Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nyt mä repeen! Reino Reppuhousun tarina  (Luettu 13075 kertaa)

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #570 : 18.08.07 - klo:21:33 »

Pikku-Piu -olen varmaan jo kertonutkin, mistä hän sai nimensä 14 vuotta sitten.
Hän oli aivan pikkuinen, otin hänet kämmenelle ja kysyin: "kuka on mummin kulta?"
Silloin pieni vaaleanpunainen suu aukesi ja hyvin, hyvin hentoinen ääni vastasi: "piu"
Siitä nimi! [:36]

Aivan ihana tarina! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Jaska

• Vieras
« Vastaus #571 : 19.08.07 - klo:07:42 »

Voi, kun Rouva Hömötiaisella olisi aikaa saada nuo hellyttävät kissatarinatkin kansien väliin ! Kuvitustakin jo on... [:-)] Ja kertojanlahjoja.
Kamujen kotisivuilla voi Lontoon kielellä lukea noita "Shelter Stories" eli kodittomien ja hylättyjen eläinten selviytymistarinoita, onkohan meillä mitään vastaavaa ?  :-O Tainan Taavikin taitaisi olla ehdokas ja monta muuta foorumilla tutuksi tullutta.
http://muttscomics.com/animals/gallery.asp
Hesy:stä ainakin löytyi tyttären viimeisin marsu nimeltä Elvis !
http://www.hesy.fi/
« Viimeksi muokattu: 19.08.07 - klo:07:52 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #572 : 12.09.07 - klo:22:28 »

Mitähän yläkerran kolmikolle kuuluu  [:10] [:10] [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #573 : 12.09.07 - klo:22:33 »

Terveisiä yläkerran kolmikolle ja alakerran Kaapolle ja huoltojoukoille
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #574 : 12.09.07 - klo:22:59 »

Kiitokset kysymästä!
Yläkerran kolmikolle kuuluu periaatteessa hyvää. Mutta ja mutta:
vastapäinen taloyhtiö meni kokonaisuudessaan remonttiin, kaikki asukkaat ulos ja koko talo uusitaan lattiasta kattoon. Se aiheuttaa tietysti melkomoista meteliä.
Ja meidän Reino Reppuhousu -parkalainen pelkää . Ikkunat ovat tuohon taloon päin: makkari, keittiö ja kylpyhuone ja jokaisesta ikkunasta näkee noita remonttimiehiä ja niihin Reino on aivan oikein yhdistänyt tuon  metelinkin.

No, nyt meillä on sitten tuuletusikkunat ja sälekaihtimet siltä puolen kiinni. Reinon ei tarvitse nähdä remonttireiskoja eikä metelikään kuulu niin kovana.
-----------------------
Poikien riemuja:
olin tänään koko päivän poissa ja kun tulin kotiin myöhään illalla, niin poikien riemu oli katossa! Arvo ja Reino ja Reino ja Arvo painoivat hurjaa vauhtia ympäri asuntoa! Ottivat muka yhteen kovaa, kävivät toistensa kurkkuun ja pyllyyn ja taas ympäri huushollia niin että kylppärissäkin pyykinkuivausteline kolisi uhkaavasti! Pikkuinen Piu tyytyi vaan puskemaan Mummia onnellisena: kiva kun olet kotona!
--------------------------
Ja kun olin tänään mummitettavien luona, niin olipa ihana kuulla lasten suusta monta kertaa toteamus: "On ihanaa kun tulit taas käymään!"
---------------------------
Näissä merkeissä ja tunnelmissa on mukava pyllähtää petiin! Jokaiselle ihmiselle on varmasti tärkeätä tuntea olevansa odotettu ja kaivattu!
-------------
 [:38]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #575 : 12.09.07 - klo:23:11 »

Mukavia kuulumisia joita toivottavasti loman aikana kuullaan paaaljoooon lisää, kovin alas oli tämäkin ketju pudonnut jo
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #576 : 13.09.07 - klo:08:56 »

Mukavaa kuulla Rouva Hömötiaisen kissojen kuulumisia  [:-)] Vai että Reino pelkää remonttimiehiä ja ääniä naapuritalossa  :-O  [:-(]  :-O 

Pakko vaan on Reinon niitä ääniä kuunnella niin kauan,kun remontti kestää.Miten olisi radiolla varustetut kuulosuojaimet  [:40] Reinolle,silloin Reino kuulee vain kivaa musiikkia päivät pitkät  :-))
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #577 : 13.09.07 - klo:10:12 »

