Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nyt mä repeen! Reino Reppuhousun tarina  (Luettu 13017 kertaa)

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #315 : 13.02.07 - klo:21:31 »

Tulin juuri kotiin eestin tunnilta. Normaalisti Arvo on se, joka tulee vastaan. Mutta kukas nyt tulikaan ja heti?
 Reinohan se tuli niin iloisena vastaan ja sitten riensi heti olohuoneeseen kertoakseen toisille pojille, että "heti ylös nyt, mummi on tullut!".

Rauha maassa
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #316 : 13.02.07 - klo:21:36 »

[:10] [:10] [:10] Mukavaa kun verhotkin tuntuvat pysyvät paikallaan, mutta sitten kun Reino ja Arvo pääsevät vauhtiin ja leikkimään yhdessä niin ovatko verhot tallessa tai jos Pikku-Piu onkin päivällä vauhdissa ja vahingot menevätkin sitten nuorempien syyksi  [:-I] [:10] [:10] [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #317 : 14.02.07 - klo:18:06 »

Mukavalle kuulosta Reinon kotiutuminen  [:-)]

Ja nuo Talvikin karvapallerot, ihanat! Kunhan teillä ei vaan siellä alkaisi konsertit tyyliin Matti ja Teppo  :-))
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy
« Vastaus #318 : 14.02.07 - klo:19:47 »

:-)) muistuttaa vähän Reinoa
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #319 : 14.02.07 - klo:21:41 »

Onkohan Pikku-Piu pistänyt Arvon ja Reinon kuriin kun ei ole mitään raporttia kuulunut  [:10] [:10] [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #320 : 14.02.07 - klo:22:26 »

Pikku-Piu tosiaan näytti Reinolle muskelia. Näyttää siltä, että Arvoa ei enää kiinnosta. Mutta Reino Reppuhousu ei välitä Piun uhittelusta.
Illalla oli hauska seurata:
Piu hiiviskeli ja tutki paikkoja, Reino Reppuhousu lähti seuraamaan, maha maata viistäen, hiljaa hiipien, koko ajan varuillaan

Piu ei huomannut mitään uhkaa, seuraili vain nurkkia ja verhon reunoja, eteni jotain etsien ja haistellen

Reino hiipi hiljaa perässä, hiiren hiljaa, maha maata viistäen, odotti yllätyshyökkäyksen paikkaa... kierrettiin pitkin seinän vierustoja....
Piu ei huomaa uhkaavaa vaaraa, Reino suurena ja harteikkaana odottaa vaan milloin voi iskeä....

[:67]

sitten Piu huomaa "uhkaavan" vaaran - ei mtään hätää, enhän minä tuota pelkää, en toki, mutta, mutta, mutta, nyt ovat hyvät neuvot kalliit

hiukan kiihdytän askeleitani, en ole vielä huomaavinani, ei tuo minua säikytä eikä päihitä, hiukka vaan liikettä tassuihin, varmuuden vuoksi kohti kylppäriä, ei
se seuraa -mikäs nyt neuvoksi -
minä tässä vaan hiukan iltajumppaa - niinhän pitää liikkua että hiki pintaan saadaan - eikös niin ole neuvottu - liiku ja hengästy - kyllä minä nyt hengästynkin..... ei voi
seuraa edelleen - kuinkas tästä kunnialla selvitään -pinnat kotiin eikä tuolle myönnetä että hiukan hiukan pe.... pe.... pelo..... PELOTTAAAA

Tämä jännitysnäytelmä tältä illalta päättyi niin, että Pikku-Piu (omaksi häpeäkseen) joutui väistymään kylppäriin ja Reino Reppuhousu selvisi tässä kisassa voittajana!

Mutta ei nämä niin vaarallisia kisoja ole kuin miltä aina sillä hetkellä näyttää. Olen päättänyt, että en puutu poikien välien selvittelyyn - vasta sitten, jos on jäsenien menetys vaarassa! [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #321 : 14.02.07 - klo:22:52 »

Pikku-Piukin intoutuu vähäsen leikkimään jos vaan hämäsikin Reinoa ettei huomaa mitään ja Arvo seurasi ihmeissään  [:10] [:10] [:10]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #322 : 14.02.07 - klo:23:19 »

Olipa taas jännä  [:10] [:10] [:10] seikkailukertomus....... [:-)]
Kirjattu

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy
« Vastaus #323 : 14.02.07 - klo:23:59 »

:-)) :-)) The story goes on.. [:-P]
Kirjattu

Ansku

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tält pualt jokke
« Vastaus #324 : 15.02.07 - klo:22:04 »

Voi kuinka hauskoja uutisia kissoista eri puolilta!  :-)) Kotona oli varsin leppoisa meininki kanssa, kun äidin vanha kissa ja uusi muutaman kuukauden ikäinen sijoituskissa keskenään oleilivat... Sijoituskissa on täällä karanteenissa ja menee Norjaan kun kaikki on kunnossa, ja kun se on sosiaalistunut meidän vanhaan kissaan... Luipero ei vaihteeksi päässyt mukaan ollenkaan ja nyt se istuu mun sylissä ja haittaa parhaansa mukaan kirjoittamista...  [:-DD]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #325 : 16.02.07 - klo:16:24 »

Jännää luettavaa oli taasen! Kissat hieman hämmästyttää, mutta varmaankin kohta jo ovat tutustuneet kunnolla. Toivotaan niin. [:10] nau!
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #326 : 16.02.07 - klo:16:52 »

Jokos kolmikko nukkuu ja syö vierekkäin  [:10] [:10] [:10]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #327 : 16.02.07 - klo:17:10 »

Rouva Hömötiainen, tosi hyvää kerrontaa  :-)) Jännitystä riittää jutun loppuun asti.
Riittäiskö näitä tarinoita ihan kirjaksi asti?  [:-I]

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #328 : 16.02.07 - klo:18:25 »

Voi Kaija, taitaa olla liian suuri haaste, kirjaa kirjoittaa.
Mutta, aletaanpas miettiä - jos olisi tuota aikaa vaan.
Nyt lepäilee Reino Reppuhousu tuossa matolla, on annettu kyytiä kavereille ja näytetty kaapin paikkaa. Toiset lymyilevät nyt häpeissään jossain nurkissa. Taitaa kohta käydä niin, että Reino ottaa yliotteen! [:-DD]
Mitenkähän meillä on kaikki niin sekaisin? Yhden maton olen jo poistanut käytöstä, loput taitavat lähteä viikonlopulla.  [:-DD]
Kirjattu

Talvikki

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjois-Karjala
« Vastaus #329 : 17.02.07 - klo:09:11 »

Kylläpä on ollut kivaa lukea Rouva Hömötiaisen kissojen sopeutumisesta.  [:-)]

Vaan kyllä noissa kissoissa on eroja. Meidän edesmenneelle kisulle yritettiin otaa kaveria ja puolen vuoden aikana, jonka yhdessä täällä meillä olivat, ei vanhempi oppinut hyväksymään tulokasta ollenkaan. No tämä tulokas, kaunis valkoinen pitkäkarvainen tyttö jäi auton alle, heti kun ekan kerran pääsi ulos   [:´(] . Ystävälläni taas on kolme eri aikaan tullutta kissaa ja kaikki tulevat erinomaisesti toimeen keskenään ja onpa sinne viimeksi tullut koirakin otettu suopeasti porukkaan mukaan.  [:-)] 
Kirjattu

Sivu luotiin 0.065 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.