Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nyt mä repeen! Reino Reppuhousun tarina  (Luettu 10832 kertaa)

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 830
  • ***Keiju***
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #675 : 21.08.08 - klo:21:18 »

 [:-DD] :-))  Nurinperinkissalle!
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #676 : 13.09.08 - klo:20:29 »

Kyllä tuo meidän Reino on mainio pakkaus. Kuinka arka se olikaan alkuun eikä ottanut paljon kontaktia.
Nyt on jatkuvasti pyytämässä silitystä ja rapsutusta. Joko pitää olla pöydällä rapsuteltavana tai sitten sylissäni kun katson telkkaria. Siihen painautuu rintaa vasten ja leipoo ja hurisee. Ja se hurina on todella  kovaäänistä.
Olen vaan niin onnellinen, että onnistuin tuon Reinon sopeuttamisessa.
Joskus Arvo ja Reino ottavat yhteen niin kovaäänisesti, että menen väliin ja erotan "mukatappelevat" toisistaan. He ovat oppineet katsomaan minua kuin "superkissaa" - jos tulen väliin, he lopettavat kovaäänisen leikkinsä ja katsovat minua kuin johtajaa, että kuinkas tässä nyt edetään!

Kyllä se kovasti pelkäämäni sopeuttaminen onnistui hyvin.
--------------------------------------------------
Tämä oli vaan siis väliaikatiedote, joka ei siis enää olekaan niin väliaikaista, vaan meidän perheen elämää! [:10] [:10] [:10]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 457
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #677 : 13.09.08 - klo:20:39 »

Mukava tiedoite [:10] [:10] [:10] [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 830
  • ***Keiju***
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #678 : 13.09.08 - klo:20:55 »

Mukavaa kuultavaa, kun Reinon sopeutuminen on tapahtunut hyvin! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #679 : 20.09.08 - klo:22:12 »

Iloisempiakin asioita.
Reino Reppuhousu alias Eväsreppu on voinut erittäin hyvin. Hän on Arvon kanssa todella hyvä kaveri.
Veljekset ovat niin samantapaiset että ihmetyttää. Vesi kiehtoo kumpaakin ja tapa juoda vessanpöntöstä on molemmilla veljeksillä verissä!
Välillä juostaan kuin reikäpäät - sitten mukatapellaan - ja sitten ollaan taas kavereita.
En olisi koskaan voinut uskoa, että kaksi toisilleen täysin vierasta ja kaksi kollia voivat olla noin mahtavia kavereita keskenään.

Tämä siis ainakin on onnistunut erinomaisesti. Ja Reino on minuun niin kiintynyt, että jatkuvasti haluaa olla lähelläni ja puskea ja kehrää kumeasti.
 [:38]
Toki pelkäsin häntä tänne ottaessani, mutta tässä asiassa ainakin onnistuin. Suurelta osalta tämä varmaan johtuu siitä, että Arvo on omasta mielestään Jumalasta seuraava (ylöspäin) ja Arvo ei koe ketään uhaksi hänelle itselleen eikä kilpailijaksi. Arvo on erittäin rauhaa rakastava ja leikkisä ja seurallinen tyyppi. Hänen on helppo hyväksyä kuka vaan uudeksi perheenjäseneksi.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 457
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #680 : 20.09.08 - klo:22:16 »

 [:10] [:5] [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #681 : 22.09.08 - klo:22:25 »

Pakko puhua näistä kivoistakin asioista. Arvo ja Reino - veljekset kuin ilvekset! Välillä tuntuu siltä, että täällä on vain yksi kissa!
Reino on nyt ottanut tavakseen tulla iltaisin syliini tv-tuoliin. Siinä hän kehrää ja leipoo ja katsoo silmiin. Koetan nyt rakastaa noita kahta kolmenkin edestä. Olen siis edelleen kovin onnellinen, että Reino on sopeutunut meidän perheeseen ja on nyt todella kaveri Arvon kanssa.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 457
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #682 : 22.09.08 - klo:22:27 »

Hyvä että sopu säilyy [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #683 : 09.10.08 - klo:21:59 »

Olen varmaan jo ennenkin kertonut tuon Reinon mieltymyksestä villatöppösiin. Mulla on villatöppösiä eteisen kaapissa. Melkein joka yö Reino hakee niitä sieltä ja kantaa suussaan ja "juttelee" niille. Sellaista jännää kurnutusta. Niitä kannetaan jokapuolelle ja kurnutetaan. Joskus herään öisin tähän touhuun.
Toisinaan se vie niitä Arvollekin, mutta Arvo ei ymmärrä mitään koko jutun päälle.
Enkä minäkään - mutta aina aamuisin niitä on kaikkialla hujan hajan.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #684 : 07.04.09 - klo:19:56 »

Nostetaas tämäkin vaihteeksi esille.

Jos haluat vaihtelua elämään ja samalla kukkaron kevyeksi. Ei kun otat kolme kissaa. Sitten tilaat niille ajan lääkärille.
Sitten lainaat kuljetushäkkejä ja sitten tilaat kaksi raavasta miestä kantajaksi.
Koetat saada ne kissat jotenkin narrattua niihin häkkeihin, kaksi häkkiin ja yksi valjaisiin. Ei mahduttu edes kaikki kerralla hissiin.
Sitten viedään lääkärille ja siellä ne katsovat silmät suurina, kun tämä erikoispitkä kuljetuserä saapuu.
Siinä sitten selität niiden nimiä: Arvo, Reino Reppuhousu ja Pikku-Toivo Unelma. Hiukka oli suut hymyssä vastaanoton tytöillä.

Hyvin siitä selvittiin ja pojat käyttäytyivät mallikelpoisesti. Paitsi tietysti Arvo, jolle koko tilanne oli arvonalennus. Kuinka häntä, Koko Maailmankaikkeuden Kuningasta, voidaan kohdella näin alentavasti. Kurkitaan suuhun ja korviin ja piikitellään!

Nyt on taas kaikki hoidettu joksikin aikaa. Kiitos avusta Välskärille ja kumppanille!
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 457
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Nyt mä repeen! Reino Reppuhousun tarina
« Vastaus #685 : 07.04.09 - klo:20:01 »

 [:10] [:10] [:10] [:5]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 136
Vs: Nyt mä repeen! Reino Reppuhousun tarina
« Vastaus #686 : 07.04.09 - klo:20:04 »

 [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Nyt mä repeen! Reino Reppuhousun tarina
« Vastaus #687 : 07.04.09 - klo:20:09 »

 [:-DD]

Terkkuja katraalle!
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Nyt mä repeen! Reino Reppuhousun tarina
« Vastaus #688 : 07.04.09 - klo:20:34 »

Hienoa, pojat on siis tutkittu ja terveiksi todettu! Voi olla että pikkasen hymyiltiin tälle porukalle.  :-))
Kirjattu

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: Nyt mä repeen! Reino Reppuhousun tarina
« Vastaus #689 : 07.04.09 - klo:21:49 »

Olitte varmaan kyllä näky  :-)) hyvä että kaikki hoidettu ja asiat kunnossa  [:-)]

Meillä on "villi"Kisu edelleen ilman lääkärintarkastusta, ei sitä saa häkkiin ja millä lääkäri hoitaisi kun ei saa edes nukutettua  [:-I]
No matolääkkeet on saanut ruuan seassa, ei hänestä ikinä tule edes kosketettavaa kissaa, sääli  [:-(]
Syntyi villikissan pentuna ja eli vapaana reilu vuoden ainakin, ainakin yhdet pennutkin ehti tekemään.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.289 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.