Mukavia kuulumisia   [:10] [:10] [:10]   pitkästä aikaa  [:-)]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #578 : 13.09.07 - klo:12:29 »

Hömis, kyllä mekin Orvokin kans tällä sinua kovasti odotellaan ja kaivataan...  [:-I] [:-)] [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #579 : 21.09.07 - klo:22:06 »

Hömis, kyllä mekin Orvokin kans tällä sinua kovasti odotellaan ja kaivataan...  [:-I] [:-)] [:-)]

Me kyllä kiitoksin tämän asian tiedämme! [:34]

Kun Reppuhousu tuli meille jokunen aika sitten - oli hän aika harteikkaan oloinen ja näköinen. Nyt se lihasmassa sieltä hartianseudulta on pudonnut tuonne alemmas elikkä mahan seudulle! [:-DD]

Selitys löytynee siitä, että Reino oli aika hoikassa kunnossa, mutta on nyt saanut hiukan lihaa luitten ympärille.
Niin, siis ihan sama logiikka: minäkään en ole laiska siivoamaan, olen vain boheemi!
---------------------
Tänä iltana oli Reinolla joku hepulikohtaus. Kun tulin kotiin illalla, ihmettelin sitä menoa ja meteliä, mikä alkoi kuulua heti tultuani. Reino on ollut aika rauhallinen poika, ei harrasta ainakaan huushollin ympärysjuoksua ja ruokapalasten heittelemistä eikä äkkinäisiä ilmahyppyjä!
Mutta tänä iltana oli jotain reppuenergiaa liikaa! Reino juoksi ympäriinsä, heitteli ruokapalasia ilmaan, kaappasi Arvonkin mukaan leikkiin - kurkusta kiinni ja pyllyyn kiinni! Ja niin sitä mentiin ympäri ja ämpäri!
------------------------
No, nyt on jo rauha ja kuonot maassa ja tassut oikosenaan . Kaikki lepäilevät ja lepuuttavat hermojaan.
---------------------------
Niin yrittää myöskin eräs vanha ja rupsahtanut mummi-ihminen! [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #580 : 21.09.07 - klo:22:09 »

[:10] [:10] [:10] viimeiseen lauseeseen höpsis kyllä kolmikko pitää liikkeessä ja nuorena  [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #581 : 06.10.07 - klo:22:18 »

Reino on ollut tänään kaiken kaikkiaan varsin aktiivinen: kun olen istunut pöydän ääressä neulomassa, on hän koko ajan tullut siihen, puskenut otsaani ja vaatinut hellittelyä. NO, sitä hänelle on annettukin. Joskus on sellainan hellyydenpuuska - se hoidellaan.
Nyt illalla hän leikkii ja lennättelee kaikkea irrallista ympäri kotia!
-----------------
Olen melkein sitä mieltä, että Reinon turkki alkaa hiukka parantua. Keväällä, kun hän tuli, oli hänen turkkinsa ja häntänsä huonossa kunnossa. Häntä oli kuin rotan häntä. Häntä ei ole nytkään Arvon luokkaa, mutta kuitenkin selvästi muuta kuin tullessa. Turkkikin alkaa tuuhentua...
----------------------
Reino tykkää osoittaa hellyyttä siten, että tulee pöydän päälle ja siitä sitten puskee suoraan otsaani! Ja minä sitten häntä silittelen ja rapsuttelen, hän puskee ja hurisee!
Kuulinpa sellaisenkin harvinaisuuden:
kehräys ja kuorsaus samaan hengenvetoon!!!! [:-DD]
-------------------
Että Reino Reppuhousun viimeiset kuulumiset
olkaatten hyvät
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #582 : 06.10.07 - klo:22:23 »

[:10] Mukavalta [:10] kuullostaa [:10] kuulumiset [:10]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #583 : 07.10.07 - klo:01:37 »

Mukavia kuulumisia  [:-)]   kyllä Reinolla on asiat ihanasti, saa rapsutuksia ja silityksiä mielinmäärin  [:-)]  [:10] [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #584 : 07.10.07 - klo:09:24 »

Kyllä Reinolla (ja Kaapolla) on ihanasti asiat, kun miettii,mikä heillä olisi se toinen vaihtoehto.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.059 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.