Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nyt mä repeen! Reino Reppuhousun tarina  (Luettu 13011 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #435 : 13.03.07 - klo:22:08 »

Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #436 : 13.03.07 - klo:22:15 »

Jarmo, sullehan mahtuu varmasti piano ja kolme kissaa!!! [:-DD]
Jos tuollaisen härvelin meille toisi, niin saisin häädön toisenlaiseen asumismuotoon!!! [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #437 : 13.03.07 - klo:22:16 »

Jos piano tuodaan niin kissatkin pääsevät hoitoon  [:5] 
[:10] [:10] [:10] ja [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #438 : 13.03.07 - klo:22:18 »

Ja häädönhän saan minä.....
minnes minut sitten laitetaan....... [:´((] [:´((]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #439 : 13.03.07 - klo:22:20 »

Mummitettavat tarvitsevat varmasti kotiapua  [:-)] Tai täytyisi laajentaa taloa ja sitten palkata taloudenhoitaja  [:-)]
Kirjattu

Hellis

• Seniori
  • Poissa Poissa
  • Vantaa
« Vastaus #440 : 13.03.07 - klo:22:22 »

[:4]Kaapo pyysi kertomaan, että pianon ääni ottaa ilkeästi korvaan! Hän katsoi videon juuri ja pakeni mietiskelyosastolle.
Kirjattu
Terveisiä Alapöntöstä!

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #441 : 13.03.07 - klo:22:24 »

No sitten jos ääni tuntuu ilkeältä täytyy soitinta virittää niin että ääni muuttuu pehmeämmäksi  [:-)]
Kirjattu

Hellis

• Seniori
  • Poissa Poissa
  • Vantaa
« Vastaus #442 : 13.03.07 - klo:22:43 »

Mulla oli noita parhaimmillaan kaksi, ja kissojakin oli silloin kaksi. Ei kumpikaan soittanut eikä koirakaan.
Kirjattu
Terveisiä Alapöntöstä!

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #443 : 17.03.07 - klo:16:53 »

Mitäpä kuuluu Kaapolle ja Reinolle? Onko Kaapo jatkanut pihan tutkiskelua?
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #444 : 17.03.07 - klo:17:42 »

Enpäs nyt osaakaan kertoilla enkä kirjoitella...
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #445 : 17.03.07 - klo:17:46 »

Hömis, onko sulla nyt Kaapokin hoidettavana? Välskäri kirjoitteli päivällä Tallinnasta ja pelkäsi teidän järjestävän kotibileet Kaapon kanssa.  :-))
Onko muuten Kaapo tavannut yläkerran kissoja?  [:10] [:10] [:10] [:10]

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #446 : 17.03.07 - klo:22:28 »

No nyt vähän rauhoittunut tämä meidän elämä! Mulla on todellinen viikonloppu neljän kollin kanssa!!! No, kaikki leikattuja - ei hätää! [:-)]
Vaikka eipähän nuo leikkaamattomatkaan taida vaaraksi olla!!!

Meillä jatkuu välien selvittely: Reino vastaan Piu ja Arvo vastaan Reino - vai mitenpäin  se menikään!

Reino on ottanut Piun komennettavakseen ja Arvoa se yrittää, mutta kun Arvon ego on niin suuri, niin riidaksi menee!

Aika jännää elekieltä se on kissoillakin. Arvo ja Reino kohtaavat, molemmat köyristävät selkänsä, kierrellään ja kaarrellaan, katsellaan ...
sitten Reino heittäytyy lattialle makaamaan kyljelleen, siis antaa periksi
"heh heh, enhän minä nyt aivan tosissani, älähän nyt Arvo noin vakavasti ota, minähän tässä vaan .... siis, eh eh höh ja hmmmhhhh
halusin siis vain leikkiä! Usko nyt jo! Haluaisin siis vain leikkiä, siis leeeeeeeeiiikkk....!!!"
Niin kauan kun veri ja karvat ei roisku, on kaikki hyvin. Ei ole itsestään selvää uuden kissan sopeutuminen toisten joukkoon. Aina olisi viisainta ottaa vaikka samasta pentueesta. Mutta joskus elämä heittelee. Ja Reino Reppuhousu oli pelastettava. Nyt se on tehty!
Minä olen heidän mielestään "superkissa" ja väliinmenoni ja kipakka "seis" taltuttaa kuumat yhteenotot. Olen saanut selvästi jonkinlaisen otteen heihin. Rakastan heitä kaikkia tasapuolisesti ja sen näytän myöskin.
-------------
Kaapo - no niin, Kaapo on tänään ollut ensi kertaa yksin. Kun menin sinne omilla avaimilla, niin ensimmäisellä kerralla hän narraantui ja tuli vastaan häntä pystyssä eteiseen. Muutaman sanankin hän minulle sanoi, sitten tuijotti pitkään ja jähmettyi kauhusta:
"EEEEiiiiiiiiiiiiiiiiii - tuo kauhea lässyttäjäkö se olikin? Ei siis äiti! Mutta tästähän oli jo puhetta - ainakin iskän kanssa - että se lässyttäjä ei meille tule!!!"
Katselin siellä sitten televisiota, yritin olla kuten kotiväkikin, mutta ei Kaapoa narrattu! Kävi pari kertaa kierroksen ja tarkisti, että kotiväki ei ole kotona ja sitten siirtyi mietiskelyosastolle elikkä sängyn alle. Eikä sieltä tullut koko aikana esiin. Ei vaikka tuoretta kermaakin laitoin kuppiin. Ei häntä narrata! Kyllä hän minut muistaa varmaan lopun ikänsä sinä kauheana lurjuksena, joka hänet otti kiinni ja vei sinne "hoitolaitokseen".

No, Kaapolla ei ole mitään hätää. Hän on sopeutunut erittäin hyvin uuteen kotiinsa. Muuten - hei - en malta olla kertomatta (Välskäri tietää tämän! - en juoruile)
Kun (luvan jälkeen) olen saanut avata Välskärin tietokoneen, niin arvatkaas, mitä pikakuvakkeita on Välskärin koko työpöytä täynnä!

Niitä on erittäin paljon ja kaikissa lukee: Kaapo.
Elikkäs siis kuvia Kaaposta ja Kaaposta kuvia ja taas toisinpäin. Luulen, että Kaapo ja kotiväkensä ovat juuri passelit toisilleen. Joku helpompi kissamirri ei olisi ollut tarpeeksi haastava Alapönttölään. Selvästi näkee sen ansaitun ylpeyden ja rakkauden, jota Kaapon kotouttaminen on tuottanut. Että voipi lämmittää kummitädin sydäntä. Heillä on on ollut valtavasti kärsivällisyyttä antaa Kaapon sopeutua ja tottua uuteen kotiin ja uusiin aatteisiin. Kissa talon alta on pelastettu ja kotoutettu! [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #447 : 17.03.07 - klo:22:34 »

[:10] [:10] [:10] [:10] [:10] [:10] [:10] [:10]

hienoa            hienoa               hienoa 
[:10] [:10] [:10] [:10] [:10] [:10] [:10] [:10]
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #448 : 17.03.07 - klo:22:47 »

Mukava lukea että kummitäti sentään saapi katsella telkkua Kaapon luona [:-DD]

Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #449 : 17.03.07 - klo:23:01 »

Olipa taas mukava kolmen  [:10] [:10] [:10] kertomus ja kummitädin vierailu Kaapo  [:10] luona   [:-)]

Kirjattu

Sivu luotiin 0.063 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.