Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nyt mä repeen! Reino Reppuhousun tarina  (Luettu 10837 kertaa)

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 472
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #615 : 09.02.08 - klo:19:47 »

Tai sitten Arvoa harmitti kun ei päässyt osallistumaan  [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #616 : 11.02.08 - klo:12:21 »

Reino Reppuhoususta on tullut hirveän hellyydenkipeä. Aina pyytää päästä pökkäämään minua otsaan. Hän seisoo pöydällä, minä istun pöydän ääressä ja sitten Reino pökkää minua kovasti otsaan. Se on hänen hellyydenosoituiksensa!

Arvo taas äänekkäästi pyytää minua kylppäriin, sitten hän menee pesukoneen päälle ja siinä minä rapsuttelen ja kuhertelen hänelle kuinka paljon häntä rakastankaan.

Tällaista meillä tänään.
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #617 : 11.02.08 - klo:14:03 »

Sellaisia ne pojat on, hellyydenkipeitä, kukin omalla ihanalla tavallaan   [:10] [:30] [:10]                                                                      [:-)] [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 160
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #618 : 11.02.08 - klo:14:29 »

Ihania lapsukaisia Rouva Hömötiaisella  [:-)]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #619 : 11.02.08 - klo:18:39 »

Tuo päällä pökkääminen on miehen ja Pilvin "miestenvälinen" tervehdys.  [:-)]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 832
  • ***Keiju***
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #620 : 11.02.08 - klo:20:37 »

Mukavia hellyyden osoituksia! [:-)]

Kisut ovat niin mukavia!  [:10]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #621 : 11.02.08 - klo:20:45 »

Niin ja sitten vielä Pikku-Piu. Hän tulee sänkyyn aamulla viereeni, nousee rinnan päälle ja leipoo ja leipoo ja leipoo ja kehrää. Hänellä on erittäin pitkät ja terävät kynnet. Mutta tuntuvat niin ihanan pehmoisilta siinä paljaalla iholla - en valita. Se on Piun hellyydenhetki. [:-)]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #622 : 11.02.08 - klo:20:51 »

Leipominen on kieltämättä joskus aika pistelevää Pilvillä, mutta nykyisin hänelle on vanha makuupussi lempipaikkana ja myös leipomiskohteena !  [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #623 : 20.04.08 - klo:22:03 »

Ihan tässä väliaikatietona.

Kun Reinon otin meidän perheeseen, niin oli todella ajatuksena saada Arvolle leikkikaveri. Arvo on nimittäin aika aktiivinen veijari.
Ja juuri tuossa äsken sain seurata, kuinka nuo kaverukset, Arvo ja Reino, pistivät tuulemaan! Aivan hirveä oli meno ja samanlaista oli aamulla. Varsinkin aamuisin näyttää olevan energiaa ja kyllä sitä sitten riittääkin virtaa pojilla. Toinen ajaa takaa toista ja sitten taas toinen  toista ja siinä riittääkin menoa!
Hienoa!
Eikä onneksi Arvon astma tuosta kärsi. Arvon lääkitystä olen koettanut lääkärin kanssa sovittuna vähentää, mutta se ei näytä onnistuvan. Jos jätetään pilleri väliin, niin yskiminen alkaa heti. Täytyy seurata tarkkaan.

Kyllä on selvää, että tuo kortisoni lyhentää Arvon elinikää, mutta kun sille ei voi mitään. Ilman kortisonia ei ehkä enää eläis lainkaan.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 472
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #624 : 20.04.08 - klo:22:15 »

Hyvä, että piiitkääästä aikaa kuului jotain kolmikosta mitähän alakerran kunkulle kuuluu [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #625 : 13.05.08 - klo:21:14 »

Nyt Arvon kuulumiset:
Eräänä päivänä hän kyllästyi minuun, mummiinsa, koska olen hänen mielestään: tyhmä!
Hän sanoi, että ennen  kuin kukaan aikoo ryhtyä mummiksi, olisi mentävä mummitestiin.
Sitten vastasin hänelle, että vaihda sitten mummia jos haluat. Hän vastasi, että saan toistaiseksi vielä olla koeajalla!
Sitten eräänä päivänä astuin kaksi kertaa vahingossa hänen häntänsä päälle. Siitä Arvo hermoistui ja sanoi, että nyt mummi pannaan mummikouluun!!!

Siellä ovat opetusaineina rapsutus ja mummitus ja opettajana toimii Arvo!
----------------------------------------
Reino on saanut viime päivinä kovaa koulua:
Pikku-Piu on antanut Reinolle kyytiä:
kokoerolla ei ole mitään merkitystä! Reino on varmaan kolme kertaa suurempi kuin Piu, mutta Piu on antanut Reinolle kyytiä! Piusta lähtee sellainen ääni, että ei voisi uskoa. Hän murisee kuin urosleijona, uhittelee Reinon edessä ja nostaa tassua lyödäkseen! Reino menee maha maata viistäen takaviiston, hävettää antaa periksi mutta muutakaan ei voi.
Uskomaton yhdistelmä!
En tiedä, mistä mahtaa olla kysymys, mutta Reino ei ainakaan tällä erää enää Piuta komentele!
 [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 472
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #626 : 13.05.08 - klo:21:17 »

Kova kolmikko  [:10] [:10] [:10]
Eikä astuta Arvon hännälle voi muuten viispiikkiset iskeä... [XX]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #627 : 13.05.08 - klo:21:25 »

Arvo Aarre ulkoilee nyt melkein päivittäin. On kivat ilmat ja hän on niiiiiiiiin utelias. Joka paikka nuuskitaan ja tutkitaan. Etenkin autot ja niiden alustat!
Pojat on poikia! :-))
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 472
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #628 : 13.05.08 - klo:21:32 »

Eikä ole pönttölässä näkynyt piiiiitkäääään aikaan kuvia kolmikosta eikä alakerran Kaaposta
[:10] [:10] [:10]       [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #629 : 13.05.08 - klo:21:46 »

Kuvia ei noin vaan helposti saa- ainakaan kaikista yhtäaikaisesti!
Ja sitten kun kameran kanssa jahtaat, niin on jo samantien toisella puolen huushollia! Meidän pojat on sukkelia!
Tuu kattoon!!!! :-))
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.191 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.