina hyökkäykseen. Hauskat kisut. Varmaan on monta mukavaa tilannetta, kun kisuja on useampi. [:-)]
Kirjattu

Hilu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • - moro -
« Vastaus #142 : 04.02.07 - klo:11:18 »

Meillä on toinen hiekkis sellainen korkeareunainen - alkuperäinen käyttötarkoitus on varmaan joku pesupalju. Hankittiin aikanaan sellainen kun Kassu-kissalla oli tapana sohottaa yli laidan. Nykyiset kissat käyttävät mielummin sitä korkealaitaista kuin varalla olevaa "oikeaa" hiekkistä. Saa olla aika potkumestari että saa hiekat raavittua lattialle  [:-)]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #143 : 04.02.07 - klo:11:44 »

Tämä Hömiksen "Nyt mä repeen" Reino Armaksen,Arvon ja Pikku-piun elävästä elävästä elämästä kertova ketju on kyllä mitä parhainta ja hauskinta luettavaa täällä Pönttölässä  :-)) :-)) Sieluni silmin voin kuvitella noita Hömiksen kertomia tapahtumia ihan livenä nähtyinä   :-O

Kuinkahan käy huomenna,kun Hömis lähtee töihin ja kolme kissaa jää päiväksi keskenään kotiin.
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #144 : 04.02.07 - klo:11:46 »

Se on Hömiksen hankittava webbikamera kotiinsa, jotta voi seurata kissojen edesottamuksia työpaikalla !  [:-I]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #145 : 04.02.07 - klo:12:32 »

Kraaats!! AUTS!!
 [:-DD]
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #146 : 04.02.07 - klo:13:00 »

No huh! Minä kun en ole varsinainen kissaihminen, syvennyin tähän tarinaan vasta nyt (päihittää oppilaiden tekeleet). Ja onpa todella mielenkiintoinen jatkojännäri kissojen elämästä ja sopeutumisesta! Jatkoa odottelen innolla.  :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #147 : 04.02.07 - klo:14:11 »

Mitähän parhaillaan tapahtuu jokohan on kolmen kaveruksen viispiikkiset vierekkäin verhoissa  [:-)]

[:10] [:10] [:10]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #148 : 04.02.07 - klo:14:14 »

Taitaa olla vieraat ihailemassa uutta tulokasta [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #149 : 04.02.07 - klo:14:20 »

Luettu on tätä, ja jännäähän tämä. Pönttölässä vapaalla puolella ei varmaankaan ennen ole vastaajaa jännitysnäytelmää kirjoitettukaan...
Kiitokset, Rouva Hömötiainen! [:5]

Mielenkiinnolla seuraillaan tämän tosi tarinan etenemistä! [:-)]

Toivotaan nyt, ettei mitään kummempia kompastuksia kolmikon kanssa tulisi, vaan sopuisasti edistyisi tutustuminen. Tsemppiä! [:-)]       [:10] ..kurnau
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sivu luotiin 0.082 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.